וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פותחים שבוע: אלכוהול מוזל באגאדיר

15.12.2013 / 15:52

באגאדיר, המטבחון ובמסעדות נוספות שוברים את שוק מחירי האלכוהול, תפריט בריאות חורפי במסעדת יוליה וחגיגות חג המולד במסעדת דנטה בנצרת. מה ואיפה נאכל השבוע?

המבורגר של אגאדיר. דניאל לילה
המבורגר של אגאדיר/דניאל לילה

אלכוהול במחיר מוזל, רשת אגאדיר

רשת ההמבורגרים מוזילה את מחירי האלכוהול על מגוון סוגי משקאות. משקאות כמו צינזנו, ערק, אוזו, אפרול, אלנמרוד, סמירנוף, ג'וני ווקר אדום, בושמילס, פיג'לינג, ווילד טרקי ועוד, ימכרו ב 11 שקלים לכוס; משקאות כמו ג'וני ווקר שחור, גלנפידיך 12, בומביי, קמפרי, פסטיס, ג'יימסון ועוד ימכרו ב 21 שקלים לכוס ומשקאות כמו פטרון קפה, ג'וני ווקר גולד, הנסי וי.אס.או.פי, רמי מרטן וי.אס.או.פי, וגלן מורנג'י יימכרו ב-41 שקלים לכוס. לצד האלכוהול מתווספות לתפריט של אגאדיר גם מנות חדשות בהן דג מרוקאי חריף, סלט קולסלאו וספרינג רול ויטנאמי טבעוני עם ירקות בטריאקי.

לכל הפרטים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המטבחון/מערכת וואלה!, צילום מסך

תפריט מוקטן ואלכוהול מוזל במטבחון

המסעדה תציע מדי יום שני בין השעות 17:00-19:00 מבצעים של אחד פלוס אחד על תפריט הבירות במקום, לצד המשקאות יציעו תפריט סתיו מוקטן שבו מנות כמו מיני גבץ': קישוא, חציל, תפוחי אדמה, פלפל אדום ושעועית ירוקה ברוטב עגבניות לצד אורז (24 שקלים), לביבות בטטה אפויות לצד רוטב שמנת ועירית (19 שקלים); פלפל ממולא בבשר ואורז (20 שקלים); בייבי קוסקוס בשר וירקות (28 שקלים) ועוד.

המטבחון. רבי עקיבא 18, כרם התימנים, תל אביב. 03-5163689. לא כשר

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בליני בקפה אירופה/מערכת וואלה!, צילום מסך

תפריט מזרח אירופאי בקפה אירופה, תל אביב

קפה אירופה בשדרות רוטשילד בתל אביב השיק בקומה השנייה של המקום בר אוכל מזרח אירופאי בו יגישו השפים מעוז אלונים ואיתי הרגיל תפריט חדש. בין המנות סלט רוסים עם טונה כבושה במלח, תפוחי אדמה וסליפקה (58 שקלים); בליני - פנקייק רוסי עם ביצי סלמון וקרם פרש (58 שקלים); גרבדלקס- סלמון בכבישה עדינה (36 שקלים); פילמני– כיסוני בצק ממולאים בבשר בקר עם ציר עוף (39/69 שקלים); פירושקי צמחוני: סהרוני בצק במילוי כרוב ופטריות (38 שקלים) ועוד.

קפה אירופה. רוטשילד 9 ב', תל אביב. 03-5259987. לא כשר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

תפריט אלכוהול מוזל במסעדת עשר, תל אביב

המסעדה החדשה מציעה תפריט אלכוהול במחיר מוזל שיוגש בכל יום בין השעות 12:00- 19:00. בין המשקאות בירות גולדסטאר ומלכה (שליש ב-19 שקלים); כוס יין אדום או לבן חצי יבש ולבן יבש (28 שקלים); יין בלאן דה בלאן סיינט מישל (15 שקלים) ; צ'ייסר קמפרי, וודקה סטולי או בלנטיין (10 שקלים), צ'ייסר ערק (8 שקלים) ועוד. לצד האלכוהול יציעו מנות כמו במיה עם טחולי עוף ביין (19 שקלים), סלט זוקיני, מנגו וצ'ילי (19 שקלים), קממבר עיזים עטופה בבצק גבינה וריבת שום (47 שקלים), דג כבוש (45 שקלים), פילה מוסר על סלט חם (88 שקלים) ועוד.

עשר. קרליבך 10, תל אביב. 03-5644015. לא כשר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קוקטייל של מוש בודניק בממילא/מערכת וואלה!, צילום מסך

אירועים קולינריים במלון ממילא, ירושלים

בחודש דצמבר יתקיימו מגוון אירועים קולינריים במלון ממילא. ב-12 בדצמבר תיערך סדנת קוקטיילים במירור בר עם אפרת אנזל, החל מהשעה 19:00(120 שקלים למשתתף). ב-19 בדצמבר תתקיים טעימת יינות והרצאה של רייצ'ל מונטיפיורי מיקב מונטיפיורי החל מ- 19:00 (מחיר הטעימה 90 שקלים). וב-26 בדצמבר יתקיים ערב קוקטיילים עם מוש בודניק מהסושיאל קלאב במסעדת הרוף טופ.

מלון ממילא. רחוב המלך שלמה 11, ירושלים. 02-5482230. כשר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סלט ביוליה/מערכת וואלה!, צילום מסך

תפריט בריאות חורפי ביוליה, תל אביב

המסעדה בנמל תל אביב משיקה תפריט בריאות חורפי ובו מנות כמו מאפה חומוס עם טחינת קישואים, סלט קצוץ ומטבל עשבי תיבול (45 שקלים); שקשוקה ירוקה מקישואים, תרד, פטרוזיליה, שום וביצי חופש (68 שקלים); דייסת שיבולת שועל על בסיס מים עם דבש, קינמון, קוקוס ובננה (29 שקלים), מאפינס בריאות מסובין ושיבולת שועל (15 שקלים); שייק ירוק עם פירות (35 שקלים) ועוד.

יוליה. מבנה 2, נמל תל אביב. 03-5469777. לא כשר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רביולי במרקו/מערכת וואלה!, צילום מסך

חודש רביולי במרקו, תל אביב

המסעדה תגיש תפריט רביולי ובו מנות כמו רביולי סרטנים ופירות ים בביסק סרטנים (89 שקלים); רביולי שורשים וגבינות עם גזר, כרישה, שורש סלרי ופטרוזיליה (62 שקלים); רביולי ממולא מנגולד וריקוטה ברוטב רוזה (59 שקלים); רביולי פטריות פורצ'יני, שמפיניון וכמהין עם גבינת מסקרפונה וריקוטה ברוטב עגבניות ובזיליקום (59 שקלים); רביולי ממולא בשר לחי עגל וירקות שורש ברוטב בולונז (89 שקלים) ועוד.

מרקו. רחוב גורדון 39, תל אביב. 03-5291775. לא כשר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קוקטייל חג מולד בדנטה/מערכת וואלה!, צילום מסך

חג מולד בדנטה, נצרת

המסעדה מציעה לכל אורך חודש דצמבר תפריט לרגל חג המולד וכן סדנאות אוכל מסורתי וסיור קולינרי בעיר בליווי ארוחה . בין המנות שיוגשו חציל בלדי בטחינה ירוקה; שישברק ממולא בשר כבש ברוטב יוגורט עזים ונענע יבשה; גלילת לבנת עזים במילוי פיסטו בעיטור שמן חריף ודבש בתוספת טוסטונים; אנטריקוט עגל; צלעות כבש על מצע פריקה וחומוס מתובל ברוטב סילאן; בצק פילו במילוי חלווה ברוטב תפוז וגלידת סורבה ביתית; כנאפה במילוי גבינת עזים ועוד.

דנטה. כיכר המעיין מול כנסיית הבשורה האורתודוקסית, נצרת . 077-7871556. לא כשר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קוקו פקאן בכובשים/מערכת וואלה!, צילום מסך

חגיגות 5 לביסטרו הכובשים, תל אביב

הביסטרו חוגג חמש שנים לקיומו עם תפריט אלכוהול ואוכל מוקטן במחיר 10 שקלים. התפריט יוגש לכל אורך חודש דצמבר בין הימים ראשון- חמישי בשעות 15:00-19:00 והוא כולל פתיחים, קינוחים ואלכוהול. בין המנות אנטיפסטי ממבחר השוק; כרובית אפויה בפרמזן עם פלפל קלוי, איולי פלפלים ויוגורט; כבד קצוץ עם בצל מטוגן, מלפפון חמוץ, שרי וטוסטונים; מסבחה של פטריות, זעתר ולימון על לבנה; קוקו פקאן-סורבה קוקוס מצופה שבבי פקאן סיני עם רוטב טופי; מוס שוקולד וקציפת שמנת ועוד.

ביסטרו הכובשים. כובשים 48, פינת נחמיה, תל אביב. 03-5108555. לא כשר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כריך בקפה קפה/מערכת וואלה!, צילום מסך

תפריט חדש בקפה קפה, ברחבי הארץ

רשת בתי הקפה משיקה תפריט חדש ומוזילה את מחירי המשקאות החמים (משקאות חמים בגודל סטנדרטי יתומחרו ב-8 שקלים בטייק אווי). במסגרת התפריט מנות כמו כריך חביתה, סלט ישראלי או פסטה נפוליטנה יתומחרו ב-29 שקלים. בין המנות החדשות: סלט שורשים וסלמון מקורמל, טורטייה "שווארמה" דגים, פטוצ'יני של חריימה דגים, לזניה של ארטישוקים עם עגבניות מיובשות, ניוקי חצי חצי ועוד.

לכל הפרטים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אורן ירושלמי מארח את מרכוס גרשקוביץ'/מערכת וואלה!, צילום מסך

ארוחה מיוחדת בסקאלה, ירושלים

השף אורן ירושלמי ממסעדת סקאלה בירושלים מארח ב19 בדצמבר את השף מרכוס גרשקוביץ' לארוחת טעימות כשרה בת 5 מנות. הארוחה תחל בשעה 18:00 ויוגשו בה מנות כמו סשימי דג ים בויניגרט תפוז דם בשילוב כוסברה, צנוניות, ג'ינג'ר ושמן שומשום; פילה מוסר ים אפוי בתנור בחלב קוקוס, פטריות פורצ'יני, למון גראס ועשבים; מרק שעועית לבנה וכמהין בליווי קרם כבד אווז וטוויל אגוזים מלוחים; סינטה בקר עם קרם אפונה ירוקה, צ'אטני פלפלים, שושקה וציר עגל; קרם שוקולד ולרונה עם קציפת פסיפלורה ותפוז טרי, ומקרון שוקולד והדרים.(330 שקלים לסועד).

סקאלה. מלון מצודת דוד, המלך דוד 7, ירושלים. 02-5482230. כשר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נקניקיות בשלו ביער/מערכת וואלה!, צילום מסך

תפריט צהריים חדש בשלו ביער, קריית טבעון

מסעדת שלו ביער מגישה תפריט צהריים חדש ובו מאזטים מתחלפים מדי יום ומנה עיקרית לבחירה. בין המנות נקניקיות מסינטה ואנריקוט עם שומן טלה צרוב, על פירה ירוק ועשבי תיבול לצד ביצת עין (85 שקלים); ניוקי בזיליקום בציר פטריות פורטבלו, עגבניות טריות ושום קונפי (69 שקלים); פירות ים ביין לבן, עשבי תיבול, חמאה ושום קונפי (95 שקלים) ועוד.

שלו ביער. שיכון האלה 2, קריית טבעון. 04-9831837. לא כשר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קינוח חדש באספרסו בר/מערכת וואלה!, צילום מסך

קינוחי חורף באספרסו בר, ברחבי הארץ

השף קונדיטור יניב בהרום יצר סדרת קינוחים חדשה וחורפית שתוגש באספרסו בר. בין הקינוחים: טראפלים משוקולד איכותי; פרפה שוקולד חלבה; קרמבו שוקולד קפה; טארט לימון עם שוקולד מריר; טארט במילוי גנאש שוקולד לבן מקושט בפירות העונה ועוד.כמו כן, התווספו לתפריט מאפי בצק קרואסון במילויים שונים ביניהם: גנאש שוקולד מריר, גנאש קפה; שמנת ופירות ועוד.

לרשימת הסניפים המלאה

דוד ויוסף. דן לב
דוד ויוסף/דן לב

קבלת שבת ים תיכונית בדוד ויוסף, תל אביב

מסעדת דוד ויוסף עורכת קבלת שבת מדי יום שישי עם מנות צהריים מיוחדות, זמרים ומוסיקה ים תיכונית. קבלת השבת תיערך בין השעות 13:00-17:00 ובין המנות שיוגשו באירוע: חריימה, פולנטה, קבב דגים מסבחה, שווארמה שוק טלה בפיתה, בורקס לחי עגל ועוד.

דוד ויוסף. מונטיפיורי 21, תל אביב. 03-6040036. לא כשר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חגיגה בקורדליה/מערכת וואלה!, צילום מסך

תפריט דצמבר מיוחד בקורדליה, יפו

מסעדתו של השף ניר צוק מציעה ארוחה חגיגית לרגל הסילבסטר, שתוצע במהלך כל חודש דצמבר במקום. בין המנות שיוגשו:ראשונה של סלמון מעושן וסלקים צעירים או רביולי ארטישוק ירושלמי; מרק ערמונים וראטה עם קצף סלרי; פילה דג ים בציר לוקוס וירוקים או נתח קצבים על קרם כבד אווז ובייבי דזירה; וקינוח תותים במוס שוקולד לבן. (179 שקלים לסועד).

קורדליה. הצורפים 14, יפו. 03-5184668. לא כשר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מסעדת שיין אנד שארפ/מערכת וואלה!, צילום מסך

שירות משלוחים חדש ביום צ'ה ושיין אנד שארפ, תל אביב

המסעדות של יענקלה שיין מציעות שירות משלוחים חדש שמשלב בין מסעדת יום צ'ה האסיאתית ומסעדת שיין אנד שארפ. בין המנות שניתן להזמין: באו עוף ברוטב אויסטר (2 יחידות 29 שקלים), שרימפס בציר דגים עם חלב קוקוס עם ירקות תאילנדים ואורז (79 שקלים), השניצל של יענקלה (66 שקלים), כריך אסאדו עם בצל מעושן, עגבניה, מלפפון כבוש, מיונז וחרדל (58 שקלים), חמין בשבת (54 שקלים) ועוד. המשלוחים מתבצעים בין הימים ראשון- חמישי 15:00-23:00, שישי 12:00-18:00, שבת 12:00-23:00.

טלפון להזמנות: 03-5286030

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סלופי ג'ו/מערכת וואלה!, צילום מסך

ספיישל סלופי ג'ו בטרומפלדור 10, רמת השרון

המסעדה מציעה מנת ספיישל חדשה של סלופי ג'ו: נתח בקר, מפורק ומבושל בברביקיו וקפה, מוגש בלחמניית המבורגר לצד פוטייטוס (64 שקלים). המנה תוגש בין ה-15-31 בדצמבר בארוחות הצהריים או הערב במקום.

טרומפלדור 10. טרומפלדור 10, רמת השרון. 03-5404072. לא כשר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בר הקוקטיילים בaria/מערכת וואלה!, צילום מסך

ערב קוקטיילים באריה, תל אביב

הברמן קסטר תומפסון מלונדון מגיע לבר של ARIA לערב קוקטיילים שיתקיים ב-15 בדצמבר. הקוקטיילים שיוגשו יהיו בהשראת לאס ווגאס של שנות החמישים וביניהם ניתן יהיה למצוא Putana Amaro – עם אולד טום ג'ין מיושן, אפרול, אנטיקה פורמולה, אנגוסטרה ביטרס ופרנה ברנקה; קוקטייל גריי גוס אורנג', טריפל סק, אפרול, מיץ ליים טרי, וג'לי תפוזים ועוד קוקטיילים קלאסיים בפרשנויות חדשות (49-69 שקלים).

Aria. נחלת בנימין 66, תל-אביב. 03-5296054. לא כשר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully