וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש במושב שורש: מסעדת מוזה בהר

15.12.2013 / 10:27

מתכננים לבקר בירושלים המושלגת? תכירו את מוזה בהר, ביסטרו חדש וביתי במושב שורש

באזור בעל היצע קולינרי דל יחסית, מושב שורש שבהרי יהודה, נפתח באחרונה לפעילות ביסטרו שף חדש בשם מוזה בהר. בעלי המסעדה הם ירון ויפעת ארמוזה והשף במקום הוא קובי קטני, ששב לאחרונה לארץ לאחר עשור שבילה באוסטרליה כשף של מסעדות מקומיות כמו middle Brighton bath ו- chez Olivier, מסעדה צרפתית בעיר מלבורן.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ירקות שורש במוזה בהר/מערכת וואלה!, צילום מסך

במוזה בהר כ-100 מקומות ישיבה, חלקם בתוך המסעדה וחלקם במרפסת חיצונית גדולה. המסעדה שוכנת במבנה מעוגל הצופה אל הנוף המרשים של הרי יהודה. כבר תקופה ארוכה שבני הזוג ארמוזה חושבים להפוך את המבנה, ששימש קודם לכן כמבנה קבלה לצימרים, למסעדה. כעת, בעקבות אשתו יפעת, הגשים ירון את החלום והפך למסעדן. "אנחנו גרים בקרבת שורש בנווה אילן וזה אזור שצמא לדעתנו למסעדה", הוא מספר, "המבנה שבו הקמנו את מוזה בהר קיים זמן רב וכבר תקופה שאנחנו רואים בו פוטנציאל להפוך למסעדה. עכשיו, החלטנו להיכנס לזה ביוזמתה של אשתי שדחפה אותי לפתוח את המקום כי תמיד ידעה שזאת התשוקה שלי".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פירות ים במוזה בהר/מערכת וואלה!, צילום מסך

"אני מבשל מילדות ואנחנו מאוד אוהבים לארח אנשים", מספר ארמוזה, "המסעדה שלנו פונה לקהל מקומי וגם לתיירים שמגיעים לאזור ירושלים וכבר עכשיו מגיעים אלינו סועדים מהסביבה ששמעו עלינו מפה לאוזן וזה הולך ומתרחב". מוזה בהר סיימה את תקופת ההרצה ובמקום משיקים תפריט פתיחה בכיוון של ביסטרו צרפתי עדכני. בנוסף, מדגישים במסעדה את הייצור העצמי של כל הפריטים המוגשים בה, לבד מהלחם שמגיע ממאפיית בוטיק שכנה בקריית ענבים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ארוחת בוקר/מערכת וואלה!, צילום מסך

בין המנות שיוגשו במוזה בהר במסגרת תפריט הצהריים וערב: סלט חם של ירקות שורש עם קרם ערמונים; שרימפס בחמאת פרנו וטרגון עם שומר מקורמל; תבשיל רגל טלה בבירה ודבש, אורז פרא ובטטה; קדירת פירות ים בביסק סרטנים; קינוח של עוגת טארט טאטן; קינוח קרם ברולה קלאסי ועוד. בנוסף, יגישו במקום גם ארוחות בוקר עם מנות כגון חביתה עם צ?ילי, כוסברה ופטריות אנוקי; שקשוקה שורש עם ביצים ברוטב עגבניות אורגני; לחם פולנטה מטוגן עם ביצה עלומה, צ'טני עגבניות ואבוקדו ועוד.

מוזה בהר. מושב שורש. 02-6246897. שני-שבת 8:30- אחרון הלקוחות. לא כשר

  • עוד באותו נושא:
  • מוזה בהר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully