וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פותחים שבוע: דומינו'ס משיקה פיצה טבעונית

22.12.2013 / 14:58

הפיצרייה הפופולרית משיקה פיצה לטבעונים, ארז קומרובסקי מתארח בחגיגות יום ההולדת למסעדת פופינה ובמסעדת גדרה 26 עורכים פסטיבל מרקי קובה. כל האירועים הטעימים של השבוע

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פיצה דומינו'ס טבעונית/מערכת וואלה!, צילום מסך

פיצה טבעונית בדומינו'ס פיצה ברחבי הארץ

רשת דומינו'ס פיצה משיקה פיצה טבעונית המבוססת על סויה וירקות בלבד כתוספות. בצק הפיצה יהיה הבצק הקלאסי של דומינו'ס. לתוספת ניתן יהיה לבחור בין ירקות כמו זיתים, תרד, חצילים ועוד. מחיר הפיצה: 69.90 שקלים למגש משפחתי.

לכל הפרטים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אקז קומורובסקי ואוראל קמחי/מערכת וואלה!, צילום מסך

ארז קומרובסקי מתארח במסעדת פופינה, תל אביב

מסעדת פופינה חוגגת שנה בארוחה עם השף ארז קומורובסקי שתתקיים ביום שני 23 בדצמבר. הארוחה שתקרא בין טוניס לגליל תכלול עשבי בר מהגליל, שמן זית, אינטרפרטציה של השפים לקוסקוס; פריקסה עם אנשובי טרי וביצה עלומה; חלת תרד וחלת שוק טלה מפורק; פקילע של תרד שחור ולחי עגל ועוד (280 שקלים לסועד).

פופינה. אחד העם 3, שכונת נווה צדק, תל-אביב. 03-5757477. לא כשר

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סשימי באריה/מערכת וואלה!, צילום מסך

תפריט חורף חדש באריה, תל אביב

השף גיא גמזו יצר תפריט חורף חדש ובו מנות כדוגמת סשימי טונה אדומה עם וינגרט תפוז, שמן שומשום וצ'ילי אדום (68 שקלים), לבבות חסה ערבית עם קונפי טונה, אנשובי ספרדי וביצה חצי קשה (48 שקלים),שקדי עגל על קרם ערמונים, כרישה לבנה ופרמזן מגורד (62 שקלים), חזה ברווז עם צ'טני בצל (98 שקלים), קרם פנקוטה של דולצ'ה עם קראמבל פולי קקאו קונפיטורת פירות יער וקינמון (42 שקלים) ועוד.

ARIA. נחלת בנימין 66, תל-אביב. 03-5296054. לא כשר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נקניקיות של חורף, ביירן/מערכת וואלה!, צילום מסך

מנות חורף בביירן, תל אביב

הבראסרי הבווארי יגיש תפריט חדש לחורף ובו מנות כמו מרק גולאש קלאסי עם אטריות שפצלה בניחוח אוסטרי (32 שקלים); מרק עדשים וירקות שורש עם נקניקיית ווינר (26 שקלים); מרק אפונה מעושן עם קוביות שפק (26 שקלים); צלי כתף בנוסח גרמני עם רוטב דמי גלס, פטריות ושפצלה (72 שקלים); כבד עגל ברוטב חום (68 שקלים); שניצל לבן ממולא בשינקן, בייקון וגאודה (68 שקלים) ועוד. בנוסף בין השעות 16:00-19:00 יציעו במסעדה ספיישל קארי וורסט בירה: נקניקייה לבנה עם כרוב חמוץ ופירה בליווי בירה מהחבית (35 שקלים).

ביירן - בראסרי בווארי. פרישמן 22 פינת סירקין, תל אביב. 077-556-5753. לא כשר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קובה מגוון בגדרה 26/מערכת וואלה!, צילום מסך

פסטיבל קובה בגדרה 26, תל אביב

המסעדה עורכת פסטיבל קובה שיתקיים עד ה-27 בדצמבר. במסגרת האירוע יוגשו מרקי קובה שונים כמו מרק קובה סלק קלאסי; מרק קובה פירות ים; מרק קובה ביף בורגניון; מרק קובה ברווז בציר מיסו ועוד. מחירי המנות ינועו בין 39-52 שקלים.

גדרה 26. גדרה 26, תל אביב (שוק הכרמל). 03-510-0164. לא כשר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ארוחת ערב שבדית/מערכת וואלה!, צילום מסך

ארוחות שבדיות אצל אייל גרש, גבעתיים

אייל גרש, בשלן שלקח על עצמו לקדם את תרבות האוכל הסקנדינבית עורך מדי חודש בביתו ארוחת ערב שבדית בסגנון הסמורגוסבורד (ארוחת מזנון שכוללת 4 חלקים: דגים, בשרים קרים, בשרים חמים ומבחר קינוחים שבדיים). הארוחה תתקיים מדי שישי של סוף החודש והמנות המוגשות בה ישתנו מעת לעת על פי עונת השנה והיצע חומרי הגלם (170 שקלים לסועד).

להזמנת מקומות לארוחות החודשיות אצל אייל גרש: 054-839.5469

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
טורטליני ביערות הכרמל/מערכת וואלה!, צילום מסך

תפריט חדש ביערות הכרמל

מלון הספא והבריאות יערות הכרמל משיק בימים אלו תפריט חורפי המנסה להתגבר על מגבלות כשרות, בריאות ושמירת קלוריות בין המנות: פילה סלמון במשרה חמשת התבלינים עם מנגולד במילוי ריזוטו אסייתי; קרם אספרגוס ירוק, קרם גזר, אדממה וקציפת גזר ומירין; מרק עדשים כפרי; נתחי פרגית במשרה שמן זית ועשבים מהיער עם ניוקי תרד ביתי, פיטריות חורף צלויות, ערמונים, אפונת גינה וקרם ארטישוק ירושלמי; נתחי פרגית במשרה רוטב שזיפים וסאקי; טורטליני טלה בעבודת יד; פילה בקר בגריל עם רושטי תפוחי אדמה ועוד.

אחוזת יערות הכרמל. חיפה. 04-8307888. כשר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ארוחה על בסיס שמן זית/מערכת וואלה!, צילום מסך

תפריט ספיישלים על בסיס שמן זית במלון רוטשילד, תל אביב

מסעדת מלון רוטשילד תגיש עד ה-10 בינואר תפריט מנות ספיישל המבוססות על שמן הזית הראשון למסיק. בין המנות קרם בולגרית עם סלרי כבוש, איולי שמן זית, עלי זעתר טרי, טוויל שומשום ואבקת שמן זית סורי (48 שקלים), לוקוס עם שעועית ירוקה, מיגאס (לחם לבן קלוי ומתובל), פפריקה מעושנת וקציפת שמן זית קורטינה (130 שקלים) קינוח קרם שוקולד עם שמן זית לצ'ינו, מלח אטלנטי וטוויל לחם (35 שקלים). בנוסף לתפריט ניתן יהיה להזמין צלוחית טעימות של 5סוגי שמן זית מזנים שונים.

מסעדת מלון Rotchild. רוטשילד 96, תל-אביב. 03-9578888. לא כשר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רק בשר/מערכת וואלה!, צילום מסך

פסטיבל ברשת רק בשר

רשת מסעדות הבשר חוגגת שלוש שנים לקיומה ב-24 בדצמבר עם משתה אבירים שכולל בשר ויין ללא הגבלה. הארוחה תיפתח במנות ראשונות מהתפריט, בהן צ'ילי קון קרנה, ירקות וקרפצ'יו ולאחר מכן יוגש לשולחן בשר ללא הגבלה (180 שקלים או 155 שקלים לחברי מועדון). בערב הפסטיבל תהיה מכירה מיוחדת של צ'ייסרים בעלות 7 שקלים לעראק, 9 שקלים לוודקה ו-11 שקלים לצ'ייסר ג'יימסון.

רק בשר. תל אביב - ראול ולנברג 14, רמת החייל. 03-6444822/33; דרך סלמה 19, סמוך לתיאטרון נגה. 03-6813590. ראשון לציון- שמוטקין 10 אזור התעשייה. 03-5466547; חיפה - שדרות בן גוריון 15, המושבה הגרמנית. 04-8551872. לא כשר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כרובית בטריולה/מערכת וואלה!, צילום מסך

תפריט חדש בטריולה, פתח תקווה

המסעדה האיטלקית משיקה תפריט חדש ובו מנות כמו פריטו מיסטו: מיקס שרימפס וקלמרי קריספי בסלט לבבות חסה, סלק, שקדים, אורגולה, בצל סגול ברוטב ויניגרט בן יין בלסמי; פפרדלה כרישה עם עוף ואווז; מרק ארטישוק ירושלמי עם כמהין וערמונים; חציל בלאדי שרוף עם סלסה פיקנטית, יוגורט ופסטה קריספית עם נבטי חמניה ועוד.

טריולה. שחם 14, פתח תקווה . 03-9198444. לא כשר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עוף בקארי בפרש קיטשן/מערכת וואלה!, צילום מסך

ארוחה עסקית חדשה בפרש קיטשן, ברחבי הארץ

רשת בתי הקפה מציעה ארוחה עסקית חדשה ובה מנות כגון חציל קלוי עם טחינה גולמית וטוסטונים; מרק היום בספל; סלט אטריות אסייתי; סלט עדשים וסלק ועוד, כמנת פתיחה, וכריכים, סלטים ופסטות שונות כמנה עיקרית.

לכל הפרטים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רייסבורגר/מערכת וואלה!, צילום מסך

הגרסה הישראלית לראמן בורגר בנאגומי, קיסריה

המסעדה היפנית בקיסריה הוסיפה לתפריטה את הרייס בורגר- מנה שמורכבת מלחמנייה עשויה מאורז דחוס וצרוב ובתוכה דג ילוטייל, בשר אנטריקוט, ירקות בטמפורה או טופו בטמפורה.

נאגומי. מרכז קהילתי, שדרות רוטשילד, קיסריה. 077-2060970. לא כשר

דוד ויוסף. דן לב
דוד ויוסף/דן לב

4 שנים לדוד ויוסף, תל אביב

המסעדה חוגגת 4 שנים להיווסדותה עם אירוע שיתקיים הערב ה-22 בדצמבר החל מהשעה 20:00 בהשתתפות עינת שרוף, שירז טל, דניאלה פיק וליאת אשורי שהכנסותיו יתרמו לבית השנטי. במהלך הערב יבשלו השפים דודו אלמקיאס ויוסי שטרית עם המפורסמים שיתארחו במקום.

דוד ויוסף. מונטיפיורי 21, תל אביב. 03-6040036. לא כשר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שמנא מארחים/מערכת וואלה!, צילום מסך

מבשלים בשמנא, מושב חגור

בית הבד מארח סדרת מפגשים קולינריים עם שפים ובשלנים בסופי השבוע הקרובים. ביום שבת הקרוב תתארח במקום השפית אירמה קזר- מומחית לאוכל גיאורגי ובשבוע שלאחר מכן תבשל במקום נורית פלד.

שמנא, בית בד כפרי. מושב חגור. 03-9033380

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שקשוקה ולחם ללא גלוטן/מערכת וואלה!, צילום מסך

מנות חדשות ללא גלוטן בג'רמיה, תל אביב

בית הקפה ג'רמיה מציע תפריט של מנות חדשות ללא גלוטן ובו מנות כמו דגים חריפים (56 שקלים), מוקפץ עוף או טופו על אורז (53 שקלים), קרפצ?ו בקר (37 שקלים), שקשוקה (38 שקלים) ועוד.

ג'רמייה. דיזנגוף 306, תל אביב. 077-793-1840. לא כשר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תפריט טעימות במטבח לילה/מערכת וואלה!, צילום מסך

תפריט טעימות במטבח לילה, תל אביב

המסעדה משיקה תפריט חדש עם מבצע טעימות במחיר 120 שקלים (שיתקיים עד סוף השבוע). בין המנות: שיפודי שרימפס על גריל פחמים עם תרד בלאדי, חלת בריוש ורוטב חמאה לבנה וליים; נתח קצבים פרוס עם מוצרלה ורוטב דמי גלאס, על צ'יפס ב-5 שלבי הכנה; תפוח אדמה חרוך עם מטיאס, שמנת חמוצה, בצל ירוק וקוויאר סלמון; פילה מוסר אפוי בשקית נייר עם אטריות שפעצל ותרד בציר ים ועוד.

מטבח לילה. לילנבלום 43, תל אביב.03-5660481. לא כשר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully