וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המקום הלוהט: קפה נחמני

30.12.2013 / 16:46

בקפה נחמני כבשו את לב הסועדים עם פיצות מבצק פריך ואווירה נינוחה שיצרה במהרה קהל לקוחות קבועים והרבה הייפ - הצצה למקום הלוהט התורן

צילום: דייב שחר, עריכה: אמיר קוטיגרו ורן צימט, בימוי: גיא גורן

לפני כחודשיים פתחה קבוצת נואר (קפה נואר בתל אביב וסבסטיאן בהרצליה) את בית הקפה- מסעדה, קפה נחמני, על חורבות מסעדת מונטנגרו שפעלה במקום קודם לכן והייתה אף היא בבעלות הקבוצה. בית הקפה, שמגיש ארוחות בוקר, צהריים וערב, מעניק עם הכניסה אליו את התחושה שהוא היה כאן מאז ומעולם. וכך תוך זמן קצר הפך המקום לפופולרי מאד, עם קהל קבועים נרחב.

התפריט בקפה נחמני מגוון אך נותן דגש על הפן של הפיצות שמגיעות מתנור אבן על בצק דק וממכר. בין הפיצות הנמכרות במקום: ברקפסט פיצה – בצק פיצה פריך עם ביצים, תרד עגבנייה וגבינה בולגרית (46 שקלים); פיצה עם נקניקיות עגל, מנגולד וכמהין (54 שקלים) ; פיצה עם חציל קלוי, גורגונזולה ואגוזי מלך (51 שקלים) ועוד.

מי שמעוניין בארוחה מלאה יכול להתנסות בקפה נחמני במנות כמו פריטטה כמהין עם לחם תירס (44 שקלים); סלט עוף, ארטישוק ארוגולה ולימון (48 שקלים); סנדביץ' מיטבולס (54 שקלים); פניני פטריות פורטובלו ופקורינו (42 שקלים), המבורגר בקר עם מוצרלה ובזיליקום (62 שקלים) ועוד.

קפה נחמני. רחוב נחמני 26 , תל אביב. 03-5663331. לא כשר

לכל המקומות הלוהטים שכולם מדברים עליהם

  • עוד באותו נושא:
  • קפה נחמני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully