וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיזם קולינרי חדש ומסקרן של יואב בר

18.12.2013 / 16:41

אחרי 6 שנות פעילות סוגר יואב בר את מסעדת מאראבו ברמת גן ופותח במקומה מיזם קולינרי חדש: chef to go - מנות גורמה בטייק אוויי לבית או למשרד

אחרי 6 שנות פעילות סוגר בסוף החודש הקרוב השף יואב בר את מסעדתו מאראבו ופונה למיזם חדש שיספק לסועדים מנות גורמה בטייק אווי, הביתה או למשרד. "אני סוגר את המסעדה כי בשלוש השנים האחרונות אני רואה שנמאס לאנשים ממסעדות שף והם איבדו את האמון שלהם במוצר הזה", אומר בר, "אנשים מחפשים דברים פחות רשמיים, עם יותר מנות חלוקה ולא מבנה של ארוחה עם מנה ראשונה, עיקרית וקינוח".

שף יואב בר מסעדת מארבו. רותם דרוב
בר במאראבו בימים טובים יותר/רותם דרוב

על פי בר, בשנים האחרונות פקדו בערבים פחות ופחות סועדים את מאראבו, לעומת בשעות הצהריים הפחות פורמליות. "יש לי קהל לקוחות נאמן", הוא מסביר, "אבל לא פתחתי את המסעדה כדי להאכיל 120 איש בצהריים ו-20 סועדים בשעות הערב. המסעדה כמובן לא עמדה ריקה אבל התפוסה בערבים ירדה עם הזמן והבנתי שאנשים פחות מתחברים לחוויה הזאת. הרגשתי שמיציתי ושאני רוצה להעז ולהתפרע".

ההתפרעות שלו באה לידי ביטוי במיזם החדש: CHEF TO GO. "המיזם הזה לוקח את כל מה שאני אוהב לעשות וזה אוכל מדויק וברור ומעביר אותו להמונים, רק בפורמט חד פעמי", מסביר בר, "הפעם גם אגע בתחומים של אוכל אקלקטי יותר שאני מתחבר אליו כמו מטבחים אסיאתיים והמטבח של אזור קזחסטן שתמיד עניין אותי". בשף טו גו יהיה ניתן לאכול במקום או לקחת הביתה או למשרד את מנות השף של בר במחירים אטרקטיביים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קרפצ'יו במאראבו/מערכת וואלה!, צילום מסך

מוקדי המכירה החדשים של שף טו גו יהיו קטנים יחסית ויתמקדו בנישה של טייק אווי. "אלה יהיו מקומות בגודל של חנות עם מטבח אחורי שמוציא ומכין את המנות באופן מהיר. זה חוסך את כל ההוצאות הנלוות על מקומות ישיבה, סומלייר, שוטפי כלים וכל מה שכרוך בתפעול עסק ענק כמו מסעדת יוקרה", אומר בר, "הקונספט כבר קיים ובימים הקרובים אנחנו נסיים את חתימות ההסכם ונצא לדרך".

אז מה אפשר יהיה לאכול במקום החדש?
"הרעיון הוא לקחת את האוכל המדויק שלי כמו מנה של פילה מוסר ים על קרם ארטישוק ירושלמי ולארוז אותה בטייק אווי. התפריט שלנו יכלול 10 סוגי מנות ראשונות ועוד מנות עיקריות שיתבססו על כך שהן מנות כמו שמקבלים במסעדה. המסר שלי מאחורי הדבר הזה הוא שאני מבשל אוכל לכולם, במחיר הכי נמוך שאפשר ובלי הפלצנות מסביב. אנחנו ניתן חוויה של אוכל שף, עד הבית. אם למשל הזמנת חברים הביתה ואין לך כוח להכין ארוחה, את יורדת למטה, מזמינה מנת מוסר ים ופילה בקר, לוקחת את זה בטייק אווי, מחממת לפי ההוראות שלנו על האריזה וזהו, יש לך אירוע בבית. רק שהפעם שילמת 40 שקלים למנה עיקרית במקום לשבת במסעדת שף ולשלם על אותה מנה 100 שקלים". את אותם מחירים נוחים מתכוון בר ליישם גם על תפריט היינות של המקומות החדשים, שיכיל מגוון יינות בוטיק ישראלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully