וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרויקט סופשנה: תאוות בשרים ביומנגס

26.12.2013 / 16:15

הר אימתני של המבורגרים עם 50 תוספות, צ'יפס ומילקשייק - הצצה לאתגר הבשר המושחת מכולם של מקדש הקרניבורים יומנגס. וואלה! אוכל מגלה כמה רחוק הלכנו השנה

צילום: דייב שחר בימוי: גיא גורן עריכה: אמיר קוטיגרו

השנה החולפת הביאה אתה אינספור טרנדים שקידמו מגמות בריאות למיניהן כמו צמחונות וטבעונות. יוזמות כמו מיטלס מאנדיי צצו בכל מקום, ארוחות טבעוניות במסעדות התפשטו כמו אש בשדה קוצים, ולתפריטים בבתי קפה רבים נכנסו מרכיבים כמו סויה, סייטן, קינואה ושווארמה צמחונית. אבל למען האמת, את השנה שלנו היינו רוצים לסכם אחרת, ברוח "חיים רק פעם אחת". על כן בחרנו בשחיתות המובחרת ביותר שיש לעולם האוכל המקומי להציע: המבורגר מחוזק בגבינה שמנה, צ'יפס טובל בשמן, טבעות בצל ומילקשייק לתפארת לקינוח. בקיצור, את השנה שלנו החלטנו לסגור במסעדת יומנגס שבצומת רופין.

יומנגס היא מזללת המבורגרים משודרגת שחרטה על דגלה מנות גדולות המגיעות עם תוספות משובחות מבלי להתפשר על חומרי הגלם וחשוב מכך - מבלי להתנצל על השחיתות. אם כבר, כאן מתגאים באיכות, בגודל ובטעם. בין ההמבורגרים המיוחדים במסעדה ניתן למצוא: המבורגר מקסיקני עם פלפל חלפיניו ומרינדת צ'יפוטלה מוגש בשלוש מידות חריפות; המבורגר איטלקי עם חמאה, בזיליקום ופיקורינו; המבורגר צרפתי עם כבד אווז, שמן כמהין, חרדל דיז'ון וריבת בצל; המבורגר פיני עם חזה אווז מולרד, קשיו ומייפל טהור; המבורגר אוסטרי מבשר לבן ושבבי בייקון ועוד. כל ההמבורגרים במקום מגיעים בגדלים של 220 גרם, 440 גרם או יומנגס שמשקלו 660 גרם. בלי להתנצל כבר אמרנו?

למעזים, מציעה יומנגס לסועדיה צ'אלנג' שהוא כולו גרגרנות מזוקקת: אתגר לקרניבורים אמיתיים, במסגרתו צריך לחסל מנת בשר אימתנית בזמן קצוב. כיום השיא עומד על קילו שמונה מאות של המבורגרים ומעליהם כחמישים תוספות נבחרות, עם צ'יפס ומילקשייק, שאת כולם צריך לסיים תוך פחות משעה. פסגת האתגר הנוכחי טרם נכבשה, והמפסידים, שניסו אך כשלו, נאלצים להיפרד מ-200 שקלים לכיסוי העלויות. בביקורנו במסעדה תיעדנו את צ'אלנג' כזה וגילינו שאפילו הקרניבורים המושבעים ביותר מתקשים לכבוש הר כזה של בשר. מעוניינים להשתתף בניסוי?

יומנגוס. צומת רופין. 09-8943656. לא כשר

  • עוד באותו נושא:
  • יומנגס
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully