וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פותחים שבוע: קאווה ב-2.5 שקלים אצל עומר מילר

עומר מילר חוגג יום הולדת לשולחן וחדר האוכל ומציע שבוע של הנחות, ארז קומרובסקי פותח מסעדת פופ אפ ובמטבח של רמה יוצאים למסע קולינרי. מה ואיפה נאכל השבוע?

עומר מילר. שרית גופן,
השף עומר מילר/שרית גופן

יום הולדת לשולחן וחדר האוכל, תל אביב

מסעדות חדר האוכל ושולחן של השף עומר מילר מציינות יום הולדת חמש ושנתיים בהתאמה. במהלך השבוע שבין 5-12 בינואר, תערך חגיגה כפולה במסגרתה יוגשו מנות מתפריט יום הולדת שהרכיב השף במחיר של 25 שקלים במסעדת חדר האוכל ו-52 שקלים במסעדת שולחן. לצדן, תוגש קאווה ללא הגבלה במחיר 2.5 שקלים לכוס. בין המנות בחדר האוכל: סיגר כבד טחינה חריפה וקרם עגבניות; קרפצ'יו קולרבי, בייבי לפת, אגוזי לוז וגרגר הנחלים; ריזוטו פטריות פורציני ומלך היער עם קציפת כמהין ועוד. במסעדת שולחן יוגשו מנות כמו: לוקוס מאודה עם קייל, קרם שומר וזרעי כוסברה; ניוקי תרד עם תרד מאודה ופרמזן ועוד.

חדר האוכל. שדרות שאול המלך 23, תל אביב. 03-6966188 לא כשר. שולחן. שדרות רוטשילד 73, תל אביב. 03-5257171. לא כשר

לבן בסינימטק פטריות. אפרת ליכטנשטט,
פרחי זוקיני ממולאים פטריות בלבן בסינימטק/אפרת ליכטנשטט

פסטיבל פטריות במסעדת לבן, ירושלים

המסעדה עורכת פסטיבל פטריות בחודשים ינואר ופברואר ובו יוגשו מנות ספיישל של פטריות משמונה סוגים. בין המנות בתפריט - מרק פטריות יער עם שיטאקי ופורצ'יני צלויות (39 שקלים); פרחי זוקיני ממולאים בפטריות וגבינת עיזים על גספצ'ו פיקנטי (52 שקלים); מוצרלה בוראטה וכמהין שחורות עם עגבניות לחות, תרד, מלח ים וחומץ בלסמי (66 שקלים); ביף בורגניון עם פטריות חורש ויער (96 שקלים); מעורב ירושלמי של שוק טלה ופטריות יער, מוגש על פוקצ'ה ויוגורט צאן (112 שקלים) ועוד.

לבן בסינמטק. דרך חברון 11 ירושלים.02-6737393 . לא כשר

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
טרטר דג ים בברטי/מערכת וואלה, צילום מסך

מנות חורף בברטי, תל אביב

השפים רועי ענתבי ואור ברי יצרו תפריט חורף שבו מנות כמו מרק עדשים כתומות וחציל שרוף בגריל (35 שקלים); טרטר דג ים עם סלק שרוף, שמן צ'ילי והל (55 שקלים); ירקות ירוקים עם גבינה מלוחה יוונית וצנוברים (48 שקלים); תבשיל בקר בחאוויג' וצ'ילי (55 שקלים); פירות ים וקלסונס גבינת עיזים ועשבי תיבול (130 שקלים) ועוד.

ברטי. קינג ג'ורג' 86, תל אביב. 072-2512950. לא כשר

ארז קומורובסקי. אפיק גבאי
קומרובסקי מבשל/אפיק גבאי

מסעדת פופ אפ של השף ארז קומרובסקי, כפר אז"ר

השף ארז קומרובסקי פותח בתאריכים 8-9 לינואר מסעדת פופ אפ. בתפריט של המסעדה מנות כמו חצי לחם אחיד ממולא בשר טלה אפוי, זיתי טאסוס ועלי פטרוזיליה; ברווז בוער ועל ראשו סשימי; כרוב מלפוף שרוף עם טחינה לבנה וסילאן; לפתות בציר עוף דבש וצ'ילי; עוגת תפוחים בקופסת אנצ'ובי ועוד. מחיר הערב- 250 שקלים לסועד ללא שתייה.

סטודיו קרינה. ה' באייר 1, כפר אז"ר. 054-7288220

צוואר טלה במטבח של רמה. אנטולי מיכאלו,
צוואר טלה במטבח של רמה/אנטולי מיכאלו

מסע קולינרי במטבח של רמה, הרי יהודה

השף תומר ניב משיק במטבח של רמה תפריט חדש תחת הנושא "מסע בהרי יהודה". בתפריט יוגשו מנות כמו מרק סירפד וחובזה עם עלי זעתר; עלי מרוות ירושלים וגבינת עיזים מהר הרוח; לפת בציר אקליפטוס עם קונפי ארטישוק ירושלמי וקולרבי מאודה ביין מוסקט; עוף אורגני עם עלי חרדל וקייל, אפוי בבצק רוזמרין; צלעות טלה עם צ'אטני תרד ופטריות חורש; קדירת צוואר טלה בדבש חרובים; קינוח מוס לימון עטוף בפרליני שקדים עם סלט פירות הדר ועלי נענע, בסירופ אצטרובלים ועוד. המחיר לארוחת טעימות: 220 שקלים ו-178 שקלים לגרסה צמחונית.

המטבח של רמה. בכניסה ליישוב נטף, הרי יהודה. 02-5700954. לא כשר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
מגשי אירוח במתוקה/מערכת וואלה, צילום מסך

מגשי אירוח באינטרנט של קייטרינג מתוקה

חברת מתוקה השיקה לאחרונה אתר קניות אינטרנטי בו ניתן להזמין מגשי אירוח מגוונים אונליין לאירועים שונים בבית. בין האופציות ניתן להזמין הביתה גם מגשים טבעוניים, ללא סוכר ועוד.

לאתר

רגטוני סלק טריולה. אנטולי מיכאלו,
חורף בטריולה/אנטולי מיכאלו

תפריט חורף חדש בטריולה, פתח תקווה

המסעדה האיטלקית מציעה תפריט חורף חדש ובו מנות כמו מרק ארטישוק ירושלמי עם שמנת כמהין וערמונים (42 שקלים), ברוסקטה אנשובי עם גבינת שמנת, פילה אנשובי, פלפל קלוי, בצל סגול ועירית (32 שקלים); מיקס של שרימפס וקלמרי מטוגנים בסלט של לבבות חסה, אורוגולה, סלק, שקדים ובצל סגול ברוטב וינגרט בלסמיקו (57 שקלים); פפרדלה כרישה ואווז עם פורטובלו, יין לבן, פטרוזיליה ובלסמי מצומצם (66 שקלים); רביולי אספרגוס עם אפונה, בחמאה, שום ויין לבן (59 שקלים); סקלופיני עם רוטב לבחירה (54 שקלים) ועוד.

טריולה. שחם 14, פתח תקוה. 03-9198444. לא כשר

קפה בעלמא. צילום: זאב שטרן,
סלמון בעלמא/צילום: זאב שטרן

יום הולדת 8 לקפה בעלמא, פתח תקווה

המסעדה חוגגת 8 בארוחה בת 8 מנות שתוגש ב-8 בינואר. בתפריט: פלטת טאפאסים עם גלילת חציל בקינואה, קרוסטיני סלמון וקרוסטיני עגבניות מרקש; אמנון ברוטב חמאה ויין על מצע פירה זעפרן; רביולי גבינות ברוטב שמנת סלק; פוקאצ'ה סלמון ולבבות ארטישוק ועוד (198 שקלים לזוג).

קפה בעלמא. מרכז יכין סנטר, יצחק רבין 17, פתח תקווה. 03-9040727. כשר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully