וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אונזה: בר מסעדה חדש בשוק הפשפשים

השבוע נפתח בר מסעדה חדש בשם אונזה בשוק הפשפשים. בתפריט: אוכל משודרג מבית מדרשו של השף יוסי שטרית, קוקטייילים ואווירה סקסית

צילום: עידו שחם עריכה: מאיה בן ניסן בימוי: גיא גורן

בר מסעדה חדש נפתח לשף יוסי שטרית והמסעדן אסף ליס ממסעדת הקיטשן מרקט. המקום החדש, שנקרא אונזה ועוצב על ידי דן טרוים, נמצא במתחם השוקק של שוק הפשפשים ביפו. בניגוד לקיטשן מרקט, אונזה תתפקד כבר אוכל באווירה לא מעונבת עם אוכל בסגנון פשוט יותר מלווה בנגיעות שף ייחודיות. ניכר מהתפריט כי יש כאן הצהרת כוונות לשדרג את ההיצע הקולינרי בשוק הפשפשים ולהרים אותו עוד דרגה למעלה.

בין המנות שיצר שטרית לתפריט החדש של המסעדה ניתן למצוא סלט אנדיב וקציפת גבינה כחולה עם ענבים וויניגרט חרדל (48 שקלים), מרק כרובית עם שמן כמהין לבנות וטוסט מלחם שחור (36 שקלים), טרטר דג ים עם בצל קצוץ, יוגורט, צ'ילי וכוסברה (56 שקלים), בריוש על הגריל עם קציצות שרימפס, פרשוטו, מנגולד וקולי לימון כבוש (84 שקלים), פיצה קרבונרה עם רוטב בשמל, פרמזן מגורד, אספרגוס חלוט, בייקון, עלי רוקט וחלמון ביצה (62 שקלים), מולים ברוטב מרינייר עם תפוחי אדמה בפפריקה, שום וגרידת לימון (72 שקלים) ועוד. בנוסף, במסעדה תפריט קוקטיילים ומשקאות רחב, המאפשר להגיע למקום לטובת דרינק ונשנוש.

אונזה. הרב חנינא 3, שוק הפשפשים יפו. 03-6486060ראשון - חמישי 18:00-אחרון הלקוחות, שישי-שבת 12:00-אחרון הלקוחות. לא כשר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully