וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפרפת: גורמה עם קמצוץ מריחואנה

מסעדה בניו יורק שמגישה ארוחת טעימות על בסיס גראס, בגוגל מציעים לקחת אתכם טרמפ למסעדה, ומאבק משפטי לגבי סוכריות נוסטלגיות. דברים שאהבנו השבוע

וידיאו השבוע: ארוחת גורמה בשילוב מריחואנה

מקום חדש בשם Sinsemil.la בניו יורק מציע תפריט טעימות של מנות שבהן נשזרו זנים שונים של גראס. כל זן שמשולב במנה נבחר על מנת להעצים ולאזן את טעמה וכן בהתאם לתכונותיו ומאפייניו הפסיכואקטיביים שישפיעו על הסועד במהלך רצף הארוחה. ארוחת טעימות כזאת מונה 9 מנות, ביניהן כנפי עוף קונפי עם קרוטוני מנגו ובייקון; נתח בקר עם תפוחי אדמה אפויים ועוד. על אף הרושם המצטייר, במקום מדגישים כי כוונתם היא לא שסועדים יגיעו אליהם על מנת "להתמסטל", אלא כדי לאכול טוב.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אפשר טרמפ? גוגל/מערכת וואלה!, צילום מסך

ידיעת השבוע: טרמפ חינם מגוגל למסעדה

חברת גוגל קיבלה בשבוע שעבר אישור על רישום פטנט חדש לו היא קוראת- "transportation-aware physical advertising conversions.". השירות החדש של ענקית הטכנולוגיה יאפשר לבעלי עסקים לפרסם במסגרת גוגל הצעות להסעות חינמיות או בהנחה כלשהי, לארוחות פוטנציאליות. הטרמפים הללו יוצעו לנו כפרסומות על ידי מנוע החיפוש, תוך התאמות פרסונליות שיבוצעו בהתאם למיקום ולהעדפות שלנו יאפשרו לבעלי מסעדות לפתות את הלקוחות, שפעמים רבות אין להם כוח להיכנס לרכב ולנהוג עד למסעדה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
ריי קרוק. AP
תחילת הסוף?/AP

תחילת הסוף? ההסתבכות של ענקית המזון, מקדונלדס

בצעד יוצא דופן, הודתה בשבוע החולף ענקית המזון מקדונלדס כי ייתכן שהיא מאבדת מהרלוונטיות שלה בקרב צרכנים. זה קורה לאחר תקופה של ירידה מתמדת ברווחים ובמכירות של מקדונלדס ארה"ב. עוד הודו בקבוצה כי מקדונלדס סיבכה בשנה האחרונה את התפריט שלה יתר על המידה, בכך שהציגה בבת אחת מגוון מוצרים חדשים כמו בוריטו סטייק וביצה, נגיסי דגים, ארוחת בוקר של כריך סטייק, מקצ'יקן חריף ועוד יותר מדי מוצרים חדשים, מהר מדי. כעת, נותר לחכות ולראות האם ענקית המזון תצליח לשקם את עצמה או שמדובר בתחילת הסוף.

אוכל רוסי. אפיק גבאי
סוכריות מרוסיה או מאוקראינה?/אפיק גבאי

מלחמת השבוע: קרב בזירת הסוכריות מרוסיה ומאוקראינה

מאבק משפטי שהתפתח בין יבואני סוכריות מסורתיות מרוסיה ליבואנים של סוכריות מאוקראינה תופס תאוצה בזירה המקומית. כל מי שנמנה עם חברי הקהילה הרוסית בישראל בוודאי מכיר את מגוון הסוכריות הרוסיות הנוסטלגיות שמגיעות לארץ ונמכר על פי רוב במכולות ייעודיות ורשתות מזון. כעת, גורסים יבואני הסוכריות מרוסיה כי רוב הסוכריות שמגיעות לישראל מיובאות בכלל מאוקראינה. הן על פי רוב זולות משמעותית מהייבוא הרוסי, אך נושאות באופן לא חוקי את שמות המותג של הסוכריות הרוסיות כמו למשל קרובקה ועוד ובעצם מהוות מעין זיוף. זאת בשל סימן מסחרי בבעלות הרוסים ולכן חל איסור לעשות בו שימוש. קרב זה טרם הוכרע ובינתיים בעלי החנויות הישראליות, שקיבלו מכתבים מעורכי דין בגין החזקת סוכריות אוקראיניות תחת שמות מותגים מוכרים של סוכריות מרוסיה, טוענים שמדובר באבסורד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully