וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ננוצ'קה הופכת למסעדה טבעונית

מסעדה ננוצ'קה של המסעדנית ננה שרייר, שהפכה לפני מספר חודשים לטבעונית, הודיעה היום כי תעבור בעוד שבוע לתפריט טבעוני קבוע

מסעדת ננוצ'קה בתל אביב יצאה היום בהצהרה שהרעידה את עולם הקולינריה הישראלי: בעוד שבוע, התפריט של המסעדה הגרוזינית המפורסמת יהפוך לטבעוני. המסעדה שייכת למסעדנית ננה שרייר, שהפכה אף היא לטבעונית ממש לפני מספר חודשים, והחליטה כעת להסיר באופן סופי מתפריט המקום את כל המנות שמכילות ביצים, בשר ומוצרי חלב, חומרים שאפיינו לא מעט מהמנות שהוגשו במסעדה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
טבעונית גרוזינית, ננוצ'קה/מערכת וואלה!, צילום מסך

כבר זמן מה שמדי יום שני עורכים בננוצ'קה ערבים על טהרת האוכל הטבעוני וכן פאנלים שונים בנושא. ביום שני בעוד שבוע, החל מה-10 בפברואר, יעבור מטבח המסעדה את המהפך הפורמלי ויחלו להגיש בו תפריט שכולו על טהרת המזון הטבעוני.

ננה שרייר. אלדד רפאלי,
הפכה לטבעונית, שרייר/אלדד רפאלי

"אני רועדת מהתרגשות. קבלו את ננה שרייר, אחת הנשים המדהימות והאהובות עליי בעולם. כבר חודשים ארוכים שאנחנו מדברות, דרך מילים ודרך אוכל, דרך העיניים ודרך הלב, על בעלי החיים, על הרגשות שלהם, על הרגשות שלנו אליהם, על היכולת הקלה והטעימה להפסיק לפגוע בהם בדרך לצלחות שלנו. על הבחירה של שתינו בחיים שמפחיתים סבל של אחרים ככל הניתן, מבלי להפחית שמחה, תאווה, תשוקה ואהבה לאוכל ולחיים עצמם", כך כותבת היום העיתונאית ובעלת הבלוג טבעוניות נהנות יותר- אורי שביט, "אני שמחה ונרגשת לבשר לכם שיום שני הקרוב יהיה רגע מכונן בענף המסעדות ובהיסטוריה של המגמה הטבעונית - לא רק בארץ אלא בעולם כולו. זה היום בו מסעדת ננוצ'קה הגרוזינית, שנהרות של חלב וטונות של בשר חלפו במטבחה, תהפוך לטבעונית לחלוטין".

ננוצ'קה. לילנבלום 30, תל אביב. 03-5162254. לא כשר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully