וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פותחים שבוע: תפריט סושי חדש בסוהו

מבחר חדש של מנות סושי בסוהו, יום הולדת 4 בסגנון איטלקי לסושיאל קלאב וחזרתה של מסעדת צ'ימיצ'נגה. הדברים הכי טעימים שנאכל השבוע

סושי בסוהו. גליה אבירם,
תפריט חדש בסוהו/גליה אבירם

קולקציית סושי חדשה בסוהו, ראשון לציון

המסעדה מציעה תפריט סושי חדש ובו מנות כמו הוט וג'י- רול במילוי אבוקדו טמאגו ופטריית שיטקה מטוגן בטמפורת פופקורן מעל קריספי סלק וספייסי מיונז (43 שקלים); טונה קריספי רייס- אורז מטוגן ומתובל בחמאת סויה מעל טונה טרייה קצוצה, טוביקו, ספייסי מיונז יפני וחתיכות צ'ילי חריף (59 שקלים); ניגירי קליפורניה- סלמון צרוב ואבוקדו עם תערובת סורימי, טוביקו ומיונז יפני (36 שקלים) ועוד.

סוהו. משה בקר 15, אזור התעשייה הישן ראשון לציון. 03-9658395. לא כשר

סינטה צרובה סושיאל קלאב. דן לב
סינטה צרובה בסושיאל קלאב/דן לב

יום הולדת 4 לסושיאל קלאב, תל אביב

המסעדה עורכת חגיגת יום הולדת איטלקית בין התאריכים 23 בפברואר ועד הראשון במרץ. בתפריט, מלבד אלכוהול איטלקי, מנות כמו טונה לבנה כבושה בשמן זית, לימון ופלפלים (38 שקלים), בורטה עם שמן זית וצ'ילי (32 שקלים), פולנטה, פרושוטו ופרמזן (34 שקלים), כבדי עוף עם מרווה וברוסקטה (32 שקלים); פיצה ארטישוקים, מוצרלה ופרושוטו (65 שקלים); אנלוטי במילוי ריקוטה וכמהין (72 שקלים), ניוקי עם פטריות ופרמזן (78 שקלים) ועוד.

מסעדת סושיאל קלאב. רוטשילד 45, תל אביב. 03-5601114. לא כשר

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
צ'ימיצ'נגה בצפרה. אפיק גבאי
צ'ימיצ'נגה בצפרה/אפיק גבאי

צ'ימיצ'אנגה חוזרת לצפרה, תל אביב

בין התאריכים 20-22 בפברואר תתקיים במסעדת צפרה סדרת ארוחות מיוחדת שתשחזר את מסעדת צ'ימיצ'נגה. בין המנות שיוגשו במסגרת התפריט: ביג איי טונה פיצה- טוסטדה, נייר עגבניות, בצלים חיים, איולי גרנד צ'יפוטלי; כבד אווז חרוך עם ציר ריוחה, מנגו, וניל וצ'ילי הבנרו; קלמרי מטוגן נוסח סנטה פה עם איולי לימונים, פלפלים צבעוניים וצ'יפוטלה; קרם ברולה "סמי פרדו עם דפי פילו מזוגג, טופי נוזלי וקומפוט פירות יער ועוד.

צפרה. יגאל אלון 96, תל-אביב. 03-6240044. לא כשר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נודלס טופו ביום צ'ה/מערכת וואלה!, צילום מסך

תפריט נודלס ביום צ'ה, תל אביב

המסעדה מציעה מנות נודלס חדשות כדוגמת נודלס ביצים עם עוף, אפונה, ברוקולי, פאק צ'וי, במבו שוט ונבטים (38 שקלים), נודלס ביצים עם חזה אווז מעושן, פטריות פורטבלו, פטריות שמפניון ואפונה (42 שקלים), נולדס אורז, שרימפס בלק טייגר, ביסק אפונה ופאק צ'וי (49 שקלים), נודלס טבעוני של אטריות שעועית, ירקות וטופו טמפורה (44 שקלים).

Yum Cha. יגאל אלון 65, תל אביב. 03-5364762. לא כשר

שליו ביער פטה כבד. אגמדיה,
פטה כבד בשוקולד/אגמדיה

פסטיבל תבלינים בשלו ביער, קריית טבעון

המסעדה עורכת פסטיבל תערובות תבלינים בשיתוף עם חוות התבלינים בבית לחם הגלילית. בין המנות שיוגשו במקום בתאריכים 27 בפברואר ועד 13 במרץ: פטה כבד עוף עטוף שוקולד לבן עם ריבת דובדבנים ובצל; קבבוני טלה על מצע טחינת בזיליקום בתערובת פלפלים 4 עונות ; פילה דג ים בתוספת ריזוטו סלק ; שרימפס בחמאת מרווה; נתח קצבים על מצע פירה קארי, פטריות ורוקט ועוד.

שלו ביער. שיכון האלה 2, קריית טבעון. 04-9831837. לא כשר

לחי עגל בטייגר לילי. נמרוד סונדרס
תבשיל בטייגר לילי/נמרוד סונדרס

יום הולדת שנה לטייגר לילי, תל אביב

המסעדה התאילנדית חוגגת יום הולדת שנה ומגישה תפריט ספיישלים מתחלף עם מנות כמו פאט טוד קאקיאן - נתחי ברווז ברוטב צדפות ושום (38 שקלים); טוד מאן קונג - לביבות שרימפס בקארי אדום, כוסברה וג'ינגר (37 שקלים); פלה פאד פוי קינג - נתחי דג בורי קריספיים מוקפץ בווק עם צ'ילי, ג'ינג'ר, קארי אדום ובזיליקום (72 שקלים) ועוד.

טייגר לילי. הברזל 32, רמת החייל, תל אביב 1700-70-70-97. לא כשר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ניוקי בפיאנו פיאנו/מערכת וואלה!, צילום מסך

פסטיבל ניוקי בפיאנו פיאנו, יקנעם וכפר סבא

בין התאריכים 28 בפברואר - 21 במרץ יתקיים פסטיבל ניוקי במסעדות פיאנו פיאנו, ברוח הפסטיבל שמתקיים בורונה שבאיטליה. בתפריט ניוקי תפוח אדמה ברוטב שמנת פורצ'יני ופטריות פורטבלו (56 שקלים), ניוקי ברוטב רמניולו (62 שקלים), ניוקי תפוחי אדמה ברוטב קרבונרה עם אפונת גינה (58 שקלים), ניוקי סלק במילוי גבינת קממבר (56 שקלים), ניוקי מולים מרינייר (62 שקלים), ניוקי כמהין (54 שקלים) ועוד.

מסעדות פיאנו פיאנו . וויצמן 207, מתחם G, כפר סבא . 09-7688778. התמר 2, מתחם G, יקנעם, 04-9121912. לא כשר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
משלוחים בפילי/מערכת וואלה!, צילום מסך

תפריט משלוחים חדש בפילי, תל אביב

המקום משיק תפריט משלוחים חדש ובו מנות כמו פילי עם רוסטביף חרדל ודבש עם בטטה פטריות וגזר (39 שקלים), פילי מיט בולס ברוטב עגבניות איטלקי (35 שקלים), שווארמה הודו עם טחינה, חצילים ופטרוזיליה (34 שקלים) ועוד. בנוסף משיקים החודש בפילי סלטים חדשים כמו סלט ירוק של חסות, עגבניות שרי, בצל סגול, פטריות וגזר עם רוטב וינגרט חרדל (20 שקלים), סלט ירוק בתוספת נתחי עוף, וגמבה צרובים על הפלנצ?ה (34 שקלים) ועוד.

FEELI. נחלת בנימין 59 תל אביב. 03-6443144. לא כשר

רוסטביף טרומפלדור 10. בועז לביא,
רוסטביף בטרומפלדור 10/בועז לביא

תפריט זוגי חורפי בטרומפלדור 10, רמת השרון

המסעדה מציעה תפריט זוגי במחיר 264 שקלים שיוגש מדי יום למעט ערב שישי ובו 3 מנות ראשונות לזוג של רוסטביף עם איולי, גרבלקס וסלט קלמארי; מנת ביניים של קפלצ'ו; מנה עיקרית לכל סועד של סלופי ג'ו עם "פוטייטוס" או נתחוני פילה בקר עם ניוקי ברוטב פורט בלסמי וקינוח זוגי.

טרומפלדור 10. טרומפלדור 10, רמת השרון. 03-5404072. לא כשר

תפריט המבורגרים מיוחד בסינטה בר, חיפה

המסעדה מציעה במהלך התאריכים 24 בפברואר - 5 במרץ מנות על בסיס המבורגר. בין המנות ביפגורמה- קציצת אנטרקוט קטנה עם כבד אווז, רוטב יין אדום וכמהין על בריוש; ביפבורגר כפול –קציצות ביפ במשקל של 180 גרם ביניהן חזה אווז צלוי וגבינת פרובלונה; ביפבורגר "ספרדי" – קציצת עגל 225 גרם בלחמניית חלה עם בצל גריל ועוד.

סינטה בר. סינטה בר, שדרות מוריה 127, חיפה. 04-8341170. לא כשר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שף יואב בר/מערכת וואלה!, צילום מסך

ארוחת טעימות של השף יואב בר עם יקב כהנוב, תל אביב

שף יואב בר יקיים ארוחת טעימות בליווי יין עם יקב כהנוב. האירוע יתקיים ב-26 בפברואר ובין המנות שיוגשו בו: קרוסטיני סלמון ומסקרפונה; טרטר עם עגבניית שרי צלויה, פלפל צ?ילי, בצל סגול ועלי אפונת שלג; פילו במילוי ארטישוק, גבינת גורגונזולה, גבינת ריקוטה, גבינת פרמזן ופסטו; טורטליני קסביה עם תבשיל בשר לחי, ירקות שורש וציר בקר ועוד (300 שקלים לסועד) הארוחה תחל בשעה 20:00.

בין 281. דיזנגוף 281, תל אביב. 050-8117788. לא כשר

פרנג'ליקו סלט עוף. דרור כץ,
סלט עוף/דרור כץ

עסקיות כל היום ברשת פרנג'ליקו

הרשת תקיים מבצע בין התאריכים 23-26 לפברואר במסגרתו יוגשו ארוחות עסקיות לכל אורך היום במחירים של החל מ-47 שקלים למבוגר ו-44 שקלים לילד.

לכל הפרטים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully