וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פותחים שבוע: סושיסמבה משנה את פניה

פסטיבל וויסקי חדש שיתקיים לראשונה בתל אביב, השף ניצן רז משיק את מסעדת טוקו האסיאתית החדשה שלו ופסטיבל אויסטרים בירושלים. כל מה שטעים השבוע

אילוסטרציה. ShutterStock
וויסקי לכל/ShutterStock

תערוכת וויסקי, תל אביב

בתאריכים 5-6 במרץ תתקיים תערוכת וויסקי בגלריה מאירהוף בתל אביב. בתערוכה יציגו שלל מבשלות וויסקי מרחבי העולם וכן יתארחו מומחים שיעבירו הרצאות וכיתות אמן לטעימות וויסקי. מחיר הכרטיס לאירוע- 119 שקלים.

תערוכת וויסקי. גלרייה מאירהוף, דובנוב 8, תל אביב

לכל הפרטים

טוקו תל אביב. אנטולי מיכאלו,
חדש בטוקו/אנטולי מיכאלו

מסושיסמבה לטוקו, תל אביב

השף ניצן רז נפרד מסושיסמבה העולמית והפך את מסעדתו ברמת החייל למסעדת שף אסיאתית תחת השם טוקו. האוכל בטוקו החדשה יהיה אמנם אסיאתי במהותו אך לתפריט יתווספו גם מנות בנגיעות איטלקיות וספרדיות. כך, בתפריט מנות כמו שרימפס טמפורה רול (38 שקלים), רול טטאקי טונה עם שעועית ירוקה, עגבניה, אורוגולה ורוטב צ'ילי חריף (54 שקלים), קדירת מולים במרק טום יאם, פטריות יפניות, נודלס, קשיו בק צ'וי וכוסברה (96 שקלים), סלט אצות עם היג'יקי וואקאמה, קומבו ופונזו (50 שקלים) ועוד.

טוקו . הברזל 27, רמת החיל, תל אביב. 036444345. לא כשר

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מסעדת אדום/מערכת וואלה!, צילום מסך

פסטיבל אוייסטרים באדום, ירושלים

עד ה-11 במרץ יערכו במסעדת אדום פסטיבל אוייסטרים. גולת הכותרת של האירוע תהיה מנת חגיגה ובה 12 יחידות של אוייסטר ג'ילארדו; 6 יחידות של אוייסטר מעורב, בקבוק שמפנייה של אלכסנדר בונה ובריושים תוצרת בית עם איולי וביצי סלמון.

מסעדת אדום. דוד רמז 4, מתחם התחנה הראשונה. 02-6246242. לא כשר

דים סאם שופ. יולי גורדינסקי,
חדש בדים סאם שופ/יולי גורדינסקי

תפריט חדש ברשת דים סאם שופ

הרשת מציעה תפריט עם מנות חדשות כמו למשל סלט אטריות איסאן עם אטריות רחבות גזר, מלפפון, בוטנים ובצל ירוק ברוטב צ'ילי (15 שקלים); באו עם ירקות או בקר (18 או 32 שקלים), מרק ראמן עם אטריות ביצים, חזה עוף, פטריות שיטאקי וירקות (19 שקלים), נודלס קנטון- אטריות ביצים עם ירקות ברוטב סויה (32 שקלים), קינוח קוקוסאם- קרם קוקוס ווניל בגלייז אננס עם פרי עונתי (15 שקלים) ועוד.

לכל הפרטים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קינוחים בתשבי/מערכת וואלה!, צילום מסך

תפריט חדש במסעדת השף של יקבי תשבי, בנימינה

השף גונטר בידרמן, מציע תפריט חורף חדש במסעדתו. בתפריט- טרין סלמון מעושן ברוטב בשמל, שומר, קרם מסקרפונה ורוקפור עם זיגוג תפוז ומיני פיתה (49 שקלים), פפרדלה עם ראגו ארטישוק ירושלמי בציר דגים, שמן אגוזי לוז, קליפת תפוז, שמנת, יין ריזלינג וסלמון מעושן (63 שקלים), פילה פרידה מטוגן בחמאה מוגש על נזיד שומר ועגבניות, זיתים שחורים, פטרוזיליה, תפוחי אדמה וג'ינג'ר מוחמץ (130 שקלים), קינוח "חורף"- שכבות של קרם וניל על בסיס מחית קוקוס, ריבת פירות אדומים ומוס ערמונים מלווה בערמונים מסוכרים בשילוב מקלות מרנג (38 שקלים).

תישבי. אזור התעשייה הצפוני של בנימינה, על כביש 652. 04-6288195. כשר

מאיר אדוני וגיא פרץ. צילום: שי בן אפרים,
השפים מאיר אדוני וגיא פרץ/צילום: שי בן אפרים

יום הולדת למסעדת אנדיב, אשדוד

מסעדת אנדיב מארחת את השף מאיר אדוני בתאריך ה-10 במרץ, לארוחה מיוחדת לכבוד חגיגות יום ההולדת של המקום. בתפריט- קרפצ'יו סינטה; טאג'ין קבב דגים; עגל חלב צלוי בפיח בצלים, לפת, שום ירוק, צנוניות, בייבי ארטישוק וקרם בטטה קוסבייה ופטריות מורל, ציר עגל וערער ועוד. מחיר הארוחה- 400 שקלים לסועד.


אנדיב. הטיילת 21, אשדוד. 073-2866866. כשר

סלופי ג'ו ברבן סטריט. אנטולי מיכאלו,
סלופי ג'ו/אנטולי מיכאלו

מארדי גרא- ב- Bourbon Street , הרצליה

בברבן סטריט יערכו קרנבל מרדי גרא ב-4 במרץ החל מהשעה 21:00. בתפריט מקלות מוצרלה עם רוטב מרינרה (31 שקלים), שרימפס בפנקו (54 שקלים), כנפיים ברוטב ברבקיו, שום פרמזן או צ'ילי (32/52 שקלים), המבורגר וצ'יפס (56 שקלים), ראפ עם שרימפס, בייקון, חסה, עגבנייה ומיונז (56 שקלים), נקניקיות תוצרת עצמית עם פירה (69 שקלים) ועוד.

Bourbon Street . מנופים 8, הרצלייה. 1-700-50-6652. לא כשר

BBB, המבורגר. אסף לוי,
בורגרים לילדים/אסף לוי

ארוחות ילדים חדשות ברשת BBB

הרשת מציעה מבחר ארוחות ילדים חדשות כדוגמת המבורגר עם צ'יפס, שתיה לבחירה וכדור גלידה; נקניקיות עם צ'יפס, שתיה לבחירה וכדור גלידה; שניצלונים עם צ'יפס, שתיה לבחירה וכדור גלידה או חזה עוף צלוי עם קלחי תירס, אורז וירקות. מחיר כל הארוחות- 42 שקלים.

לכל הפרטים

לחם יין. דן פרץ,
איטלקי בלחם יין/דן פרץ

תפריט איטלקי במסעדת לחם יין, יהוד

המסעדה מציעה תפריט איטלקי ובו מנות כמו פיצה מרגריטה קלאסית עם בזיליקום, מוצרלה ופרמזן (36 שקלים), לזניה בולונז (69 שקלים), רביולי ממולא בחצילים מהאש וגבינות (68 שקלים), סטייק פילה בקר במחבת ברוטב פטריות פורצ'יני ושמפיניון (114 שקלים), פילה דג על מצע ניוקי בציר דגים ויין לבן (114 שקלים) ועוד.

לחם יין. דרך החורש 4, קריית סביונים, יהוד. 03-632-1793. כשר

עוגיות אמריקאיות – נולה. אפיק גבאי
חוגגים מארדי גרא בנולה/אפיק גבאי

מארדי גרא בנולה, תל אביב

בנולה עורכים מסיבת מארדי גרא ביום שלישי ה-4 במרץ החל מהשעה 20:00. בתפריט הופעה של להקה שמנגנת מוסיקה בסגנון ניו אורלינס, קוקטייל ?הוריקן? מסורתי, כריכי פו-בוי עם בשר או עם שרימפס קייג?ן, צ?יפס תפוח אדמה בתיבול קייג?ן, ועוגות דובאז? וקינג- קייק מסורתיים. עלות הכניסה- 45 שקלים כולל קוקטייל ראשון.

נולה אמריקן בייקרי. רחוב דיזנגוף 197, תל אביב. 03-5230527. לא כשר

המבורגר מוזס. דן לב,
לייט נייט במוזס/דן לב

תפריט לייט נייט חדש ברשת מוזס

רשת ההמבורגרים מציעה תפריט לייט נייט חדש החל מהשעה 23:00 עם מנות כמו מוזס פיש סטיקס- שניצלוני דג עם רוטב טרטר (20 שקלים), כנפי עוף בסגנון באפלו (20 שקלים), קוקטייל "אורכיד קולינס" עם מחית פסיפלורה ביתית, ג'ין תותים ולימון (24 שקלים), ארוחת לייט נייט של החתול והכלב עם דאבל צ'יז בורגר, בייקון או חזה אווז ותוספת (59 שקלים) ועוד.

לכל הפרטים

סופריטו במודרן. אפיק גבאי
סופריטו במודרן/אפיק גבאי

תפריט אביב במודרן, ירושלים

המסעדה מציעה תפריט אביב חדש בו מנות כדוגמת אנטיפסטי מוסררה; ריזוטו על קרם ערמונים ופטריות יהודה; סשימי ערבי; קרפצ'יו סלמון ודבש ארק; קדאיף עוף ואגוזים; פרחי פילה בקר על עדשי מיקרו שחורות; מעורב ירושלמי מודרני; סופריטו ארטישוק ירושלמי וערמונים ועוד.

מסעדת מודרן . מוזיאון ישראל, רופין 11 ירושלים. 02-6480862. כשר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully