וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתחם אוכל איטלקי חדש : ליטל איטלי

בתי האוכל במתחם שרונה ממשיכים להיפתח אט אט, הפעם- ליטל איטלי של השף יוגב ירוס, שתציע אוכל מהיר, מסעדת בשר, טאפאס איטלקי ושילוב בין חנות לבר יין

אט אט מתחילים להיפתח מיזמי הקולינריה המסקרנים של מתחם שרונה המתהווה בתל אביב. הבא בתור יכנס לפעילות באמצע חודש מרץ, והוא מתחם הקולינריה ליטל איטלי שנמצא ברחוב קפלן. על המתחם אחראיים 3 גופים מתחום המסעדנות בתל אביב- יוגב ירוס (השף לשעבר של מסעדת מל ומישל), גיורא אשכנזי (ממסעדת NG בנווה צדק) וקבוצת המסעדנות 141.

ליטל איטלי. אפיק גבאי
טקינטה- חזה הודו מגולגל ממולא בבשר בקר מעושן בעצי זית/אפיק גבאי

"ליטל איטלי יושבת על שני מבנים טמפלריים בשרונה, שיהוו עסק אחד", מסביר ירוס שיהיה השף של כל המתחם, "המיזם כולל 4 בתי אוכל נפרדים שיחד מונים 120 מקומות ישיבה. עבדנו על הפרויקט הזה שנתיים. הזמנו המון ציוד וחומרי גלם מאיטליה ואנחנו נמצאים עכשיו בתקופה עמוסה מאוד של ארגונים סופיים. ליטל איטלי זה עסק שאפתני אבל אנחנו גם בגובה העיניים, בלי פלצנות או מחירים גבוהים. אנחנו פונים לכל מי שמגיע למתחם שרונה ומעניקים חוויה ורסטילית".

המתחם מכיל 4 בתי עסק נפרדים אחד מהשני ושונים זה מזה בתכלית. העסק הראשון נקרא פיקניק, שידגיש את נושא סלסלות הפיקניק לטייק אווי שניתן לאכול במדשאה שבמתחם שרונה, במשרד או בבית. "בפיקניק יש מארזים של פיקניקים אבל יימכרו שם גם סלטים, סנדוויצ'ים, פסטה בייצור עצמי, פיצות וגלידות מעגלה מיוחדת שהבאנו מסיציליה בדגש על קינוח סיציליאני של סנדוויץ' גלידה מיוחד", אומר ירוס.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יוגב ירוס/מערכת וואלה!, צילום מסך

מעל הפיקניק תשכון מסעדת קרנבירה שתהיה מסעדת בשרים איטלקית באווירה משוחררת. "בקרנבירה יהיו 60 מקומות ישיבה והיא תעוצב עם גליוטינות, סכינים ודגש על בשר הארד קור כשהמלצרים ילבשו סינרי עור והבירה תוגש בצנצנות", מסביר ירוס, "הלכנו כאן על משהו בין קצביה לבית מרזח בצפון איטליה שזאת נישה שלא ממש נגעו בה בישראל עדיין". במסעדה ניתן יהיה לבחור מסלולים של ארוחות, במסגרתן יקבל הלקוח פוקאצ'ה, אנטיפסטי וגבינות ולאחר מכן מסלול טעימות לבחירה של בשר מהגריל, מהמעשנת או ארוחת פיורנטינה של טי בון איטלקי טוסקני קלאסי זוגי (מחיר ארוחת הטעימות במסעדה- 130 שקלים לסועד ומחיר הפיורנטינה- 180 שקלים לסועד).

במבנה השני של ליטל אילטי ישכנו עוד זוג עסקים- טרטוריה וווינריה. הטרטוריה תגיש תפריט צ'יקטי- מנות קטנות בדגש על פסטה בייצור עצמי, פירות ים ודגים. "התפריט של הטרטוריה יהיה קצת יותר מפונפן", מסביר ירוס, "הכול יהיה מנות קטנות קרות או חמות שלקוחות מתרבות האוכל של ונציה, שם מסתובבים בין בארים, מנשנשים ברוסקטות ומאפים ושותים יין". טווח מחירי מנות הצ'יקטי יהיה בין 20-60 שקלים ובתפריט יוגשו מנות כדוגמת אניולטי- רביולי בהשראה צפון איטלקית ממולא בקרם תירס, מוקפץ עם שרימפס ובוטרגה; צלחת נקניקים בייצור עצמי וייבוא אישי; גבינת בוראטה שמטיסים מאיטליה; פיצה פירות ים ועוד. בוווינריה הסמוכה יוגש תפריט צ'יקטי שונה, בדגש על מאפה בשם בוקנצ'יני- מעין פיצה מגולגלת עם תוספות. כמו כן יימכרו בווינריה בקבוקי יינות הביתה ויוגש תפריט עם מבחר עצום של יינות תוצרת איטליה.

ליטל איטלי. אפיק גבאי
הדמיה של מתחם ליטל איטלי/אפיק גבאי

שעות הפתיחה של הקומפלקס כולו טרם נקבעו סופית אך כל המקומות בליטל איטלי יפעלו שבעה ימים בשבוע. הפיקניק עתיד לפעול על פי ירוס 24 שעות ביממה בדגש על מאפים, מיץ וכריכים בשעות הבוקר ופיצות וגלידות לבליינים באזור בשעות הלילה. מסעדת הבשר תפעל בשעות הערב והלילה, הטרטוריה תפעל כבית קפה בשעות הבוקר ותמשיך עם תפריט שונה בשעות הצהריים והערב והווינריה תחל לפעול בשעות הצהריים ועד הלילה.

ליטל איטלי. מתחם שרונה, תל אביב. 03-6979000. לא כשר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully