וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעדנייה חדשה לרביבה וסיליה בת"א

רשת רביבה וסיליה מתרחבת במתחם G בת"א ופותחת מעדנייה צמודה בשם רביבה וסיליה אפיסרי, שמתוכננת לשמש כ"המטבח של תושבי השכונה"

הבוקר נפתחה לפעילות המעדנייה החדשה לבית רביבה וסיליה במתחם ג'י בתל אביב. המקום, שנקרא רביבה וסיליהE’PICERIE נמצא בסמיכות לסניף הרשת שקיים מזה שלוש שנים בקומפלקס ומוכרים בו מגוון אוכל מוכן הביתה, וכן מוצרים של משק עפאים כגון גבינות, שמנים וממרחים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רביבה אפל/מערכת וואלה!, צילום מסך

"אפיסרי בצרפתית זאת מכולת", מפרטת רביבה אפל, "זאת בעצם מעדנייה מקסימה שנתנו את הנשמה בשבילה ואנחנו מאוד מתרגשים ממנה כי זאת הפעם הראשונה שיש לנו מקום שהוא בלי פורמט של ישיבה אלא רק טייק אווי. אף פעם לא היה לנו משהו כזה ואנחנו נגדל ונתפתח הלאה מכאן לפי דרישה".

הצורך לפתיחת מעדנייה של אוכל איכותי הגיע לאפל מתושבי השכונה. " יותר ויותר אנשים מהשכונה התחילו להשתמש במסעדת רביבה וסיליה כמטבח שלהם", מסביר המנהל של האפיסרי החדש, נדב לרון, "תחום הטייק אווי נכנס מאוד חזק במסעדה ולכן החלטנו שלמכור לחמים, מאפים וקינוחים זה כבר לא מספיק והחלטנו לפתוח את המעדנייה החדשה".

באפיסרי ניתן יהיה למצוא בשעות הבוקר סלטים וכריכים והחל מהצהריים מגוון מנות משתנות- חמות וקרות כגון סוגי אורז, סלטים, תפוחי אדמה, ביף בורגיניון ועוד, לצד מנות ייחודיות לאירוח כמו עוף או לזניה מוכנים מראש שצריך רק להכניס לתנור להכנה סופית. כמו כן, יימכרו במעדנייה מגוון קינוחים של רביבה וסיליה בגדלים מותאמים לאירוח ביתי (עוגות שמתאימות לחלוקה בין 4-6 אנשים) וכן גלידות מיוחדות בטעמי שוקולד, וניל, גבינה פירורים, מנגו ועוד. למי שמעוניין בארוחה מלאה מבית רביבה וסיליה, יציעו במקום גם תפריטי אירוח שלמים לאירועים של עד 40 משתתפים.

"המטרה שלנו היא ממש לתת שירותי רום סרביס לדיירים פה", מסביר לרון, "אנחנו רוצים להציע פתרונות זמינים לאנשים שגרים בסמיכות אלינו ועל פי רוב לא עושים שימוש רב במטבח הביתי שלהם. נציע כאן מגוון מנות שישתנה על בסיס יומי וכן פתרונות אירוח. חשבנו על הכול, אפילו לרמה של כוסות קוקטיילים קטנות מוכנות. בינתיים יש התרגשות מצד תושבי האזור ומבחינתנו המטרה היא להפוך למטבח של השכונה".

רביבה וסיליהE’PICERIE . ניסים אלוני 10, תל אביב. 03-6524443. ראשון- חמישי 7:00-19:00, שישי- 7:00-16:00. לא כשר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully