וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נא להמתין: המסעדות עם התורים הכי ארוכים בת"א

מדי סוף שבוע משתרכים תורים ארוכים למסעדות ספורות בתל אביב, שהצליחו לפצח את הנוסחה. אז מי הן המסעדות הכי מבוקשות בעיר ללא הפסקה ומה סוד הקסם?

יש מקומות שלא משנה מתי תעברו בסמוך אליהם, תיתקלו באופן בלתי נמנע בנחיל של אנשים, עומדים אחד אחרי השני בתור, כשמארחת חסונה ודקות ארוכות של בהייה, הם הגורמים היחידים שמפרידים בינם ובין השולחן הנכסף. בעוד מסעדות רבות בבירת הקולינריה תל אביב לא מצליחות לפצח את סוד הקסם, מקומות ספורים מחזיקים באופן קבוע תור של סועדים נחושים ועוברי אורח שממלמלים אחד לשני בסקרנות "מה זה פה", תוך כדי ניסיונות לעקוף לרגע את התור ולראות למה כולם מחכים. הנה המסעדות שכל הגעה אליהן ללא הזמנה מראש, בייחוד בסוף השבוע, תחייב המתנה.

בראסרי. יח"צ,
תור איקוני, בראסרי/יח"צ

בראסרי

על מה המהומה?
למרות שגם במסעדות האחרות של קבוצת המסעדנות R2M יש תור באופן קבוע, התור של הבראסרי כבר קיבל על עצמו מעמד איקוני של ממש. כל המי ומי מגיעים לבראסרי כבר שנים עד שנוצר כאן וויב של תור שכמעט עושה לנו טובה על שאנחנו עומדים בו. לא ממש משנה מה השעה ביום, תמיד ישבו (או יעמדו בתור) בליל של מפורסמים, תל אביביים בליינים, או סועדים מחוץ לעיר שהגיעו במיוחד כדי לחוות את ההווי האורבני במלואו.

אם כבר הצלחתם להתיישב, מה אוכלים?
שלל מנות קלאסיות בביצוע מדויק כמו למשל פטה כפרי (39 שקלים), הרינג כבוש עם סלט תפוחי אדמה (39 שקלים), סלט לבבות חסה ערבית עם בייקון בוויניגרט שמפניה (46 שקלים), המבורגר עם גבינת גאודה (69 שקלים), קוקטייל שרימפס (46 שקלים).

בשורה התחתונה
אנחנו כמעט אף פעם לא בעד לעמוד בתור בשביל אוכל. אבל כשזה שווה את ההמתנה כמו בבראסרי, גם אנחנו מוכנים למצוא עשרים דקות פנויות ולשרוף אותן על ריור מעבר לחלון הזכוכית במבטים נוהים אחר צלחות של אחרים.

בראסרי. אבן גבירול 70, תל אביב. 03-696-7111. לא כשר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סודות הביצה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בנדיקט

על מה המהומה?
אם במאנץ' לילי אחרי בילוי עתיר אלכוהול ואם בשעות הבוקר של סוף השבוע בחיפוש אחרי ארוחת בוקר מפנקת, רשת ארוחות הבוקר בנדיקט פשוט פיצחה את הנוסחה של מה הישראלים מחפשים. סלסלת לחמים חמים עם ממרחים מושחתים, מגוון וריאציות על מנות ביצים והרי לכם תור שחוצה חצי משדרות רוטשילד בייחוד בימים שישי או שבת בבוקר.

אם כבר הצלחתם להתיישב, מה אוכלים?
כאן אוכלים ביצים כמובן. אגז בנדיקט- זוג ביצים עלומות על לחם בריוש קלוי עם תוספת משתנה לבחירה כמו בייקון, סלמון מעושן, האם, תרד בשמנת ובצל ורוטב הולנדייז (63-68 שקלים), שקשוקה חצילים וגבינת פטה (63 שקלים), בוקר סקנדינבי של פילה סלמון ואספרגוס צרובים על הגריל עם רוטב הולנדייז, על רושטי תפוחי אדמה (96 שקלים).

בשורה התחתונה
ישראלים אוהבים ארוחות בוקר בכל שעות היום ורצוי - בגדול. אם מנות ביצים מכובדות בגודלן זה הקטע שלכם, זהו התור בשבילכם. אל ייאוש, בסוף ההמתנה מחכה שולחן שצופה על שדרות רוטשילד השמשיות בו תוכלו ללגום כוס שמפניה בשמחה ולהשקיף על הממתינים החדשים אכולי הקינאה שהחליפו אתכם בתור.

בנדיקט. רוטשילד 29, תל אביב. 03-6868657. לא כשר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אוכל פשוט מחיר קטן/מערכת וואלה!, צילום מסך

קינג ג'ורג'

על מה המהומה?
כמעט בלי משים, כל מי שעובר ברחוב קינג ג'ורג' הצר בתל אביב מוצא את עצמו איכשהו נתקל או משתרבב בתור הארוך לכניסה למסעדת קינג ג'ורג'. באופן תמידי עומדת מחוץ למסעדה מארחת שהודפת את כל הצובאים על הכניסה ומווסתת אותם אל התור תוך כדי שהיא מחלקת משקאות לממתינים הצמאים.

אם כבר הצלחתם להתיישב, מה אוכלים?
אוכל פשוט ללא התחכמות. חומוס (15 שקלים), הום פרייז (25 שקלים), פסטה מלנזנה עם רוטב עגבניות, חצילים, פטה ופטרוזיליה (30 שקלים), קבב עם טחינה (40 שקלים), שניצל עם צ'יפס וסלט (40 שקלים), סטייק אנטריקוט (70 שקלים).

בשורה התחתונה
עם הצלחה קשה להתווכח. גם אם לא ממציאים פה את הגלגל או מחדשים עם הברקות קולינריות, כשמציעים מנות גדולות במחירים קטנים תור הוא בגדר עיסקת חבילה. וזה עוד בלי שהזכרנו את מחירי הרצפה של המשקאות האלכוהוליים.

קינג ג'ורג'. קינג ג'ורג' 26, תל אביב. 03-629-6345. לא כשר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מולים בגוצ'ה/מערכת וואלה!, צילום מסך

גוצ'ה

על מה המהומה?
מבחר רחב של מנות פירות ים ודגים במחירים מתונים וברוח תל אביבית. אם לא הזמנתם מקום לגוצ'ה בצהרי היום או בשעות הערב כנראה תיאלצו להמתין לא מעט ולעשות הרבה עיניים וצקצוקי לשון למארחת כדי לזכות פה בשולחן. למרות המיקום המרכזי ולא מעט תחרות מהשכנים, גוצ'ה ברחוב דיזנגוף גדושה תמיד בסועדים, בהם תיירים שרוצים להרגיש ווייב אורבני או זוגות שמחפשים קצת קלמרי וצ'יפס לנשנוש תוך כדי הדייט.

אם כבר הצלחתם להתיישב, מה אוכלים?
פירות ים בכל הסוגים והגוונים. ביסק סרטנים (46 שקלים), מיקס פירות ים עם סרטנים, שרימפס, קלמרי, מולים בחמאה, שום ויין לבן (65 שקלים), טבעות קלמרי קריספי (49 שקלים), פיש אנד צ'יפס (57 שקלים), פסטה פירות ים (75 שקלים), אורז פירות ים בקוקוס, קארי וכוסברה (75 שקלים).

בשורה התחתונה
אווירה סקסית והומה שמצליחה גם לא להיות מעיקה. רק עשו לעצמכם טובה ונסו בכל זאת להזמין מקום אם מדובר בסוף השבוע אחרת ההמתנה באמת מתישה. אם לא הצלחתם, תתכוננו לשדה קרב.

גוצ'ה. דיזינגוף 171, פינת שד' בן גוריון, תל אביב. 03-5222886. לא כשר

סוזאנה. באדיבות המצולמים
סוזאנה/באדיבות המצולמים

סוזאנה

על מה המהומה?
קשה להתחרות במיקום הפסטורלי של מסעדת סוזנה שפעולת משנת 1995 בלבה של שכונת נווה צדק היפיפייה. יש מסעדות ובתי קפה רבים בשכונה אך סוזאנה מצליחה להתעלות על כולם והומה בכל רגע של היום בזכות ורסטיליות מרשימה. היא מתאימה לארוחת בוקר נעימה, לצהריים זריזים או לארוחת ערב רומנטית כשמסביב קהל טרנדי מהאזור ותיירים רבים.

אם כבר הצלחתם להתיישב, מה אוכלים?
מנות גדולות באווירה כפרית וטאץ' של בית, כמו למשל מרק חרירה (44 שקלים), קובה על במיה (55 שקלים), מוסקה (66 שקלים), לביבות כרישה ותפוחי אדמה (45 שקלים), סלט ירקות שורש עם אשכולית וגבינת פטה (44 שקלים), עוגת גבינה אפויה (35 שקלים).

בשורה התחתונה
סוזן דלאל מצד אחד, חוף הים מהצד השני והנינוחות והיופי של נווה צדק הופכים את סוזאנה למוקד משיכה. הבעיה היא שמדובר במוקד שהוא לא כולו שלכם. אינטימיות היא לא ממש שם המשחק כאן אבל ברגע שהפנמתם את הרעש וההמולה, החוויה הופכת למהנה.

סוזאנה. שבזי 9, תל אביב. 057-9443060. לא כשר

קפה נואר. אנטולי מיכאלו,
מוסד השניצל/אנטולי מיכאלו

קפה נואר

על מה המהומה?
קפה נואר הוא מוסד תל אביבי ששמו הולך לפניו כבר שנים. מדי יום בשעות הערב והצהריים (ובסופי השבוע גם בשעות הבוקר לבראנץ' המושחת) מתחילים להתגודד מסביב לכניסה אינספור סועדים ולחלום על השניצל שהם יאכלו בסיום ההמתנה המעיקה.

אם כבר הצלחתם להתיישב, מה אוכלים?
גולת הכותרת היא כמובן השניצל המפרוסם אך יש עוד המון מנות מהנות. שרימפס וקלמרי ברוטב עגבניות וזעתר (49 שקלים), סלט ירוק ואגסים עם גבינת סנט מור (43 שקלים), פפרדלה כבדי עוף (53 שקלים), שניצל צלע לבן עם פירה וסלט (59 שקלים), שניצל עגל (72 שקלים).

בשורה התחתונה
כשרוצים הימור בטוח, לדעת בדיוק מה מקבלים, פעם אחר פעם, בלי נפילות ובלי נסיונות חדשים. כי עקביות, שווה זמן המתנה יקר.

קפה נואר. אחד העם 43, תל אביב. 057-9442886. לא כשר

השדרה 34

על מה המהומה?
נוף לשדרות בן גוריון, קרבה לחוף הים ותפריט אינסופי שבו כמעט אף מנה לא עוברת בתמחור את המספר 50. זה כנראה סוד הקסם של השדרה 34 שכבר שנים מהווה מטרד להולכי רגל באותה פינת רחוב, שנאלצים לפלס את דרכם בין ההמונים.

אם כבר הצלחתם להתיישב, מה אוכלים?
מי אמר שאי אפשר להגיש במקום אחד אוכל אסיאתי, איטלקי וישראלי? כנפיים ברוטב ברביקיו (15 שקלים), פסטה עם פלפל קלוי (29 שקלים), פסטה עם כבדי עוף (39 שקלים), סטייק פרגית עם סלט ירוק (45 שקלים), נודלס ברוטב טריאקי עם עם רצועות עגל בקישוט בוטנים (39 שקלים), אורז תאילנדי עם ירקות מוקפצים (39 שקלים).

בשורה התחתונה
לא משנה כמה חברים אתם, ומה אתם אוהבים לאכול, כנראה תצליחו למצוא משהו בתפריט של השדרה 34 וגם לא תקרעו את הכיס בדרך לשם. אוכל שפוגע למכנה המשותף הרחב ביותר.

השדרה. בן גוריון 34, תל אביב. 03-5272116. לא כשר

פסטה דלועים ברוסטיקו. דניאל לילה
פסטה ברוסטיקו/דניאל לילה

רוסטיקו

על מה המהומה?
מתוך אינספור מסעדות איטלקיות הפזורות ברחבי תל אביב רוסטיקו מצליחה להוות אופציה מועדפת על משפחות, חברים וזוגות לארוחה איטלקי חסרת יומרות, מנחמת ומהנה. אם בסניף בשדרות רוטשילד ואם בסניף בבזל, רוסיטקו עמוסה באופן תמידי.

אם כבר הצלחתם להתיישב, מה אוכלים?
לכאן לא באים בדיאטה. פנה קרבונרה עם בייקון, פלפל שחור ופרמזן ברוטב שמנת וחלמון (62 שקלים), ניוקי דלא מאמא עם רוטב עגבניות, גבינת מסקרפונה פטרוזיליה ווצי'לי (62 שקלים), לזניה בולונז ברוטב בשמל (68 שקלים), פיצה פרשוטו פונגי עם רוטב עגבניות, מוצרלה, פטריות, שינקן מעושן ופטרוזיליה (58 שקלים).

בשורה התחתונה
קולע לטעמם של ילדים ומבוגרים כאחד ומושלם לארוחה משפחתית או ערב מהנה עם חברים באווירה ביתית וחמימה. כן, אפילו באמצע שדרות רוטשילד.

לכל הפרטים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
במילה אחת. מושחת./מערכת וואלה!, צילום מסך

מקס ברנר

על מה המהומה?
עוד נוכחות דומיננטית בשדרות רוטשילד העמוסים היא כמובן מקס ברנר. עולם הילדים (וגם קצת המבוגרים) שאינם חוששים מפחמימות ומתוקים, אפילו לא במחיר המתנה ארוכה לקראת מבחנות השוקולד הנכספות.

אם כבר הצלחתם להתיישב, מה אוכלים?
מתוק מישהו? קרפ עוגת גבינה עם שוקולד לבן נמס, גלידת קרם וניל, קראמבל עוגיות וטראפל שוקולד חם (47 שקלים), מילקי פאדג' בראוני- עם קרם טראפל שוקולד חלב, עוגיות פאדג' בראוניז, שברי שוקולד לבן וקפצת קראנץ' (39 שקלים), פיצה שוקולד- על בצק שמרים חם עם שוקולד נמס ושברי קראנץ' בתוספת מרשמלו נמס (43 שקלים).

בשורה התחתונה
אל תשקרו לעצמכם, לא באתם הנה בשביל לאכול ארוחה מסודרת ולא המתנתם דקות ארוכות בשביל לנשנש סלט. כאן הולכים על מושחת או לא הולכים בכלל. רק תבחרו מתוך שלל הקינוחים בעלי אינספור המרכיבים מה המתוק המועדף עליכם וצאו בבטחה לכיוון השוגר ראש.

מקס ברנר. שדרות רוטשילד 45, תל אביב. 03-5604570. לא כשר

הזקן והים

על מה המהומה?
יש לא מעט מסעדות דגים הומות ומצליחות בתל אביב אבל הזקן והים היא קונצנזוס. מסעדה עצומה בגודלה שפועלת לעתים במבט מבחוץ קצת כמו פס ייצור בלתי פוסק של אוכל אך עושה זאת בהצלחה בלתי ניתנת לערעור.

אם כבר הצלחתם להתיישב, מה אוכלים?
אחרי שדחסתם אינספור סלטים ופיתות הגיע תור המנות העיקריות- בזקן והים מציעים מבחר דגים כמו למשל בס, ברבוניה, מושט או פורל בתוספת תפוחי אדמה אפויים (99 שקלים), פלטת פירות ים זוגית (200 שקלים), שרימפס וקלמרי במחבת (99 שקלים).

בשורה התחתונה
דגים ופירות ים במחירים משתלמים, מנות עצומות ומגוון אינסופי של סלטים שקולעו בדיוק לטעם הישראלי חובב השפע והוורסטיליות. אם הצלחתם להמתין בסבלנות ולהיכנס, התעלמו מרחשי התיירים מסביב ונסו להתמקד בנוף הבאמת מרשים של נמל יפו.

הזקן והים. האנגר 1, נמל יפו. 053-8094346. לא כשר

עוד המלצות:
10 מסעדות כשרות ומומלצות בירושלים
קינוחים טבעוניים מומלצים
המסעדות הכי אינטימיות בארץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully