וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פותחים שבוע: ארוחות בוקר מפנקת במעדניית צוק

ארוחות בוקר חדשות במעדניית צוק בתל אביב, בופה סוף שבוע במסעדות אדום הירושלמית ופסטיבל יין בנמל תל אביב. מה ואיפה נאכל השבוע

חוות צוק ארוחת בוקר. אנטולי מיכאלו,
שקשוקה בחוות צוק/אנטולי מיכאלו

ארוחות בוקר בחוות צוק, תל אביב

המעדנייה של חוות צוק ברמת אביב מציעה ארוחות בוקר חדשות. ביניהן, ארוחה זוגית ובה שתי ביצים עשויות לבחירה, גבינות, חמישה ממרחים ומטבלים מהמעדנייה, סלט ירקות, לחם שאור ולחמניות, מוזלי של גרנולה, יוגורט בקר, פירות העונה ודבש מהחווה, חמאה, ריבה, קרואסונים, מיץ ושתייה חמה (90 שקלים), בוקר של אמיצים שכולל 120 גרם אנטריקוט פרוס עם ביצי עין, תפוחי אדמה על הפלנצ'ה, סלט עגבניות ושמנת חמוצה או איולי ארטישוק (65 שקלים), קרואסון פינוקים עם ממרח עגבניות מיובשות, גבינת עיזים, חציל וביצת עין (32 שקלים) ועוד.

חוות צוק- המעדנייה. משה פרלוק 5, תל אביב. 077-5155905. לא כשר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בופה חדש באדום/מערכת וואלה!, צילום מסך

בופה סוף שבוע במסעדת אדום, ירושלים

המסעדה מקיימת מדי סוף שבוע בימים שישי ושבת בין השעות 8:30-13:00 ארוחת בופה הכוללת מבחר סלטים, גבינות, לחמים ומיצים בהזמנת מנה מהתפריט. בין המנות - פריז: אומלט צרפתי עם גבינת סנט מור, פטריות שמפיניון וכמהין; קנקון- חביתה מקסיקנית עם פלפלים מוחמצים, נקניקיות מרגז חריפות, כוסברה וצ'ילי; מקושקשת ים- קלמרי ושרימפס עם קונפי שום ובצל ירוק ועוד. מחיר הבופה 69 שקלים.

אדום. מתחם התחנה הראשונה, ירושלים. 02-6246242. לא כשר

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מל ומישל/מערכת וואלה!, צילום מסך

ערבי באקארי במל ומישל, תל אביב

המסעדה עורכת בכל יום רביעי החל מהשעה 19:00 ערב באקארי ובו מגוון מנות איטלקיות קטנות לצד כוסות יין וקוקטיילים ב-20 שקלים. בתפריט: קפרזה חמה עם עגבניות, בזיליקום ומוצרלה מותכת (19 שקלים), סלט חם של גרגירי חומוס וסלמי מילנו (19 שקלים), קרוסטיני ויטלו טונאטו (29 שקלים), קרודו – נתחי דג ים נאים (29 שקלים), צלחת נקניקים עם פרושוטו ואווז מעושן (29 שקלים) ועוד.

מל ומישל. בן יהודה 155, תל אביב. 03-5293232. לא כשר

סושיאל קלאב. בן יוסטר,
ארוחה יוונית/בן יוסטר

טברנה יוונית בסושיאל קלאב, תל אביב

המסעדה עורכת ערב מחווה ליוון עם מנות בלקניות וקוקטיילים על בסיס אוזו. האירוע יתקיים ב-21 בינואר ויוגשו בו מנות כמו צזיקי קישואים ומנטה (12 שקלים), תרמה סלטה (12 שקלים), מנגולד מאודה בשמן זית, שום ולימונים (12 שקלים), אינטיאס נא מהאי של אפרודיטה (72 שקלים), גירוס - פיתה יוונית בגריל, צזיקי ופירות ים (78 שקלים), שישליק טלה בפחמים, ארטישוק ירושלמי, כרישה ולימונים (130 שקלים), חבושים בתבלינים מתוקים וסורבה יוגורט (50 שקלים) ועוד.

סושיאל קלאב. רוטשילד 45, תל אביב. 03-5601114 . לא כשר

קולוני ירושלים. אפרת ליכטנשטט,
סינייה בקולוני/אפרת ליכטנשטט

חודשים אותנטיים בקולוני, ירושלים

מסעדת הקולוני מתחילה להגיש בכל חודש תפריטים מיוחדים שמתמקדים במדינות השכנות כמו סוריה, מצרים ועוד. כך, אל המנות הקבועות במקום מצטרפות מנות כמו סינייה; טאגי'ן כבש; מרק מלוחיה ירוקה; כיפתא סאמק אלכסנדריה-קציצות דגים על טחינה ויוגורט; חצילים במילוי כבש מתובל; מחשי- מיני קישואים ממולאות בבשר כבש מוגש עם אורז צהוב ויוגורט בקר ועוד.

קולוני. דרך בית לחם 7, ירושלים. 052-260-0006. לא כשר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פסטיבל בנמל/מערכת וואלה!, צילום מסך

פסטיבל יקבי בנימינה בנמל תל אביב

פסטיבל יין של יקבי בנימינה ייערך בין ה-2-4 באפריל במזח שבנמל תל אביב. במקום יוצעו למכירה כוסות טעימה מבקבוקים שונים של היקב בין היתר מהסדרות טבע, בין, יוגב ורזרב, ואבני החושן. כמו כן יוצבו במקום דוכני גבינות של "המחלבה" מבית יצחק ועוד.

יקבי בנימינה בנמל תל אביב. נמל תל אביב. רביעי- חמישי 18:00-23:00; שישי 9:30-14:30

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ארוחה מיוחדת בקלואליס/מערכת וואלה!, צילום מסך

קריעת ים סוף בקלואליס, רמת גן

המסעדה תערוך ארוחה מיוחדת ב1 באפריל החל מהשעה 19:00. בתפריט פוקאצ'ה פירות ים עם מוצרלה מעושנת; קראב קייק ברוטב צ'יפוטלה; סלט סרטנים עם מרק מלון קר; ביסק לובסטר ושרימפס; הפאייה של ויקטור - פאייה פירות ים; דקווואז פרלינה עם גלידת פיסטוק ועוד. מחיר הארוחה לסועד- 230 שקלים.

קלואליס, אבא הלל 16, רמת גן. 03-5759060. לא כשר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סרנדה מגיעה בגרינברג/מערכת וואלה!, צילום מסך

סרנדה ממאסטר שף בביסטרו גרינברג, תל אביב

סרנדה ממאסטר שף מתחילה להגיש באופן קבוע מדי שבוע מנות בביסטרו גרינברג. בתפריט- סמוסה עם צ'אטני צ'ילי-מנטה ויוגרט תמרהינדי; קולצ'ה (מאפה הודי פריך) ממולא בסלט תפוחי אדמה נפאלי; באטר צ'יקן מוגש על פורי (לחם הודי); שרימפס בקארי קוקוס על מצע אורז באסמטי; פילה דג בגריל עם יוגורט קאדהי, עלי קארי ותרד ועוד.

גרינברג. אורי צבי גרינברג 25, אזורי חן, תל אביב. 03-6136132. לא כשר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אריזת צהריים למשרד/מערכת וואלה!, צילום מסך

צהריים בקופסא מסנדוויץ' פקטורי, הרצליה

מסעדת סנדוויץ' פקטורי בהרצליה מציעה ארוחת צהריים חדשה במשלוח בהזמנה למשרד. המשלוחים מגיעים בקופסה ארוזה שמכילה את ההזמנה, שניתן לבצע אונליין. בקופסא- כריך, קינוח ושתייה לבחירה. עלות המשלוח- החל מ-42 שקלים למארז.

לכל הפרטים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully