וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פותחים שבוע: תפריט קינוחים חדש בננה בר

מבחר קינוחים חדשים בננה בר בתל אביב, הצעות מפתות לשישי בצהריים ב-wine bar ושוק איכרים חדש באדלה ביסטרו שברמת ישי. מה ואיפה נאכל השבוע?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קינוחים חדשים בננה בר/מערכת וואלה!, צילום מסך

תפריט קינוחים חדש בננה בר

המסעדה יצרה תפריט קינוחים חדש ובו מנות כמו לוג שוקולד משכבות מוס על תחתית פאדג' בראוני, לצד טראפלס מריר וטוויל קרמל (44 שקלים); עוגת גבינה אפויה עם שכבת פטל וקציפת הדרים (42 שקלים); ברולה סמיפרדו ופירות יער על מצע פילו (42 שקלים); עוגיות מקרון במילוי סורבה על מצע סלט פירות (39 שקלים) ועוד

ננה. אחד העם 1, תל אביב. 03-516-1915. לא כשר

ווין בר. באדיבות המקום,
ווין בר/באדיבות המקום

מתכונת שישי בצהריים בווין בר, תל אביב

ה- wine bar בנחלת בנימין פותח את דלתותיו גם ביום שישי בצהריים ומגיש תפריט ובו מנות כמו טארט מקושקשת וביצי סלמון; קוראסון בייקון וגרוייר; שקשוקת מח עגל ירוקה; קורוסטיני בוטרגה תוצרת בית ועוד. בנוסף, מציעים במקום סנגרייה ורודה ושפריץ. גם בימי שני עורכים בבר יין ערבים מיוחדים ומציעים מבחר יינות בכוסות וטעימות של 3 חצאי כוסות לצד מנות מיוחדות כדוגמת ספגטי שחור עם בוטרגה; שרימפס קריסטל על הפלנצ'ה; אורקייטה סלסיצ'ה תוצרת בית; ספריבס טלה ורביולי שומר בר ועוד.

Wine bar . נחלת בנימין 36, תל אביב. 03-5102923. לא כשר

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יקב דלתון/מערכת וואלה!, צילום מסך

תפריט חדש ביקב דלתון, מרום גליל

יקב דלתון מציע ארוחות בוקר חדשות ובהן לחמים, גבינות, מטבלים וסלטים לצד מגוון יינות היקב, ארוחות צהריים איטלקיות, וארוחות ערב בסגנון דרום אמריקאי של השף נתי אבידור. בנוסף, יתקיימו ביקס סדנאות בישול חדשות של אבידור כדוגמת סדנת פסטה ויין, סדנת עישון בשר ועוד.

לכל הפרטים:

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מסעדת הקומה ה-11/מערכת וואלה!, צילום מסך

תפריט חדש למסעדת הקומה ה-11, תל אביב

המסעדה מציעה תפריט קיץ חדש ובו מנות כמו טרטר טונה אדומה ברוטב בלסמי על ברוסקטה (64 שקלים), ברולה כבד אווז לצד ריבת שרי ובריוש צרפתי (110 שקלים), שקדי עגל על קרם פולנטה בליווי בצלי שאלוט ופטריות (64 שקלים), כרובית טמפורה על מצע איולי לימון (38 שקלים) ועוד.

הקומה ה-11. מלון קראון פלזה סיטי סנטר, מגדלי עזריאלי, מנחם בגין 1 תל אביב. 03-7774067. כשר

אדלה. טל גליק,
אדלה ביסטרו/טל גליק

שוק איכרים חדש באדלה, רמת ישי

מסעדת אדלה שברמת ישי החלה להפעיל בימי שישי, בין השעות 9:00-14:00 שוק איכרים. במרפסת הביסטרו יימכרו ירקות ופירות אורגניים, אוכל ביתי, יינות בוטיק, ריבות תוצרת עצמית ועוד. בנוסף, לרוכשים מדוכני השוק במחיר של מאה שקלים ומעלה יוצע קפה ומאפה בחינם מהביסטרו.

אדלה ביסטרו. אזור התעשייה רמת ישי. 049535354.לא כשר

ניר צוק פסח קומפוט. עידו שחם
חדש בנועה ביסטרו/עידו שחם

מנות טבעוניות חדשות בביסטרו נועה, יפו

השף ניר צוק יצר מגוון מנות טבעוניות חדשות בביסטרו נועה. בתפריט פסטה אלי אוליו טופו, צ'ילי, ירוקים ושום; טופו, גזרים ושום על אורז לבן; ריזוטו ים תיכוני; תבשיל עדשים שחורות; פסטה שמנת-קשיו עגבניות וזיתי קלמטה; פסטה שמנת-קשיו ופטריות, ועוד. מחיר המנות בתפריט הטבעוני- 85 שקלים לצד מנה ראשונה, חמוצים וסלסלת לחמים.

ביסטרו נועה. הצורפים 14, יפו. 03-5184668. לא כשר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully