וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיצרייה משפחתית חדשה לבעלי מייק'ס פלייס

רשת מייק'ס פלייס האמריקאית גולשת מתחום הפאבים למסעדות. סמוך לפאב בטיילת בת"א תפתח פיצריה שתגיש מלבד פיצות גם קינוחים אמריקאיים כמו האייס קרים סודה

מייקס פיצה פלייס. הדר רייזמן,
מייקס פיצה פלייס/הדר רייזמן

מזה שנים רבות הפאב מייקס פלייס הפך לשם שמזוהה עם בירה, מוזיקה חיה ותיירים אמריקאים. לאחרונה, החליטו בעלי המקום לרענן את המותג כאשר בעליו בתל אביב, גל גנצמן, פתח מסעדה חדשה בשם מייקס פיצה פלייס. המקום מתמקד בפיצות אך מציע בנוסף גם מגוון סלטים, פסטות, ראשונות , מבחר קינוחים אמריקאיים וכן משקאות אייס קרים סודה- משקה מתוק על בסיס ערבוב של משקאות מוגזים לבחירה, להם מוסיפים מבחר סירופים מעולם הבארים וכדורי גלידה וניל.

המקום נפתח בסמוך לבר המקורי, במיקום ששכנה בו עד לאחרונה שיפודיה, במטרה להציע אופציה של אוכל מהיר שמתאים לכל המשפחה, בטיילת תל אביב. "אנחנו בעצם שכנים של עצמנו אבל פתחנו מקום בקונספט שהוא חדש בשבילנו לגמרי", אומר גנצמן, "הרעיון הוא מסעדת פיצות משפחתית אבל יש כאן עוד הרבה סוגי אוכל".

בגזרת הפיצות מדגיש גנצמן את התוספות המגוונות במקום וכן את האפשרויות להזמנת פיצות חדשניות. "יש לנו כל מיני חידושים בתחום הפיצות וכן תוספות שלא רואים הרבה בארץ", הוא אומר, "למשל פיצה עם תרד מוקרם; פיצה ברוטב אלפרדו; פיצה עם פלפלים מוחמצים ושום אפוי; וכמובן הפיצסלט- פיצה עם סלט שהיא טעימה ובריאה. בשלב הבא נכניס גם פיצות טבעוניות ופיצה מקמח מלא. הפיצרייה הזאת שונה מאוד מהקונספט המקובל של מייקס פלייס כי אנחנו חושבים כאן בריא יותר, הכול אצלנו אפוי וכלום לא מטוגן. בהשוואה לעולם שלנו עד כה, זה שדרוג משמעותי".

מייקס פיצה פלייס. הדר רייזמן,
מארה"ב לתל אביב/הדר רייזמן

כך, בין המנות בתפריט החדש במייקס פיצה פלייס ניתן למצוא אנטיפסטי – פלפלים, בטטה, קישואים, פטריות, חצילים, שום וגבינת פטה (20 שקלים), סלט קיסר (36 שקלים), קנלוני ממולא בגבינת ריקוטה מתובלת (42 שקלים), פיצה קרם תרד, עגבניות ופרמזן (32-95 שקלים למגש קטן או גדול), פיצסלט יווני (פיצה בכיסוי סלט, 32-95 שקלים למגש), פיצה מקסיקנית עם רוטב עגבניות, גבינה, תירס, פלפל חלפיניו ובצל מוקפץ (32-95 שקלים למגש), אייס קרים סודה מנקי ביזנס- קולה, סירופ בננות וגלידת שוקולד (20 שקלים), מצוף תות- סודה, סירופ תות וגלידת וניל (20 שקלים) ועוד.

השאיפה של גנצמן היא להפוך בעתיד את הפיצרייה המשפחתית לרשת ארצית וזאת גם אחת הסיבות לטענתו לכך שהתפריט במקום רחב במיוחד. "במהלך שנות קיומנו למדנו שרצוי להרחיב את הבסיס של המנות במסעדה כי ככל שיש לך יותר מה להציע אתה מתאים את עצמך לקהל רחב בהרבה", הוא מסביר, "וכן, המטרה שלנו היא שהסניף הראשון יצליח ונהפוך לרשת".

מייקס פיצה פלייס. הרברט סמואל 90, תל אביב. 03-6524450. ראשון- שבת 11:00- אחרון הלקוחות. לא כשר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully