וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פותחים שבוע: כוכבי המישלן מגיעים לכתית של מאיר אדוני

השף מאיר אדוני מגיש ארוחה חגיגית במסעדת כתית, ביסטרו מצדה בת"א נפתח מחדש והשף עומר מילר מתארח במיזם היינות ג'אפה לארוחה מיוחדת. כל מה שטעים השבוע

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שף מאיר אדוני מארח/מערכת וואלה!, צילום מסך

ארוחת מישלן בכתית, תל אביב

השף מאיר אדוני יארח את השף עטור כוכבי המישלן אריק ואן לו בין התאריכים 22-23 לחודש מאי במסעדת כתית. הארוחות תהיינה ארוחות טעימות בנות שש מנות ומחירן 650 שקלים לסועד. בין המנות בתפריט סקלופס בשחור ולבן של השף אריק ואן לו - סקלופס צרובים, קרם פרש, קאוויאר אימפריאל, ומשחקים בשחור ולבן; נתח בר בקשקשי סלק אדום של השף מאיר אדוני - ריזוטו יוזו ורוטב דגים, קרם ליקריץ, חסת פירזה צלויה בגריל, שקדים טבעיים, קומפוט רוברב פטל אדום ולואיזה ועוד.

כתית. נחלת בנימין 57, תל אביב. 03-5107001. לא כשר

ביסטרו מצדה. דרור כץ,
משיקים מחדש- קפה מצדה/דרור כץ

ביסטרו מצדה נפתח מחדש, תל אביב

הביסטרו נפתח מחדש אחרי שיפוץ נרחב במסגרתו שונה גם התפריט במקום. כך, בין המנות בתפריט ניתן למצוא כעת סלט ניסואז- טונה, בצל, תפוחי אדמה, ביצה קשה ופלפל קלוי (54 שקלים), שרימפס חמאת עגבניות ומרווה (48 שקלים), לברק שלם בחמאת תבלינים, פטרוזיליה וצלפים (112 שקלים), שקשוקה מרגז עם סלט וטחינה (62 שקלים), קינוח עוגת גבינה ניו יורקית (42 שקלים) ועוד.

ביסטרו מצדה. הירקון 83, תל אביב. 03-5103353. לא כשר

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

סדנאות בישול חדשות בבזאר הקולינרי, ירושלים

מפגשי בישול יתקיימו במהלך חודש מאי בבזאר הקולינרי שבמתחם התחנה בירושלים. את המפגשים תעביר השפית אלונה קרן והם יעסקו בתחומים מגוונים כמו למשל סדנת לחם שאור (תתקיים ב-11 במאי החל מהשעה 17:30), סדנת אפייה מלוחה (תתקיים ב-18 במאי החל מהשעה 17:30), וסדנת אפיית מתוקים לקראת שבועות (תתקיים ב-25 במאי החל מהשעה 17:30). מחיר כל סדנה 160 שקלים למשתתף ואורכה 3.5 שעות.

להרשמה: 052-8382239

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ארוחה בג'אפה/מערכת וואלה!, צילום מסך

עומר מילר מתארח בג'אפה, יפו

במהלך חודש מאי יתארח השף עומר מילר במיזם היין ג'אפה של דולב גבעון רוטר. הערב של מילר יערך ב-15 במאי בו יגיש מילר מנות לצד יינות של יקב ספרה. במהלך הערב יציגו היינן דורון רב הון והסומלייה גל זוהר, כל אחד בתורו, את היינות. הערב יתקיים החל מהשעה 20:00 במחיר 380 שקלים לסועד או 700 שקלים לזוג.

למידע נוסף: 052-3180033

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חוגגים שנה/מערכת וואלה!, צילום מסך

חגיגות שנה למסעדת aria, תל אביב

המסעדה של השף גיא גמזו חוגגת שנה עם תפריט ספיישלים מיוחד, ארוחה בשיתוף השף יונתן בורוביץ מקפה 48, ערב מיקסולוגים, ערב התרמה שייערך עם השפים אביב משה, מיקי שמו ועוד. האירועים יתקיימו במהלך כל השבוע הקרוב.

ARIA. נחלת בנימין 66, תל-אביב. 03-5296054. לא כשר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עסקיות חדשות במחיר קבוע- רג'ינה/מערכת וואלה!, צילום מסך

עסקיות חדשות ברג'ינה בתחנה, תל אביב

המסעדה מציעה תפריט עסקיות חדש במחיר 59 שקלים לארוחה (בין השעות 12:00-17:00 בימות השבוע). בין המנות לבחירה - בורקס יפואי ממולא בשר; מג'דרה עם ירקות צלויים, גרגרי חומוס וצנובר; גולאש הונגרי על מצע תפוחי אדמה ועלי דפנה; במיה עם ירקות שורש, קינואה ועשבי תיבול ועוד. כל מנה עיקרית מוגשת עם לחם מרוקאי, סלטים ושתייה.

רג'ינה. מתחם התחנה, תל אביב. 03-736-7474. כשר

דורון בר און. ענת בר און,
דורון בר און בארוחת אספרגוס/ענת בר און

פסטיבל אספרגוס, מושב היוגב

שף דורון בר און ומשק כרמל עורכים פסטיבל אספרגוס במושב היוגב. האירוע ייערך בין ה-4-6 ליוני (בין 9:30-16:00) ובמסגרתו תוגש ארוחה (במחיר 75 שקלים לסועד) ובה מנות כמו סלט אספרגוס, כרוב ניצנים, אבוקדו, הולנדייז וביצה עלומה; קרפ כוסמת ממולא באספרגוס טרי, אפונה ירוקה ,קרם פרש וביצה; פולנטה רכה עם אספרגוס; קינוח המרילנקנודל-כופתאת בצק ממולאת במשמש ועטופה בפרורי לחם וחמאה ועוד.

לפרטים: 04-9893247 052-6590002

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לצד המיקרופון, תפריט חדש/מערכת וואלה!, צילום מסך

תפריט חדש בפלאג אין, תל אביב

המקום משיק תפריט קיץ חדש ובו מנות כדוגמת רביולי סיציליאני- רביולי תרד במילוי מוצרלה ועגבניות עם פרמזן (32 שקלים), פלאפל ריזוטו עם איולי (34 שקלים), המבורגר טופו עם קימצ'י (46 שקלים), פיש אנד צ'יפס (58 שקלים), נקניקיות מרגז, עגל, סינטה וחרדל לצד בצל קונפי (68 שקלים) ועוד.

פלאג אין. הברזל 1 רמת החייל, תל אביב. 03-5098008 . לא כשר

דים סאם שופ. יולי גורדינסקי,
דים סאם שופ/יולי גורדינסקי

ארוחת דים סאם מיוחדת ברשת דים סאם שופ

הרשת מציעה ארוחה מיוחדת במבצע, במסגרתה מוגשות 9 כופתאות צמחוניות או בשריות לצד סלט ורטבים במחיר 39 שקלים. בין הכופתאות השונות המוצעות- דמפלינג בטטה, דמפלינג תרד, דמפלינג בקר, דמפלינג עוף ועוד.

לכל הפרטים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully