וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פותחים שבוע: ארוחת ילדים אצל חיים כהן

ארוחות ילדים חדשות במסעדת דיקסי של חיים כהן, תפריט חגיגי של יום הולדת ברשת רק בשר וישראל אהרוני מתארח באונזה. מה ואיפה נאכל השבוע

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חדש לילדים/מערכת וואלה!, צילום מסך

תפריטי ילדים חדשים בדיקסי, תל אביב

המסעדה של חיים כהן מציעה תפריט ילדים חדש ובו ארוחות צהריים שבהן מנה עיקרית, תוספת, שתייה קלה וקינוח במחיר 40 שקלים. בין המנות לבחירה: חזה עוף על הגריל; ביפבורגר 125 גרם; שניצל וצ'יפס ועוד. כמו כן מוצע במקום דיל בוקר לילדים הכולל ביצה לבחירה, ירקות חתוכים, צ'יפס, כוס מיץ או שוקו, לחמניות וגלידה אמריקאית (26 שקלים).

דיקסי גריל בר. יגאל אלון 120, פינת תוצרת הארץ 3, תל אביב. 03-6966123. לא כשר

קרפצ'יו בקר רק בשר. צילום: סטודיו דרור כץ,
קרפצ'יו בקר ברק בשר/צילום: סטודיו דרור כץ

חגיגות 5 לרשת רק בשר

רשת המסעדות חוגגת 5 שנים להיווסדה ומציעה תפריט חדש והנחה בגובה 40 אחוז בשעות הצהריים. בין המנות חציל קלוי עם סלסלת עגבניות וטחינה (29 שקלים) ;סלט אנטיפסטי עונתי וגבינת ברי ברוטב בלסמי (34 שקלים); קרפצ'יו בקר בתפרחת עלים ופרמזן (36 שקלים); אמפנדס בליווי צ'ימיצ'ורי ביתי ואיולי צ'יפולטה (32 שקלים) ועוד.

לכל הפרטים

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
אהרוני באונזה. פיני סלוק,
מבשל ומנגן/פיני סלוק

שף ישראל אהרוני מתארח באונזה, יפו

ישראל אהרוני מתארח במסעדת אונזה של השף יוסי שטרית ביום שני הקרוב. הפעם, אהרוני לא רק יבשל מנת ספיישל שבנה יחד עם שטרית אלא גם ינגן על עמדת הדי ג'יי החל מהשעה 21:30. אהרוני מתארח במקום כחלק מערבי די ג'ייז שמתקיימים באונזה מדי ימי שני וחמישי.

אונזה .רבי חנינא 3, יפו. 03-6486060. לא כשר

תפריט טעוני בוונג. בועז לביא,
תפריט טבעוני חדש/בועז לביא

תפריט טבעוני חדש בוונג, תל אביב

המסעדה משיקה תפריט טבעוני חדש ובו מנות כמו למשל סלט פפאיה עם נענע, פפאיה, צ'ילי ואצות היג'יקי ברוטב הויסין ושום (42 שקלים); רול אורז במילוי ירקות: גזר, מלפפון, עירית, כוסברה, נענע ואטריות וירמצ'לי, בליווי רוטב טבעוני על בסיס סויה (31 שקלים), לחמניית באו מאודה במילוי טופו מושרה ברוטב צ'ילי חריף, שום וסויה, מוגש עם כוסברה ובצל ירוק (37 שקלים), קארי טופו עם גזר, בטטה, חציל ובצל מבושלים ברוטב קארי עם אורז לבן או מלא (49 שקלים) ועוד.


מסעדת וונג. רוטשילד 15, תל אביב. 03-6337171. לא כשר

פקורה באינדירה. גיא הכט,
ארוחת ל"ג בעומר באינדירה/גיא הכט

ל"ג בעומר באינדירה, תל אביב

המסעדה עורכת ארוחה צמחונית בדגש על מנות תפוחי אדמה בה יוגשו סמוסה ירקות במילוי תפוחי אדמה; פקורה ירקות מצופים בקמח עדשים מטוגנים; בג'יה בצל; מלאי כופתה; אלו מטר- אפונה ותפוחי אדמה ברוטב; אלו גובי- פרחי כרובית ותפוחי אדמה בתבלינים הודים ועוד (99 שקלים).

אינדירה. שדרות שאול המלך 4, תל אביב. 03-6954437. לא כשר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פיצה האט חדשה/מערכת וואלה!, צילום מסך

פיצת צ'יזי בייטס חדשה ברשת פיצה האט

הרשת משיקה פיצה חדשה בשם צ'יזי בייטס. הפיצה מגיעה בגודל משפחתי ומכילה 28 נגיסי גבינת מוצרלה בשולי הפיצה. כמבצע השקה, תימכר הפיצה כולל מגש פיצה משפחתית נוסף במחיר 110 שקלים עד לסוף חודש יולי.

לכל הפרטים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כרטיס חדש לקפה קפה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מועדון חברים חדש לרשת קפה קפה

רשת בתי הקפה משיקה מועדון חברים חדש הכולל את מותגי הקבוצה כדוגמת קפה קפה; לחם ארז; פרש קיטשן; לבורטוריו די פסטה; רובן; לחם בשר; ורשת המזון המקסיקני דונקי. הכרטיס (שמחירו 30 שקלים לשנה) נקרא מוד ויכיל הטבות משתנות על בסיס חודשי.

לכל הפרטים

ג'וני קריספי. שי בן אפרים,
כריכים עד למדורה/שי בן אפרים

תפריט ל"ג בעומר בג'וני קריספי

רשת הכריכים מציעה תפריט מיוחד לל"ג בעומר (אותו ניתן גם להזמין במשלוח לבית או למדורה) ובו מנות כמו מרגז על האש- נקניקיות מרגז עם פלחי תפוח אדמה, צימיצ'ורי, רוטב עגבניות חריף ובצל סגול (34 שקלים), קבב על האש עם סלט עגבניות, טחינה, עמבה, ממרח לימונים וחציל (34 שקלים), ספיישל ל"ג בעומר – לביבות תפוחי אדמה עם חצילים, צ'ימיצ'ורי, אריסה וסלט עגבניות (35 שקלים).

לכל הפרטים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פרחי ארטישוק בלילי 24/מערכת וואלה!, צילום מסך

תפריט אביב בלילי 24, תל אביב

המסעדה מציעה לאורך חודשים מאי ויוני ארוחת טעימות במחיר 199 שקלים לזוג. בתפריט-פטה כבד; קרפצ'יו בקר; פטריות אפויות ממולאות חזה אווז ועשבי תיבול; פילה סלמון ברוטב פלפלים קלויים ועוד. הארוחה מוגשת החל מהשעה 19:00 בערב.

לילי 24- ביסטרו צרפתי. לילינבלום 24, תל אביב. 03-5103913. כשר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רביולי אצל ניר צוק/מערכת וואלה!, צילום מסך

תפריט קיץ בג'אפה בר, יפו

השף ניר צוק משיק מחדש את הג'אפה בר ביפו. במקום יוגש תפריט חדש עם מנות רביולי מגוונות כמו רביולי בטטות מתוקות בבצק תרד; רביולי טחינה בבצק סלק; רביולי פטריות; רביולי שרימפס; רביולי לחי עגל; רביולי כבד ואנטריקוט; רביולי שניצל מטוגן; רביולי ברווז קונפי ועוד (23-38 שקלים למנה קטנה, 46-70 שקלים למנה גדולה). כמו כן יימכרו במקום בקבוקי וויסקי במחירים מוזלים לכל אורך הקיץ.

ג'אפה בר, מתחם השף ניר צוק, יפת 30, יפו.03-5184668. לא כשר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
טבעוני במתחם שרונים/מערכת וואלה!, צילום מסך

שוק אוכל בריא במתחם שרונים, הוד השרון

שוק מנטה מרקט מגיע למתחם שרונים בכול יום שישי בין השעות 9:00-15:00. במקום ימכרו מבחר סוגים של אוכל בריא וטבעוני, פירות וירקות אורגניים, לחמי בריאות, חליטות תה, ממרחים ושלל תבלינים.

מתחם שרונים. הרקון 2, הוד השרון. כשר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully