וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פותחים שבוע: שאול בן אדרת משיק עסקיות צהריים

עסקית צהריים חדשה במסעדת מר וגברת לי של שאול בן אדרת ובמסעדת מודרן הירושלמית, מסעדת הבסטה מתארחת לארוחה טבעונית בננוצ'קה בתל אביב, ושוק איכרים חדש מגיע להרצליה. המקומות שיפתיעו אותנו השבוע

מר וגברת לי. : ירון ברנר,
מר וגברת לי/: ירון ברנר

המסעדה פותחת את שעריה לארוחות צהריים חדשות במחירים של 66 או 88 שקלים במהלך ימות השבוע ועסקיות סוף שבוע ייחודיות במחיר 119 שקלים לסועד. בתפריט, ראשונות לבחירה כמו סלט פפאיה; אגרול תאילנדי עם צ'ילי ליים וכוסברה; דמפלינג עגל עם תבלינים חמים ורוטב פונזו; מרק וון טון עם כיסוני עוף מאודים ואספרגוס, ועוד ועיקריות כמו נודלס ביתי בקארי ירוק עם פטריות וקוביות סלמון; עוף בדבש טריאקי וווינגרט סום טאם; רול צלופח בטריאקי אבוקדו; רול ריינבואו במילוי סלמון טמפורה; שיפוד קצבים בליים, שום ירוק בזיליקום ונענע; פאד תאי שרימפס ועוד.

מר וגברת לי. נסים אלוני 10, G צמרת תל אביב. 03-7444345. לא כשר

שף תאכל ננוצ'קה. יוסי ציפקיס
טבעוני בננוצ'קה/יוסי ציפקיס

בסטה בערב טבעוני בננוצ'קה, תל אביב

ביום שבת ה-7 ביוני תתארח מסעדת הבסטה לערב טבעוני במסעדת ננוצ'קה בתל אביב. באירוע יוגשו מבחר מנות טבעוניות של מעוז אלונים מהבסטה ביחד עם מנות טבעוניות שיצר עם המסעדנית ננה שרייר כמו שושקה ואגוזים, כרובית וסלסת עגבניות; מסבחה דלעת ועדשים, פרוסות דלעת וקרם קשיו; מסבחה ארטישוק ושקדים; סלט דובדבנים; קארי עדשים כתומות; תבשיל חיטה ופורצ'יני; רבע כרוב ממולא; ג'לי קמפרי, פירות על קרח, וקרם נוגט ועוד.

ננוצ'קה. לילנבלום 30, תל אביב. 03-516-2254. לא כשר

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
סלט אדום. שי שמואלי,
פסטיבל מהשדה לצלחת/שי שמואלי

פסטיבל מהשדה לצלחת, צפון הנגב

באזור צפון הנגב יתקיים פסטיבל מיוחד בין התאריכים 29 במאי ועד 7 ביוני, במסגרתו יוצעו מנות מיוחדות על טהרת חומרי הגלם הגדלים בחממות ובשדות של חקלאי הסביבה במסעדות שונות באזור. כך למשל חוות אל היען באשכול תציע מנת ביצי שליו בקן פטריות פורטבלו אפויות; מסעדת ארטישוק במושב גיאה תגיש ארוחה מיוחדת לבאי הפסטיבל; מסעדת בית ליבנה במושב עין הבשור תגיש ארוחה של השף תומר ליבנה ועוד. בנוסף, יתקיימו סיורי קולינריה מיוחדים בין המחלבות והשדות באזור.

לפרטים נוספים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שוק האיכרים מגיע להרצליה/מערכת וואלה!, צילום מסך

שוק האיכרים מגיע להרצליה

שוק האיכרים של מיכל אנסקי ושיר הלפרן מתרחב להרצליה ויפעל בכל יום חמישי במתחם one, במגדלי אקרשטיין שבהרצליה פיתוח. במקום יציעו מגוון איכרים דוכני תוצרת טרייה, בין השעות 12:00-20:00. במקום ניתן יהיה למצוא למשל פירות נשירים של האחים לוי מכפר סירקין; גבינות עזים וכבשים של מחלבת צאן אל, שמני זית של אנשי הזית ועוד.

שוק האיכרים. אבא אבן 12, הרצליה

ברנז'ה. דן פרץ,
גם בצהריים- ברנז'ה/דן פרץ

עסקיות צהריים בברנז'ה, תל אביב

המסעדה מציעה עסקיות צהריים חדשות בימות השבוע במסגרתן מוגשת מנת פתיחה כדוגמת סלט עלים אנדלוסי בוויניגרט קאווה; סלקים צלויים עם אגסים וגבינת המאירי; שישברק טלה ועוד, לצד עיקריות כמו פילה בורי על ניוקי; חזה עוף קייג'ין מעושן; פסטה ירקות קיץ; אורז שחור עם קלמרי וביצת עין ועוד. מחירי העסקיות נע בין 69-125 שקלים בהתאם לעיקרית הנבחרת.

Branja. דוד אלעזר 15, תל אביב. 03-6562626. לא כשר

פאסטל. שרית גופן,
קיץ בפאסטל/שרית גופן

תפריט קיץ חדש במסעדת פאסטל, תל אביב

המסעדה מציעה תפריט קיץ חדש ובו מנות כדוגמת גספצ`ו אנדלוסי עם סבלה פרמזן וגלידת חרדל (38 שקלים), סלט אנדיב עם אגוזי מלך, לבבות חסה רומית, דבש, זוקיני, לימון קונפי וגבינת תום עיזים (58 שקלים), שרימפס פרובינסאלי עם פטריות, בצל ירוק, מנגולד, יין לבן וביסק סרטנים (68 שקלים), צ'יזבורגר אנטרקוט גבינת תום, איולי ביתי, צ`יפס מתובל וחסה אייסברג (84 שקלים), לברק צרוב במחבת, שמן זית, פלפל סצ`ואן עם ירקות מאודים ורוטב דייגים (118 שקלים) ועוד.

פאסטל. שדרות שאול המלך 27, תל אביב.03-6447441 . לא כשר

בורקס תורכי בתרל"ח. מירו יחסי ציבור,
בורקס תורכי בתרל"ח/מירו יחסי ציבור

תפריט חדש בתרל"ח, פתח תקווה

הבר בפתח תקווה מציע תפריט קיץ עם מנות כמו פלאפל על קרם טחינה עם גרגירי חומוס בליווי פיתות (36 שקלים); בורקס טורקי במילוי גבינה עם ביצה, פטה, סלסלת עגבניות וזיתים (36 שקלים); סלט רוקט, ארטישוק א-לה רומאנה, זיתי קלמטה, עגבניות שרי, בצל סגול, גבינת פטה ופרמזן בוויניגרט שמן זית ובלסמי (42 שקלים); פפרדלה אולי-אוליו וארטישוק במחבת עם שמן זית, יין לבן, אגוז מוסקט, שום ועשבי תיבול עם ארטישוק א-לה רומאנה ופרמזן (42 שקלים) ועוד.

תרל"ח, פאב ישראלי. ברקת 9 פתח תקווה. 054-3061921. כשר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אוכל יווני במקום בלב/מערכת וואלה!, צילום מסך

אוכל יווני במקום בלב, רעננה

המסעדה מציעה במהלך החודשיים הקרובים תפריט יווני קיצי עם מנות כמו פאבה- ממרח אפונה, שמן זית וסומק; פיאס- סלט שעועית לבנה בתחמיץ; גבינה מתובלת בפפריקה חריפה מעושנת; פסטורמה -נתחים קרים של סינטה מהמעשנה, מתובלת בפפריקה; גבינה מתוקה מקופלת בבצק פילאס, דבש, שומשום וקצח; קרעי דג מקרל מהמעשנה, בשמן זית ולימון ועוד. התפריט יוגש עד ה-18 ביולי.

מקום בלב. פרדס משותף 5, רעננה. 09-7741575. לא כשר

מנות ילדים ערמונים צמח. דניאל לילה
ארוחות ילדים בערמונים/דניאל לילה

ארוחות ילדים חדשות בערמונים, צמח

המסעדה משיקה תפריט ארוחות ילדים חדש ומציעה עד לתחילת חודש יולי מבצע של ארוחת ילדים שנייה בחינם, בהזמנת 2 עיקריות מהתפריט. בין מנות הילדים החדשות פסטה לבחירה כמו פנה או ספגטי ברוטב שמנת, שמנת פטריות או נפוליטנה (39 שקלים), נתחי עוף בטמפורה ושומשום; סטייק פרגית מקורמלת; מיני המבורגר על גריל פחמים ועוד (מנות הילדים הבשריות במחיר של 44 שקלים).

ערמונים. מתחם מול כנרת, צמח. 04-6266555. לא כשר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בורטה בעדן האוס/מערכת וואלה!, צילום מסך

עסקיות צהריים בביסטרו עדן, תל אביב

המסעדה מציעה תפריט עסקיות קיץ חדשות בטווח המחירים שבין 59-138 שקלים. העסקיות כוללות לחם ומטבל, סלט ירוק או מרק ומנה עיקרית לבחירה מבין למשל פסטה קרבונרה; סלט קלמרי; סלמון צרוב עם עור קריספי על אספרגוס ברוטב ''ברנייז' (98 שקלים); קדירת פירות ים עם צלפים, ארטישוק רומי, אפונת שלג, שום קונפי, צ'ילי חריף ואורגנו בציר סרטנים (118 שקלים) ועוד.

מלון עדן האוס. ישכון 11, כרם התימנים תל אביב. 03-5455900. לא כשר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עסקיות במודרן/מערכת וואלה!, צילום מסך

עסקיות צהריים במודרן, ירושלים

המסעדה הירושלמית מציעה ארוחות עסקיות חדשות במחירים שבין 60-130 שקלים. בתפריט קרפצ'יו פרחי בקר ועדשים; סשימי ערבי; טרטר סלמון בדבש ארק; קבב דג ים עם שומר וגרגרי אניס; סטייק סלמון בטאבון; סופריטו ארטישוק ירושלמי וערמונים ועוד.

מודרן. מוזיאון ישראל, ירושלים. 02-6480862. כשר

סדנת בשר שיין אנד שארפ. אפיק גבאי
בשרים בשיין אנד שארפ/אפיק גבאי

חגיגות שנתיים בשיין אנד שארפ, תל אביב

מסעדת הבשרים עורכת חגיגת יום הולדת במהלכה יוגשו שתי ארוחות מיוחדות. ארוחה במחיר 90 שקלים לסועד ובה מנה ראשונה לבחירה מתוך תפריט המסעדה ועיקרית לבחירה מבין השניצל של יענקלה; כבדי עוף בקראסט תבלינים יבשים עם תפוחי אדמה ואיולי צלפים ועוד. וארוחה נוספת במחיר 160 שקלים לסועד ובה ראשונה מתפריט המסעדה לצד עיקרית כגון אנטריקוט 300 גרם, סינטה 300 גרם, שרימפס בלאק טייגר, חמאה ושום, איולי לימון כבוש, ועוד. הארוחות מלוות בכוס יין או בירה לבחירה.

שיין אנד שארפ. יגאל אלון 65, תל אביב. 03-5364755. לא כשר

סושיאל קלאב. בן יוסטר,
חוגגים קיץ בסושיאל קלאב/בן יוסטר

חגיגת קיץ בסושיאל קלאב, תל אביב

המסעדה עורכת ביום שישי, 6 ביוני, מסיבת תחילת קיץ בין השעות 13:00-17:00 ובה יוגשו מיני המבורגר וצ'יפס, ברבוניות פריכות עם מטבל חריף, קונוס קלמרי, ארנצ?יני פטריות ומוצרלה, צ'יפס עם מטבלים, סלט ירקות שוק, פיצטה ארטישוק, פוקצ'ה מוצרלה ופפרוני, אבטיח בולגרית ועוד, לצד מבחר קוקטיילים קיצי (35-65 שקלים למנה).

סושיאל קלאב. רוטשילד 45, תל אביב. 03-5601114 . לא כשר

קיוטו הרצליה. אסף רונן,
רול ילדים בקיוטו/אסף רונן

ארוחות ילדים חדשות בקיוטו

המסעדה מציעה ארוחות ילדים יפניות עם מגוון רולים כמו למשל רול סלמון אבוקדו; רול טונה אבוקדו; רול צמחוני; בטטה מאקי; סלמון סקין ואבוקדו; סאקה מאקי ועוד. בנוסף, בימי שישי בין השעות 13:00-17:00 הסושי לילדים עד גיל 12 מוגש חינם כאשר הם מגיעים בליווי הוריהם.

קיוטו. אריה שנקר 7, הרצליה. 099587770. לא כשר

מבשלים הזדמנויות. נמרוד גנישר,
מיזם מבשלים הזדמנויות/נמרוד גנישר

מבשלים הזדמנויות

פרויקט מבשלים הזדמנויות למען בית הספר "עירוני קריירה" שמספק תעודת מקצוע לנוער בסיכון עורך אירוע בתאריך ה-9 ביוני. במסגרת האירוע, יערכו שפים שונים ארוחה מיוחדת בהתנדבות ביניהם צחי בוקשתתר; רן שמואלי; אביבית פריאל; יואב בר ועוד. עלות הכרטיס לאירוע- 280 שקלים.

לפרטים: 03-5265820

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
במתכונת טבעונית, מרכז נא לגעת/מערכת וואלה!, צילום מסך

ארוחה טבעונית במרכז נא לגעת, יפו

אורי שביט תתארח במרכז נא לגעת ב-18 ביוני לארוחה טבעונית שתוגש בחושך מוחלט, בהתאם למתכונת של המקום. הארוחה תחל בשעה 18:30 וכן יתקיים סבב שני בשעה 21:00. במסגרת האירוע יוגשו 5 מנות לבחירה, כולל קינוח, בעלות 160 שקלים לסועד.

לכל הפרטים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully