וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיגסי: ספורט בר ומסעדה חדשה בבאר שבע

גיגסי, בר מסעדה חדש בבאר שבע יספק לכם חוויית צפיה גרנדיוזית במונדיאל עם פסטה שמוגשת בתוך דלי פופקורן, עיצוב כשל טריבונה והשראה מהבלאג'יו בלאס וגאס

גיגסי ספורט בר. צילום: באדיבות טל כהן,
המבורגר בגיגסי/צילום: באדיבות טל כהן

בעיתוי מושלם למדי לקראת משחקי המונדיאל נפתח להרצה בבאר שבע ספורט בר- מסעדה חדש בשם גיגסי. את המקום פתחו תושבי הדרום- עופר בננו ואסף בן עטיה, שחלמו על פתיחת בר מסעדה בסגנון ספורטיבי מזה שנים, ולפני כחצי שנה מצאו מימון מתאים והחלו להוציא לפועל את המיזם רחב ההיקף.

גיגסי חולשת על פני שטח של כ-700 מטרים ומכילה כ-260 מקומות ישיבה אפשריים, חלקם על ספות בטריבונות, חלקם ברחבה המרכזית של המסעדה וחלק ב-4 חדרי וי איי פי שמציעים שירות אישי, טלוויזיות וקונסולות פלייסטיישן למשחקים וטורנירים לחברים.

על אף הדגש החזק על תחום הספורט והצפייה במשחקים שונים על גבי 55 מסכי האל סי די הפזורים על הקירות, הגיגסי היא גם מסעדה לכל דבר. על האוכל במקום אחראי השף בפועל טל כהן- יועץ קולינרי שיצר תפריט ורסטילי שמתאים לאווירה הספורטיבית ומותאם לאכילה נוחה, כמו למשל מנת פסטה שמוגשת בתוך דלי פופקורן בה ניתן לאחוז בנוחות תוך צפייה במשחקים.

גיגסי ספורט בר. צילום: באדיבות טל כהן,
סלמון עם בוטנים בטריאקי/צילום: באדיבות טל כהן

"הרעיון שלנו הוא להביא קהל שאוהב ספורט ומחפש היכן לצפות במשחקים אבל לספק לו גם אוכל ברמה גבוהה", מסביר כהן, "אנחנו לא כתית או קיטשן מרקט כי זה לא הסגנון של האוכל המוגש באזור, אבל אנחנו מגישים אוכל ברמת בראסרי מכובד עם מנות שמשלבות גם ניחוחות וטעמים של הדרום. כך למשל גרסאות שלי למנות עם מוח או שקדי עגל שהן מתוחכמות אבל עדיין מזכירות לאנשים את הבית. כמו כן, לאור העובדה שהרבה מהקהל שלנו מסורתי אנחנו לא מגישים מנות שמערבבות בשר וחלב באותה הצלחת".

כך, בין המנות בתפריט ניתן למצוא קרפצ'יו סלמון ברוטב יוזו, צנוניות, עגבניות ומיקרו בזיליקום (45 שקלים), קריספי פולנטה עם מוח ורוטב פיקנטי (89 שקלים), אנטרקוט של גבר-סטייק אנטרקוט עם קוביות תפוחי אדמה מטוגנות, קרם פלפלים ורוטב יין תאנים (115 שקלים), פילה סלמון על פירה עם רוטב טריאקי, בוטנים קלויים, עלי רוקט וקוביות סלק (97 שקלים), פאי תפוחים אמריקאי עם נוגטין שקדים ורוזמרין (39 שקלים), מקפא קרם ברולה ובראוניז שוקולד (39 שקלים) ועוד. בנוסף, מוגש במקום תפריט ארוחות עסקיות בין השעות 12:00-18:00 בימות השבוע.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
גיגסי ספורט בר. צילום: באדיבות טל כהן,
קרפצ'יו ומשחק/צילום: באדיבות טל כהן

להקרנות המשחקים במסעדה יש להירשם באתר האינטרנט ולבחור מקומות בהם מעוניינים, בדומה להקרנות בבתי קולנוע. וכאשר אין משחק מיוחד שמשודר פועלת המסעדה כרגיל ומקרינה על המסכים הופעות מוסיקה שונות. "מדובר במסעדה שגם מקרינים בה משחקי ספורט מכל העולם", מסביר כהן, "מבחינתנו הגיגסי שואב השראה ממקומות כמו הבלאג'יו בלאס וגאס, כשאולי הדבר היחידי שחסר כאן להשלמת התמונה הם שולחנות הימורים".

גיגסי ספורט בר. יצחק נפחא 36, באר שבע. 08-6109109. ראשון- שבת 12:00- אחרון הסועדים. לא כשר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully