וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בליסה של חצות

פרקתם אנרגיה במשחקים ומחפשים למלא את הקיבה? רוצים לאכול טוב לפני המשחק הלילי הבא? כל המסעדות שעובדות עד השעות הקטנות - ספיישל מונדיאל

ישראל בכלל ותל אביב בפרט מלאות במסעדות מכל הסוגים שמציעות מטבחים אקזוטיים ומתוחכמים לצד אוכל מקומי פשוט ונגיש. שפע קולינרי מגוון שנתקל רק במחסום אחד- קשה למצוא כאן מקומות שווים לאכול בהם בשעת לילה מאוחרת. לרעב הלילי של הקרנות משחקי המונדיאל, קיבצנו עבורכם מסעדות בקטגוריות שונות שניתן לפקוד אותן גם בשעות הקטנות.

קפה אירופה. נמרוד סונדרס
לוהט עד השעות הקטנות/נמרוד סונדרס

הלוהטת: קפה אירופה

למה שווה?
הבר מסעדה נוטף השיק הוא אופציה נהדרת לארוחה קלילה ולא יקרה בשעת לילה מאוחרת לצד קוקטייל או כוס יין שילוו את הכול. מתאים במיוחד לחובבי דגים ופירות ים בהתאם לשף והשותף החדש של המקום, שרון כהן מבעלי מסעדת השילה בתל אביב.

מה אוכלים?
השף שרון כהן רקח תפריט לא יקר ונהדר שבו מנות כמו שיפודי קלמרי בגריל פחמים (29 שקלים), אספרגוס עם קרם כרובית, ביצה רכה וטוביקו שחור (39 שקלים), שוק טלה עם איולי חזרת וצלפים (59 שקלים), ברבוניות מטוגנות (69 שקלים), כריך ניסואז עם טונה קונפי, אנשובי, ביצה, חסה ואיולי (59 שקלים) ועוד.

עד מתי פתוח? עד אחרון הלקוחות, על פי רוב בסביבות שתיים בלילה וצפונה, כל עוד הערב חמים ונעים

קפה אירופה. רוטשילד 9, תל אביב. 03-5259987. לא כשר

מטבח לילה. בועז לביא,
תפריט מגוון במטבח לילה/בועז לביא

מסעדת השף: מטבח לילה

למה שווה?
כבר מהשם אפשר להבין שמטבח לילה מכוונת מטרה להיות מסעדה לילית מיסודה ולהציע אלטרנטיבה מאוחרת לארוחה מלאה או לנשנוש מתוחכם. על המושכות במטבח אמון השף בועז פלד שמציע מבחר רחב של מנות בעשות הקטנות.

מה אוכלים?
קונפי פלמידה על תבשיל פריקי, טחינת יוגורט, צ'ילי, פטרוזיליה ולימון קצוץ (58 שקלים), ניוקי פטריות ירדן, עגבניות שרי, אספרגוס, פרמזן וקציפת סלרי (52 שקלים), סלופי ג'ו – ראגו של נתח קצבים מבושל בפרנה עם צ'דר וירקות (46 שקלים) , ג'ין אנד טונה- סשימי טונה אדומה, ג'לי ג'ין טוניק וליים, מלפפונים, חזרת לבנה ופלפל חריף (48 שקלים) ועוד.

עד מתי פתוח? עד השעה אחת בלילה בין הימים שבת- שלישי, עד השעה 2:00 בערב רביעי, ועד השעה 3:00 לפנות בוקר בימים חמישי ושישי.

מטבח לילה. לילנבלום 43, תל אביב. 03-566-0481 לא כשר

ז'אזו בשרונה. בועז לביא,
תמנון בז'אז'ו שרונה/בועז לביא

המסוגננת: ז'אז'ו וויין בר

למה שווה?
המערה היפיפה של עובד ושני זיתוני כבשה אותנו מרגע הפתיחה. אם כבר לאכול ארוחת ערב מאוחרת ומסוגננת, אז כאן- האוכל המוצלח של השפית עדי לוי לצד כוס יין קלאסית שהתאים לכם הברמן התורן.

מה אוכלים?
קלמרי צרוב, קרם לימון, שעועית שחורה ושמנת חמוצה; קרוסטיני מולים, קרם שאלוט, יין לבן, כוסברה וצנונית; קרפצ'יו סינטה בלאדי מרי, מוגש עם מיני צ'ייסר וודקה; תמנון, ראגו צ'וריסו, מורסיז'ה, תפוח אדמה ושרי קונפי; סלמון כבוש, תפוא קונפי, ביצה, שמנת, צלפים (28-72 שקלים למנה).

עד מתי פתוח? המטבח של ז'אז'ו נסגר בין השעות 00:00 ל-00:30 . יחסית מוקדם לרשימה הנוכחית, אבל תחנה מושלמת אחרי המשחק של 19:00.

ז'אז'ו ווין בר. מתחם שרונה, תל אביב. 03-5225822. לא כשר

שף תאכל ננוצ'קה. יוסי ציפקיס
טבעוני עד מאוחר/יוסי ציפקיס

הטבעונית: ננוצ'קה

למה שווה? ננה שרייר השכילה ליצור את אחד ממעוזות הבילוי המהנים יותר בתל אביב. ועכשיו הוא גם הפך לטבעוני וללא נקיפות מצפון. זה לא אומר דבר וחצי דבר על היקף צריכת האלכוהול כאן שהיא מהמתקדמות בעיר.

מה אוכלים?
התפריט הטבעוני החדש של ננוצ'קה מכיל מנות כמו למשל בליני- פנקייקונים מעוטרים בשמנת קשיו וקוויאר שחור ואדום מצות (49 שקלים), חציל על האש, טחינה, סלסה אדומה וירוקים (45 שקלים), מאפה במילוי תפוחי אדמה. מוגש עם סלט ירוק וחצילים פיקנטים (49 שקלים), לביבות תרד ושעועית אפויות (52 שקלים), תבשיל אורז בבישול ארוך, עם עדשים, ירקות שורש, שום ופטריות שמפניון (59 שקלים) ועוד.

עד מתי פתוח? בין הימים שבת- רביעי פתוח עד שתיים בלילה, חמישי ושישי עד ארבע לפנות בוקר.

ננוצ'קה. לילנבלום 30, תל אביב. 03-516-2254. לא כשר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
האוכל של המסעדה, אבל בבר- מסעדת ברבוניה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בר ברבוניה

למה שווה?
בר הדגים ופירות הים הוותיק בתל אביב הוא בין המקומות המהנים ביותר לפקוד בשעת לילה מאוחרת. מוסיקה טובה, אוכל משובח ואווירה אלכוהולית במיוחד הופכים את המקום לאטרקטיבי ולכן לעתים קשה למצוא בו כיסא פנוי.

מה אוכלים?
מבחר מנות דגים ופירות ים לצד ספיישלים יומיים מתחלפים שווים. בין המנות הקבועות בתפריט- סלט עזרא- עגבניות, בצל, כוסברה ופטרוזיליה (31 שקלים), קלמרי מטוגן (64 שקלים), שרימפס בשום ושמן זית (72 שקלים), קוביות לוקוס מטוגנות (119 שקלים) ועוד.

עד מתי פתוח? 00:00 וצפונה, עד השעות הקטנות של הלילה. לא לסולדים מעשן סיגריות.

בר ברבוניה. בן יהודה 192, תל אביב. 03-527-6965. לא כשר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מעיר את השכונה- אבושדיד/מערכת וואלה!, צילום מסך

השיקית: אבושדיד

למה שווה?
המסעדה השיקית בסמוך לגן החשמל היא מהמוקדים השוקקים של השכונה, גם בשעות הלילה המאוחרות. לצד מבחר קוקטיילים שנהדרים לערבים הקיציים, ניתן למצוא תפריט מגוון וצעיר של השף וובה טשייב.

מה אוכלים?
באליק אקמק- דג טרי בגריל בלחמנייה עגבניות פלנצ'ה, פלפל חריף כבוש ויוגורט לימונים כבושים (42 שקלים), שדיד-קבב 2 פיתות גריל ביתיות, קבב טלה, מלפפונים, כוסברה ויוגורט ( 46 שקלים), ברוסקטת מוח עגל עם סלסת מנגולד, צימוקים ועריסה מתוקה (42 שקלים), פאטוש מלפפון בלאדי, עגבניות, כרוב סגול, צנוניות, בזיל אדום ונענע, קרם טולום ופיתה ( 52 שקלים), שרימפס קריסטל עם קרם תירס טרי, במיה חרוכה, עגבניות צלויות וקציפת ים (98 שקלים), כיסוני ריקוטה וחצילים, מנגולד, בצל חרוך, חמאת פטרוזיליה ורוקט (75 שקלים) ועוד.

עד מתי פתוח? עד השעה 2:30 בלילה

אבושדיד. לבונטין 16, תל אביב. 03-629-8822. לא כשר

טאקרייה. דייב שחר
נאצ'וס בטאקרייה/דייב שחר

המקסיקנית: טאקרייה

למה שווה?
המזללה המקסיקנית של האחים ירזין היא להיט לילי מיום פתיחתה שמספקת מאנץ' בשעות המאוחרות או ארוחה מלאה. אנחנו אף פעם לא יכולים להתנגד למרגריטות קפואות, לצד מנת נאצ'וס נדיבה עם אבוקדו, סלסה וחלפיניו או בוריטו שמנמן ומענג.

מה אוכלים?
קסאדיה קלאסית עם גבינה, כוסברה, בצל ירוק וחלפיניו (28 שקלים), פויו פלאנצ'ה- חזה עוף במרינדת צ'יפוטלה, גוואקאמולה, פיקו דה גאיו, סלסת עגבניות שרופות (28 שקלים), בוריטו קרניטס עם כתף חזיר ברוטב אדובו ואננס, אורז, שעועית וגבינה (38 שקלים), טאקו פריחולס עם שעועית שחורה, איולי צ'יפוטלה, פיקו דה גאיו, חלפיניו וסלסה ורדה (28 שקלים) ועוד.

עד מתי פתוח? עד השעה אחת בלילה ולעתים גם צפונה.

טאקרייה. לבונטין 28, תל אביב. 03-600-5280. לא כשר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המבורגר של לילה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בשביל ההמבורגר: אורבנו וייחו

למה שווה?
מזללת ההמבורגרים המתוחכמת והחדשה היא מקום מעולה לתדלק בו לפני המשחק עם קציצת בשר במגוון תוספות (יש כאן גם מנות אחרות, אבל לפה באים על פי רוב בשביל ההמבורגר). בנוסף, בשעות הלילה מוגש כאן תפריט לייט נייט במחיר משתלם של 54 שקלים לארוחת המבורגר, צ'יפס ושתייה קלה.

מה אוכלים?
כאמור, המבורגר עם תוספות כמו בצל מטוגן, גבינת צ'דר, אננס צ'ילי מתוק, ביצת עין ועוד (בין 54-68 שקלים), המבורגר טלה עם ירקות, טחינה, עריסה ורוטב לימון כבוש (58 שקלים), פוקצ'ה עם איקרא ובצל סגול (36 שקלים), פיש אנד צ'יפס (42 שקלים) ועוד.

עד מתי פתוח? עד השעה 2:00 לפנות בוקר

אורבנו וייחו. יפת 11, יפו. 03-632-2490. לא כשר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ראס אל חנות/מערכת וואלה!, צילום מסך

ראס אל חנות

למה שווה?
בין המקומות הלוהטים והנכונים שיש ליפו להציע שנפתח לפני כשנה על ידי אורי רוטנברג והפך מאז למעוז בילוי צעיר ותוסס. בשעות הבוקר מתפקד המקום כמעדנייה אבל מהצהריים הוא משנה פניו והופך למסעדה ומקום בילוי שמגיש מנות קלילות ומהנות לצד מבחר משקאות אלכוהוליים.

מה אוכלים?
כריך סלט ביצים הולנדי, גאודה מיושנת, חסה וקורנישונים (33 שקלים), איקרה עם בצל ירוק ובאגט איטלקי (27 שקלים), סלט טאבולה עם פריקי , עשבים וירקות, גבינה תורכית , טחינה שומרונית, יוגורט ובצל (41 שקלים), כריך דגים עם מטיאס, מקרל מעושן, אנשובי ספרדי, שמנת חמוצה ופלפל חריף (41 שקלים) ועוד.

עד מתי פתוח: בגדול עד השעה אחת בלילה, אבל בלילות הקיץ החמים אף אחד לא עומד עם סטופר ונכנסים אל השעות הקטנות

ראס אל חנות. יהודה מרגוזה 10, יפו. 03-5092267. לא כשר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בלילה או ביום- רוטשילד 12/מערכת וואלה!, צילום מסך

עוד כמה מסעדות שוות שפתוחות עד מאוחר

יודלה
בר המסעדה של קבוצת מחניודה בירושלים מהווה מקום מעולה לאכול בו בשעות הקטנות בסמוך לשוק ההומה ולקום בדיוק בזמן כדי לצפות במשחק בבית. מטבח פעיל עד השעה 00:30.

יודלה. בית יעקב 11, ירושלים. 02-533-3442. לא כשר

קפה יהושע
בית הקפה- מסעדה הסטודנטיאלי והמקסים בשכונת רחביה בירושלים ידוע כאחד המקומות שפתוחים עד מאוחר בעיר ומהווים אלטרנטיבה מעולה לארוחה טובה בשעות הקטנות. פתוח עד 3 לפנות בוקר ביום חמישי ועד 12:30 במהלך יתר ימות השבוע.

קפה יהושע. דרך עזה 17, ירושלים. 02-5632898. לא כשר

סמילנסקי טאפאס בר
מבחר מנות טאפאס בשריות, צמחוניות או כאלה עם דגים ופירות ים שמוגשות עד השעה אחת לפנות בוקר.

סמילנסקי טאפאס בר. סמילנסקי 23, באר שבע. 08-6654854. לא כשר

גיגסי
באר ספורט עצום וחדש עם תפריט רחב של השף טל כהן. פתוח עד השעה 4 לפנות בוקר.

גיגסי. יצחק נפחא 36, באר שבע. 08-610-9109. לא כשר

יומנגס
המבורגרים מפוארים שמוגשים באווירה חברית עד השעה 2:00 בלילה בימות השבוע ועד השעה 4:00 לפנות בוקר בסוף השבוע.

יומנגס. צומת רופין. 09-8943656. לא כשר

רוטשילד 12
השירות והאוכל הנהדר של קבוצת R2M , לצד מבחר אלכוהול ומוסיקה מצוינת עד השעה שלוש לפנות בוקר.

רוטשילד 12. רוטשילד 12, תל אביב. 03-5106430. לא כשר

ששון בר , חיפה
בר חיפאי לקבוצת הסינטה בר שמגיש מבחר מנות מגוונות עד השעה 1:00 בימות השבוע ועד השעה 3:00 לפנות בוקר בסופי השבוע.

ששון בר. חורב 10, חיפה. 04-6306234. לא כשר

מלגו ומלבר
מסעדת הדגים ופירות הים בשדרות רוטשילד מהווה נקודת עצירה אורבנית ושווה למשקה לצד מנת נשנוש או לארוחה מלאה. מטבח פתוח עד אחרון הלקוחות, בסביבות שתיים בלילה וצפונה מדי יום ואף מאוחר יותר בסופי השבוע.

מלגו ומלבר, רוטשילד 142, תל אביב. 03-6314214. לא כשר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully