וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פותחים שבוע: ארוחה לנשים בלבד בטאיזו לרגל המונדיאל

ערב נשים אסיאתי במסעדת טאיזו בימי המונדיאל; תפריט קיץ איטלקי חדש בקמפנלו של מנה שטרום וארוחה דרום אמריקאית בקלואליס. מה נאכל השבוע

טאיזו. איליה מלניקוב,
ארוחה לנשים בלבד בטאיזו/איליה מלניקוב

ארוחה לנשים בלבד בטאיזו

המסעדה של השף יובל בן נריה מציעה ארוחת נשים מיוחדת לימי המונדיאל במחיר 220 שקלים לסועדת. בתפריט לחמניות מאודות עם צ’אטני עגבניות ויוגורט באפלו; טרטר דגי ים בקונוס אורז פריך עם שומשום שחור, קציפת סויה וביצי דג דאון; הר גאו עם בלאק טייגר שרימפס, אבקת שומשום שחור, חזרת לבנה וחומץ אורז שחור; סלט שרימפס, עשבים וייטנאמים, קריספי שאלוטס, תמרינדי, קרקר שרימפס וביצה רכה ועוד. התפריט מוגש במהלך חודש המונדיאל בין השעות 18:30-23:30 בשני סבבים.

טאיזו. מנחם בגין 23, מגדל לווינשטיין, תל אביב. 03-5225005. לא כשר

פיצה בקמפנלו. דניאל לילה,
פיצה בקמפנלו/דניאל לילה

תפריט קיץ חדש בקמפנלו, תל אביב

השפים מנה שטרום ואריק לופו משיקים תפריט קייצי ובו מנות כמו פיצה אמטריצ'נה – עגבניות שרי, מוצרלה, בייקון, פלפל חריף, פטריות בצל סגול ופטרוזיליה (46 שקלים), פיצה רוסטביף על רוטב עגבניות עם בצל אדום וארוגולה (65 שקלים), מוצרלה בוראטה – על עגבניות שרי ובזיליקום (56 שקלים), פטה כבד עוף טוסקני (38 שקלים), פסטה ניוקי תרד ותפוחי אדמה בעגבניות שרי, שמן זית ושום (64 שקלים), קונקיליוני – קונכיות פסטה במילוי חציל וריקוטה ברוטב עגבניות (64 שקלים) ועוד.

קמפנלו. בן יהודה 230 פינת נורדאו, תל אביב. 03-544-5558. לא כשר

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דרום אמריקה בקלואליס/מערכת וואלה!, צילום מסך

ערב דרום אמריקאי בקלואליס, רמת גן

השף ויקטור גלוגר עורך ערב דרום אמריקאי ב-15 ליוני עם תפריט מיוחד במחיר 210 שקלים לסועד. בין המנות שיוגשו באירוע- פוגצ'טה קון חמון אי מורונס – פוקצ'ה ארגנטינאית עם שינקן ופלפלים; סביצ'ה קייפריניה – סביצ'ה דג ים עם לימונים וקנה סוכר; שרימפס בבצק בירה עם חלב קוקוס ובוטנים; סלט Recife – אבוקדו, אננס צלוי, קשיו ועלים ירוקים; אסאדו עגל על העצם בצלייה איטית עם צ'וריסו ארגנטינאי, תפוחי אדמה מדורה, ירקות קלויים בגריל וצ'ימיצ'ורי ועוד.

קלואליס. אבא הלל, רמת גן. 03-5759060. לא כשר

דוד ויוסף. דן לב
ערב ראשון מיוחד/דן לב

תפריט טעימות בדוד ויוסף, תל אביב

המסעדה מציעה 20 מנות קטנות בכל יום ראשון במחירים שבין 15-45 שקלים למנה. בין המנות פופקורן שרימפס, המבורגר סינטה, סביצ'ה דג בורי ועוד. כמו כן יימכרו במקום שני סוגי יינות במחירים מוזלים לאותו הערב.

דוד ויוסף. מונטיפיורי 21 תל-אביב. 03-6040036. לא כשר

דוקטור לק. אייל קרן,
ברזיל בגלידה/אייל קרן

גלידות ברזיל ברשת דוקטור לק

הגלידריה יצרה טעמים ברזילאיים למונדיאל ביניהם סורבה אננס עם שבבי קוקוס וקשאסה; גלידת מוקה ברזיל; סורבה פרי התשוקה הברזילאי ועוד. מחיר מארז-79 שקלים.

לפרטים: 03-9615613

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לרעבים בלילה/מערכת וואלה!, צילום מסך

לייט נייט בפרנצ'סקה בעיר, ראשון לציון

המסעדה האיטלקית מציעה ארוחת לייט נייט דיל החל מהשעה עשר בערב ועד אחרון הסועדים. בתפריט: המבורגר אנטרקוט; שניצל או פיצה, לצד תוספת ושתיה- כוס יין או שליש בירה במחיר 55 שקלים. כמו כן מוצע דיל זוגי של שלוש מיני פיצות לצד 2 בירות שליש מהחבית או 2 כוסות יין במחיר 88 שקלים.

פרנצ'סקה בעיר. משה בקר 11, ראשון לציון. 057-9442816. לא כשר

וונג. בועז לביא,
מנות קיץ בוונג/בועז לביא

תפריט קיץ חדש למסעדת VONG, תל אביב

המסעדה הויאטנמית מציעה מבחר מנות חדשות כמו סלט עלי מורנינג גלורי (תרד מים), שרימפס מאודה, רצועות בצל סגול, עלי בזיליקום תאילנדי, נענע, בצל ירוק ובצלי שאלוט, שומשום קלוי ושבבי בוטנים ברוטב ביתי (42 שקלים), סלט שרימפס מאודה עם שבבי שרימפס מיובש, על מצע בצקיות שרימפס למון גראס, בצל ירוק וכוסברה (39 שקלים), קארי וואיטנמי עם נתחי פרגית, רצועות תפוחי אדמה ועגבניות (49 שקלים); אטריות רחבות תוצרת בית עם נתחי בקר ועלי באק צ'וי, כרישה ונענע (56 שקלים) ועוד.

VONG. שדרות רוטשילד 15, תל אביב. 03-6337171. לא כשר

דנטה. עלאא זעתרה,
פילה בקר בדנטה/עלאא זעתרה

תפריט קיץ חדש בדנטה, נצרת

המסעדה מציעה תפריט קיץ חדש ובו מנות כמו סלט סביצ'ה- סביצ'ה סלמון עם חסה אייסברג, בצל, קולרבי, עגבניות מיובשות, על מצע אבוקדו ברוטב שמן זית ולימון בניחוח נענע; פוקצ'ה נצרתית עם לבנה עזים ועגבניות, מתובלת בזעתר בלדי ושמן זית; שווארמה פירות ים בטורטייה- רצועות שרימפס, קלמרי וקוקי סאן ז'אק מתובלים בקארי, עטופים בטורטייה משוכה בעמבה וטחינה על מצע לבנה; לברק ספרדי- פילה לברק צרוב במחבת בנוסח ספרדי, עם עגבניות, פלפל, בצל, שום ורצועות חזה אווז ברוטב לימון ופטרוזיליה, על מצע פירה תפוחי אדמה ואגוזי מקדמיה ועוד.

דנטה. כיכר המעיין- מול כנסיית הבשורה האורתודוכסית, נצרת. 077-7871556. לא כשר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ברביב/מערכת וואלה!, צילום מסך

תפריט טעימות של בשרים מעושנים בברביב, זיכרון יעקב

מסעדת ברביב מציעה תפריט חדש של טעימות בשרים מעושנים הכולל 4 סוגי בשר במחיר 130 שקלים לסועד. המנות ישולבו עם הקונספט של המסעדה- בחירה והתאמת רטבים מיוחדים לבשרים.

ברביב. המייסדים 37, זכרון יעקב. 04-6390133. לא כשר

אינדיגו תל אביב. יקי צימרמן,
טאפאס חדש על הגג/יקי צימרמן

טאפאס בר חדש במלון אינדיגו, רמת גן

בית המלון פותח טאפאס בר חדש על גג המלון ובו יוגשו מנות כמו קרפצ'יו פלפלים זעתר טרי וגבינת המאירי (39 שקלים), סלט עשבים ופיצוחים קלויים (39 שקלים), קרפצ'יו לוקוס, צ'ילי, ליים ושמן כתית (48 שקלים), פילה סלמון צלוי ביין ועשבי תיבול (69 שקלים), קינוח קרם פיסטוק ושוקולד רוזמרין (42 שקלים) ועוד.

INDIGO BAR. אהליאב 5, מתחם הבורסה, רמת גן. 03-9300033. כשר

מסעדת פסטל. אביב חופי
מסעדת פאסטל/אביב חופי

חגיגת קיץ בפאסטל, תל אביב

המסעדה חוגגת ב-21 ליוני את היום הארוך בשנה עם להקה חיה בשם ראבר בנד ומנות קיציות במחיר 28 שקלים למנה כמו למשל מיני פאסטלים ממולאים בגבינות תום וקשקבל; גספאצ'ו אנדלוסי עם סבלה פרמזן ובצל מקורמל; ברוסקטה של סרדינים טריים עם קרם גבינת עיזים, עירית ובזיליקום; טרטר טונה אדומה עם אבוקדו, כוסברה, לימון קונפי, צ'ילי ויוזו; קרפצ'יו פילה בקר, רוקט, פרמזן, שמן זית ובלסמי; קבב דג-ים ברוטב טרגון ועוד. האירועים יחלו בשעה שש בערב במרפסת המסעדה.

פאסטל. שדרות שאול המלך 27, תל אביב.03-6447441. לא כשר

קפה מנדרין. אלון זסלנסקי,
נשים בקפה מנדרין/אלון זסלנסקי

מבצע מונדיאל לנשים, קפה מנדרין

רשת בתי הקפה בצפון הארץ מציעה מבצע לנשים במהלך המונדיאל במסגרתו עד סוף חודש יוני יתקיים מבצע של אחד פלוס אחד על הסלטים ברשת בתוספת לחם שאור או פרנה מרוקאית. המבצע בתוקף החל מהשעה 19:30.

לכל הפרטים

קפה ג'ו. רונן מנגן,
חדש בקפה ג'ו/רונן מנגן

תפריט קיץ חדש לקפה ג'ו

רשת בתי הקפה מציעה תפריט חדש ובו 20 מנות טבעוניות כגון כריכים, פיצות ופסטות; לצד משקאות קיץ כמו מילקשייקים עם קפה, פירות, שוקולד ויוגורט; סמודי מונדיאל עם לימונענע ומנגו; שייק ברזילאי על בסיס יוגורט בתוספת בננות, תותים, סילאן וזרעי צ'יה; מנות מונדיאל כמו פיצה סמבה או פריטטה דרום אמריקאית ועוד.

לכל הפרטים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully