וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש בבאר שבע: מסעדת כרמים של השף סהר רפאל

בעוד כשבועיים תפתח בבאר שבע מסעדת השף כרמים של סהר רפאל. זהו סניף שני למסעדה שתפעל כל ימות השבוע אך תימנע מלהגיש פירות ים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קדאיף בכרמים/מערכת וואלה!, צילום מסך

מסעדת כרמים, שפועלת במושב סגולה מאז שנת 2002, פותחת בעוד כשבועיים סניף נוסף, הפעם בבאר שבע. על האוכל במסעדה החדשה אחראי השף סהר רפאל, לשעבר זוכה תכנית הריאליטי המטבח עם עזרא קדם והשף של מסעדת כרמים סגולה ומסעדת כדיתא במושב תימורים. רפאל שותף בכרמים באר שבע יחד עם יפרח ארצי, יניב חזן, אודליה חכים ודניאל פרץ.

"אין באזור באר שבע מסעדות יוקרתיות שמספקות מענה לקהל שמחפש אוכל שף איכותי באווירה ביתית ונינוחה", אומר חזן, "אנחנו מגיעים מהחזון הזה ומאז שהתחלנו לפרסם שהבאנו לעיר שף מפורסם, כל המסעדות באזור מוציאות את הטבח שלהן לחזית, כשף. פתאום כולם רוצים להיות מסעדת שף".

מסעדת כרמים החדשה בבאר שבע תכלול 250 מקומות ישיבה וחדר וי איי פי בו ניתן יהיה לערוך גם אירועים וכנסים וכן גלריה בה תקיים המסעדה שיתופי פעולה עם מוסדות תרבות ואקדמיה בעיר. במסגרת התאמת המסעדה לקהל הבאר שבעי ערכו במקום מספר שינויים כמו הוצאת מנות שמשלבות פירות ים מהתפריט.

בין המנות שיוצעו בכרמים החדשה ניתן למצוא כאלה המזוהות עם רפאל מכרמים בסגולה כמו למשל קנלוני בשלושה טעמים- תרד ריקוטה, פטריות ובטטה, ברוטב רוזה ומוצרלה; ריזוטו פטריות ופרמזן בחמאה, יין לבן וכמהין ועוד, לצד מנות חדשות כמו פלאפל כרמים; סלמון עם רביולי בטטה; פילה עגל עם אנטרקוט וכבד אווז ברוטב תאנים ויין וכן מנות רבות לקהל צמחוני.

כרמים. דרך חברון 66, באר שבע. 9:00-00:00 ראשון- שבת. 08-9966444. לא כשר

סהר רפאל. צילום: סטודיו em,
מגיע לבאר שבע, סהר רפאל/צילום: סטודיו em

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully