וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בל בוי: בר קוקטיילים חדש שמבטיח חוויה יוצאת דופן

טרנד הקוקטייל בר ממשיך לדהור - תכירו את הבל בוי בת"א: בר אוכל משודרג עם קוקטיילים מעוצבים והבטחה לחוויה שהיא הרבה מעבר לטעמים. על התפריט חתום השף והמעצב הבינלאומי, עידו גרעיני

בל בוי. צילום: באדיבות עידו גרעיני, מערכת וואלה! NEWS
טרטר בבל בוי/מערכת וואלה! NEWS, צילום: באדיבות עידו גרעיני

בר קוקטיילים ואוכל חדש בשם בל בוי עתיד להיפתח להרצה ביום רביעי הקרוב במלון ברדיצ'בסקי שבתל אביב. הבעלים של המקום הם אריאל לייזגולד ואבירן אבידן ממקימי בר הקוקטיילים 223, אף הוא בעיר. לבניית התפריט גייסו השניים את עידו גרעיני, שיצר בו אוכל ברמת מסעדה, אך בפורמט מתאים ללוות את קונספט הקוקטיילים המתוחכם של המקום.

"אני עובד על הקונספט והפרויקט הזה כבר כמה שנים- גם על ההיבט הקולינרי וגם על האג'נדה הוויזואלית", מסביר לייזגולד על הבר- מסעדה החדש, שמונה כ-60 מקומות ישיבה, "המקום כולו הוא בגישה חדשה לקוקטייל ברים ולהגשה של קוקטיילים ואוכל. כל הרעיון בתפריט שלנו הוא שימוש במרכיבים לא שגרתיים במטרה לייצר את המגוון הכי גדול בארץ לחליטות וסירופים בעבודת יד. כל מה שאנחנו משתמשים בו הם דברים שאנחנו עושים בעצמנו מפרודוקטים שלא מצפים שישתמשו בהם בקוקטיילים כמו למשל גלנגל; סוכר דקלים; פלפל יפני; תה ירוק עם יסמין; לוונדר; אקליפטוס; מרשמלו מבושל באבסינט; פופקורן; חמאת לימון ועוד".

בל בוי. צילום: באדיבות עידו גרעיני, מערכת וואלה! NEWS
דגשים על העיצוב/מערכת וואלה! NEWS, צילום: באדיבות עידו גרעיני

מלון ברדיצ'בסקי פעיל כבר כשלוש שנים ולפני הבל בוי פעל בו בית קפה, כאשר כעת מתכננים השותפים לעלות מדרגה מהמיזם ב-223 וליצור בשותפות עם בעלי המלון, קוקטייל בר שמתכתב עם מקומות דומים בלונדון בדגש על הגשות מיוחדות ואביזרים. "הרעיון של המקום הוא קוקטייל בר אקסטרימי, וחוויה שהיא מעבר רק לטעמים למרות שהם כמובן חשובים לנו מאוד ויש עליהם המון דגש ", מפרט גרעיני, שף ומעצב, שכיום פועל ומתגורר בהולנד ועוסק בעיצוב חוויית אכילה (זוהי עבורו הפעם הראשונה שבה הוא בונה תפריט למסעדה ישראלית), "אני לא עובד הרבה עם מסעדות על תפריטים קבועים כי זה מחייב אותי להיות פונקציונלי ופחות להתפרע. בניתי כאן תפריט עם טעמים ים תיכוניים אך עם אלגנטיות אירופאית בו אני מתייחס למוצרים מקומיים ונותן למנות גימור ים תיכוני אך שואב השראה מכל העולם ומפרויקטים שאני עושה בלונדון, בלגרד ופורטוגל".

בין המנות שיצר גרעיני ניתן למצוא למשל ניוקי סולת רומאי עם פרמזן, פטריות יער מוקפצות בחמאה ועשבי תיבול; צ'יפס קייל עם איולי מיסו; סלט ירקות ירוקים עם קרם אפונה ושורש סלרי, בצל ויין לבן, ז'וליינים של זוקיני, תפוח ירוק ושעועית ירוקה בווניגרט ליים, נענע ואגוזי מלך; כרוב ניצנים עם בייקון; קלמרי מטוגן עם צזיקי אוזו; סשימי יוגורט ושמן אקליפטוס; ביף טרטר מפורק; זרוע תמנון על חומוס שעועית לבנה; סלט שרי מנומר עם אבטיח, קלמטה, פטה כבשים ומיקרו בזיליקום ועוד. המנות הינן בגודל של מנות ראשונות ומתומחרות במחירים של בין 35-55 שקלים. תפריט הקינוחים טרם נקבע סופית אך גרעיני מבטיח בו הפתעות משעשעות. בגזרת הקוקטיילים, מכיל התפריט כרגע 18 קוקטיילים שחלקם מקוריים לחלוטין וחלקם ווריאציות של לייזגולד ושותפו על קוקטיילים קלאסיים (48-56 שקלים לקוקטייל).

בשבועות הקרובים לאחר שיחל הבל בוי לפעול בערבים, יגיש המקום גם ארוחות בוקר. את התפריט הזה יצר גם כן גרעיני, כאשר המנות בו מתאימות להגשה לצד אלכוהול. כך למשל תוגש מנת כריך חמאת בוטנים וריבת פטל שחור בבלילה וטיגון עמוק, לצד קרם פרש ובננות בקרמל בורבון, שתגיע כמנה גדולה בשעות הבוקר וכקינוח בשעות אחר הצהריים והערב.

בל בוי. מלון ברדיצ'בסקי- ברדיצ'בסקי 14, תל אביב. טלפון- אין עדיין. ראשון- שבת 7:00-12:30; 17:00- לקוח אחרון. לא כשר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully