וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מושיק רוט הוא השף החדש של מסעדת טוטו בת"א

לאחר עזיבתו של השף ירון שלו את מסעדת טוטו, אימתו הבוקר בעלי המסעדה את השמועות - השף החדש של המסעדה יהיה הכוכב של משחקי השף, מושיק רוט

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מעכשיו גם בטוטו- מושיק רוט/מערכת וואלה!, צילום מסך

לאחר פיטוריו של השף ירון שלו ממסעדת טוטו בסוף חודש מאי, ופרידתו מהשותפים הטריים של המסעדה יובל שניר ודגן שחם, הודיע היום שניר כי השף החדש של המסעדה יהיה מושיק רוט. השמועות על חתימת הסכם מול רוט, שף ישראלי שלו מסעדות מכוכבות מישלן בהולנד וכיכב בעונה האחרונה של משחקי השף, החלו עם פיטוריו של שלו, אך כעת נסגרו הפרטים הסופיים של ההסכם, במהלך ביקור של שניר לפני כיומיים באמסטרדם.

"מבחינתנו אין ראוי ממושיק בעולם להיות השף של טוטו", אומר שניר, "הוא הולך לבנות לנו תפריט חדש למסעדה, שיהיה מאוד מעניין, נגיש ועם מנות מנחמות מחומרי הגלם הכי טריים שיש. אני רוצה להדגיש שלא מדובר בתפריט מולקולרי אלא בתפריט שישתמש בחומרי גלם נהדרים שאת חלקם נייבא מהולנד בפרט ואירופה בכלל".

רוט יכנס כשותף ושף ראשי במסעדת טוטו כבר בימים הקרובים כאשר הקבוצה אף מתכננת מיזמים נוספים יחד, לאחר השתלבותו במסעדה. הצוות הנוכחי של המטבח בטוטו טס להולנד ביום ראשון לארבעה ימים על מנת לסגור את התפריט החדש של המסעדה, כאשר במהלך חודש יולי תיסגר המסעדה לשיפוץ מטבח והקמה מחדש, ותיפתח שוב לפעילות ברביעי ביולי.

"מושיק חתום לעוד שנתיים לעונות הבאות של משחקי השף אז בתקופת הצילומים הוא יהיה כאן בישראל ולאחר מכן הוא יהיה על הקו בין טוטו למסעדות שלו בהולנד", מסביר שניר, "מבחינתו ישראל זה הבית שלו והוא מאוד רצה לפתוח כאן משהו כבר הרבה שנים וחיפש תזמון נכון. לנו הייתה פלטפורמה שמאוד מתאימה לחזון החדש שלו. משהו שאינו מסעדה קטנה עם מנות מפונפנות אלא מקום בו הוא יוכל להעניק את האוכל שהוא יודע לעשות- אוכל שפונה לכולם ונוגע בכולם. על אותה משבצת של טוטו היום מבחינתנו. ככה שמבחינה רעיונית אנחנו נשארים מסעדת שף, רק של שף אחר, אבל האווירה במקום וכל המסביב, נשארים באותו הראש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully