וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זיארה: מסעדה חדשה למאיה קליין ממשחקי השף

בראשון ביולי תיפתח זיארה, מסעדה כשרה ומסקרנת על הטיילת באשקלון. בתפריט: אוכל ים תיכוני נגיש וביתי שתבשל מאיה קליין, זוכת משחקי השף

מאיה קליין, משחקי השף. טל גבעוני,
מאיה קליין/טל גבעוני

מסעדת שף חדשה בשם זיארה תיפתח לפעילות בראשון ליולי באשקלון. הבעלים של המקום, שיכיל כ-250 מקומות ישיבה, הוא צביקה בן שבת ועל המטבח בו אמונה השפית מאיה קליין, זוכת העונה הראשונה של סדרת משחקי השף.

"המסעדה יושבת באחד המקומות היפים בארץ- הצוק ברחוב בר כוכבא שנמצא על טיילת אשקלון", מפרט בן שבת על המיקום, שבשנה הבאה יפתח בסמוך לו גם בית מלון חדש, "ניתן לשבת בחלק הפנימי שלה או במרפסת חיצונית שמציעה נוף מרהיב".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אילוסטרציה של מסעדת זיארה החדשה/מערכת וואלה!, צילום מסך

כרגע, נמצאים במסעדה, שתהיה כשרה בשרית ותציע תפריט ים תיכוני, במתכונת הרצה. בהמשך, יוגש במקום שעתיד לפעול 24 שעות ביממה, גם תפריט לילה שיוגש החל מהשעה אחת ועד הבוקר וכן עגלות אוכל מהיר בחלק החיצוני של המסעדה שפונה אל הטיילת. "הצבתי זוג עגלות אוכל של נקניקיות או כריכים וקפה על הדרך למי שלא רוצה לשבת פורמלית במסעדה", אומר בן שבת, "הן פועלות לכל אורך הלילה ומספקות מענה לפעילות הענפה שמתרחשת על הטיילת. מלבד זאת, אני רוצה גם לתת אופציה מהנה לחבר'ה הצעירים באשקלון ולכן אנחנו מציעים תפריט לילה מיוחד".

התפריט שבנתה קליין למסעדה טרם נסגר סופית אך בין המנות ניתן למצוא למשל בקלאוות כבד אווז עם פילו ופיצוחים; חריימה ברבוניות של סבתא פאני; צלעות טלה במילוי תמרים; מוסר ים עם פריקי מעושן; פילה דניס עם במיה וזיתי קלמטה; ניוקי שקדי עגל; קרעי פסטה עם דג ים טרי, שמן צ'ומה ומשיה ועוד.

"אני מנסה להביא את הבית לצלחת עם כמה הברקות שלי", מספר קליין על התפריט שיצרה, "המנות הן ים תיכוניות, מאוד נגישות לקהל ולא מתוחכמות יתר על המידה. אני מגיעה מרקע של 6 שנים במטבח כשר, כשבהתחלה ניסיתי להילחם עם כל נושא הכשרות ולהשתמש בתחליפים והבנתי תוך זמן קצר שאין על שמן זית ושום ושזה יהיה הבסיס לרוב המנות שלי בלי תחליפים".

ולמה בחרת לקחת חלק דווקא בזיארה עם זכייתך בתכנית?
"כי הבעלים של המסעדה החדשה מאוד קסמו לי כאנשים. התכנית פתחה לי אמנם הרבה דלתות אבל בחרתי בהם בסוף כי אני מגיעה מבית חם שסיפקה לי רשת מלונות פתאל ורציתי גם בתפקיד הבא שלי להיכנס למקום מאוד חם ומשפחתי אז זה מה שבחרתי".

הקהל האשקלוני מוכן לדעתך למסעדת שף?
"אני לא מתעסקת בסוגיה של קהל אשקלוני או תל אביבי. לדעתי, כולם מוכנים תמיד לאוכל טעים".

זיארה. חוף בר- כוכבא, אשקלון. טלפון: אין עדיין. ראשון- חמישי 24 שעות, שישי- עד לשעה לפני כניסת השבת, שבת- החל מצאת השבת . כשר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully