וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סניף חדש ללחמנינה בלב תל אביב

אחרי הפרידה המדוברת מהמייסדות דגנית ונינה הלוי, חוצה מאפיית לחמנינה את איילון - בעליה הנוכחיים מגשימים את חלומם של המכורים ללחם הנלסון ופותחים סניף למאפייה האהודה בלב תל אביב

לחמנינה בלוסיה. ג'רמי יפה, מערכת וואלה! NEWS
לחמנינה בתוך הלוסיה/מערכת וואלה! NEWS, ג'רמי יפה

בשורה לחובבי הלחם והמאפים באזור שדרות רוטשילד. אחרי מבול הפטיסרי - בולונז'רי שנפתחו לאחרונה בסביבה כמו בית לחם או בייקרס, גם בית הקפה לוסיה שברחוב בלפור בתל אביב, שינה החל מאתמול את ייעודו והתמזג עם המאפייה- בית קפה, לחמנינה. את תושבי השכונה קידמו הבוקר עלוני פתיחה ובהם מבשרים על בואה של לחמנינה, שממוקמת במקור ברחוב קרמינצקי בעיר.

הלוסיה, לחמנינה וכן בית קפה התחתית נמצאים כיום תחת בעלות אחת משותפת, של עומרי ומזלי דוש, רוני קדר והקונדיטורית יעל סלע. זאת לאחר שבחודש ינואר השנה, יצאו מן השותפות דגנית ונינה הלוי- היוצרות המקוריות של לחמנינה. כעת מיזגו הבעלים את בית הקפה לוסיה עם בית המאפה לחמנינה. הם הותירו בתפריט את המנות שהוגשו בלוסיה תוך שילוב ממכר ללחמים ולמאפים בדומה לסניף המקורי של לחמנינה ברחוב קרמינצקי.

לחמנינה בלוסיה. ג'רמי יפה, מערכת וואלה! NEWS
לחמים הביתה/מערכת וואלה! NEWS, ג'רמי יפה

העיצוב של בית הקפה שודרג, ובחלק הפנימי שלו הוצבו נקודות ממכר חדשות ללחמים השונים והמוכרים של לחמנינה ביניהם לחם נלסון, לחם אגוזים, לחם שיפון ועוד. "אנחנו משאירים את לוסיה כלוסיה, התפריט נשאר זהה", מסביר המנהל של המקום בועז טובול, "אבל הכנסנו לכאן את לחמנינה יחד עם כל המאפים, הלחמים העוגיות והמתוקים למכירה הביתה. עד כה היו כאן לחמים של לחמנינה בתפריט ועכשיו אפשר לרכוש כאן את כל המוצרים שלהם כי החלטנו שיהיה נחמד לעבות את ההיצע שלנו ולהוות בייקרי לתושבי השכונה".

כרגע, אין צפי לפתיחת סניפים נוספים של לחמנינה וכן לא למהלך דומה בקפה התחתית. "אנחנו לא מעוניינים להתפתח לעוד סניפים", מסבירה מזלי דוש, "לוסיה הייתה גם ככה בבעלותנו והרבה אנשים ביקשו מאיתנו שנביא את לחמנינה אל העבר השני של איילון לכן זאת הייתה עבורנו הזדמנות טובה לעשות זאת וזה משמח וכיפי. בתחתית זה לא יכול לקרות כי צפוף שם מדי".

האם חל איזשהו שינוי בלחמנינה מאז הפרדת הכוחות מנינה ודגנית?

"לא היה שום שינוי בעסק, הכול בסדר, עובד כמו שצריך ושקט", מסבירה מזלי, "אחרי שנתיים של עבודה משותפת הצדדים החליטו שהם רוצים להתפתח לכיוונים שונים, הן מכרו את חלקן לרוני קדר ולי, נפרדנו ברוח טובה והכול סבבה".

לוסיה ולחמנינה. בלפור 18, תל אביב. 03-5297788. ראשון- חמישי 7:00-00:00, שישי 7:00-16:00. לא כשר

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
לחמנינה בלוסיה. ג'רמי יפה, מערכת וואלה! NEWS
בייקרי לתושבי השכונה אך לא רק/מערכת וואלה! NEWS, ג'רמי יפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully