וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכל הכל אני יכול: איפה אוכלים עם הילדים בחופש?

פסטה, שניצל וטרופית, סדנאות בישול של ילדים והורים, מסעדות שמחלקות טושים - המסעדות מצפון ועד דרום נערכות לחופש הגדול ומציעות אינספור אופציות לארוחות ילדים

שלו ביער. צילום: אגמדיה, מערכת וואלה! NEWS
חצאי מנות לילדים בשלו ביער/מערכת וואלה! NEWS, צילום: אגמדיה

הצפון

אדלה
הביסטרו ברמת ישי יקיים במהלך החופש הגדול ימי פעילויות לילדים בחדר האירועים של המסעדה. ארוחות הילדים במקום כוללות שניצל, המבורגר, פסטה ופיצה ועוד. והן יהיו במבצע בימי החופש כך שבהזמנת ארוחת ילדים אחת תינתן ארוחת ילדים נוספת במתנה.

אדלה. אזור התעשייה, רמת ישי. 049535358. לא כשר


ללה
המסעדה האיטלקית בעמק יזרעאל מציעה דפי צביעה עבור הילדים ומתנה אישית לכל ילד שסועד במקום. מנות הילדים כוללות למשל שניצל בתוספת אורז, טוגנים או פירה; פסטה ברוטב עגבניות או שמנת ועוד.

ללה. צומת כפר ברוך. 04-6444030. לא כשר


שלו ביער
המסעדה מציעה תפריט ילדים של חצאי מנות. בין המנות בתפריט- קבבוני טלה על מצע טחינה בתוספת עגבניות צלויות פטרוזיליה ובצל אפוי; סלט חיטה מעושנת, עשבי תבלין, שמן זית, סלמון כבוש ושמנת חמוצה; בצל סגול במילוי דוקסל פטריות, טימין, קשיו ובצל ירוק על ריזוטו בציר שיטאקי ובצל מטוגן; ניוקי גבינת עיזים מוקפץ עם סלט סלרי, אורגנו, עגבניות טריות ושבבי שום ועוד.

שלו ביער. שכון האלה 2, קריית טבעון. 04-9831837. לא כשר


ערמונים
המסעדה בצמח מציעה ארוחות ילדים עם מנות כמו נתחי עוף בטמפורה; מיני המבורגר בגריל; חזה עוף בגריל; ספגטי פטריות ושמנת; ספגטי נפוליטנה ועוד (39- 44 שקלים). בנוסף מציעים במקום קינוחי ילדים כמו עוגת פירורים שוקולד ביתית עם קצפת; כדורי שוקולד ברוטב שוקולד (34 שקלים) ועוד.

ערמונים. צמח מול כנרת . 04-6266555 . לא כשר

פפה ראשון לציון פאבליקה. אנטולי מיכאלו,
אוכלים על הים עם הילדים בפפה/אנטולי מיכאלו

המרכז

פפה
המסעדה בראשון לציון מציעה תפריט ארוחות ילדים במחיר 42שקלים ובו למשל מזאטים עם לחם, מנה עיקרית לבחירה מבין מנות ילדים כגון: פיש אנד צ'פס; פסטות עם רטבים לבחירה: שמנת, עגבניות, רוזה ועוד; שתיה קלה וכדור גלידה.

PEPE- מסעדת דגים ופירות ים. חוף ים ראשון לציון 17. 03-6416385. לא כשר


קיוטו
המסעדה מציעה ארוחת סושי לילדים ללא תשלום ביום שישי בין השעות 13:00-17:00. בתפריט הילדים רול סלמון אבוקדו; רול טונה אבוקדו; רול צמחוני; רול בטטה מאקי ועוד. על הילדים להגיע בליווי הורים.

קיוטו. אריה שנקר 7, הרצליה. 099587770. לא כשר


ג'לה
רשת הגלידריות מציעה סדנאות הכנת גלידה לילדים בחינם במהלך הקיץ בסניף הרשת ברחובות. הסדנאות יתקיימו במהלך יולי אוגוסט, בימים ראשון- חמישי בין השעות 11:00-17:00. משך הסדנה כשעה, בליווי הורים. הסדנאות מתאימות לילדים בגילאי 5-10.

ג'לה – מותק של גלידה. בן דוד פנחס קפרא, רחובות החדשה, רחובות. 074-7045665. כשר


הדס קיטשן
בית הקפה בגבעתיים מציע תפריט ילדים שבו מנה עיקרית, תוספת, ירקות חתוכים, שתייה קלה וכדור גלידה. בין המנות שניצל, חזה עוף או קציצות עם תוספת כמו ספגטי, אורז, קוסקוס או פתיתים (49 שקלים).

הדס קיטשן. שינקין 48, גבעתיים. 03-6726766. לא כשר

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
סדנת בשר שיין אנד שארפ. אפיק גבאי
בשרים גם לילדים בשיין אנד שארפ/אפיק גבאי

תל אביב

טאיזו
המסעדה מציעה תפריט ילדים של השף יובל בן נריה. התפריט מורכב ממנה עיקרית ולצידה תוספות שונות כמו מנת קריספי צ'יקן נאגטס עם תפוחי אדמה האש בראון ורוטב חמוץ מתוק; קריספי צ'יקן באן; אטריות ביצים עם טופו או עוף, ירקות ירוקים ורוטב סויה. עלות ארוחת הילדים היא 48 שקלים והיא מגיעה לצד שתייה קלה וקינוח לבחירה של בראוני שוקולד פאדג'; כדור גלידה שוקולד וולרונה או גלידה קוקוס.

Taizu. מנחם בגין 23, מגדל לווינשטיין, תל אביב. 03-5225005. לא כשר


גרינברג
המסעדה של צביקי עשת מציעה לילדים מקלות שניצל ופירה ; ספגטי כדורי בשר; המבורגר אמריקאי וצ'יפס או ספגטי עגבניות ופרמזן לצד קינוח של גלידה לבחירה עם פופוקורן קרמל ושתייה (49 שקלים לארוחה). כמו כן יש במקום ארוחות בוקר לילדים.

גרינברג. אורי צבי גרינברג 25, תל אביב. 03-6136132. לא כשר


ביסטרו הכובשים
הביסטרו מציע תפריט ילדים שכולל מנה עיקרית, שתיה וקינוח במחיר 38 שקלים. בין המנות לבחירה שניצלונים עם פירה; פסטה פנה ברוטב נפוליטנה (תוספת של 9 שקלים) ועוד. לצד אלה יכולים הילדים לבחור כדור גלידה לקינוח. הארוחה מוגשת עם טרופית ענבים ודף צביעה.

ביסטרו הכובשים. כובשים 48 פינת נחמיה, תל אביב. 03-5108555. לא כשר


מטבחון
במסעדה מציעים תפריט ילדים הכולל ארוחת בוקר או צהריים שבה התפריט הוא גם פלייסמנט עם משחקים ואפשרות צביעה. בין המנות ארוחת בוקר ובה ביצה, ירקות, גבינה, לחם ושתייה קרה (25 שקלים); קוסקוס ירקות (28 שקלים), קציצות עם אורז (30 שקלים), ועוד.

המטבחון. רבי עקיבא 18, כרם התימנים, תל אביב. 03-5163689. לא כשר


דן גורמה
המקום מציע סדנאות שף צעיר לילדים בין הגילאים 10-14 שמועברות על ידי השפים של דן גורמה. הסדנאות יכללו בישול וקונדיטוריה ויכינו בהן מנות כמו נודלס; פסטה; ממולאים; שניצל ; קבב; בורגר ועוד. הסדנאות יתקיימו במחזורים במהלך חודש יולי ומחירן 2800 שקלים.

דן גורמה. נס לגויים 53, תל אביב. 1-700-502-999. כשר


בולטהאופ
האקדמיה לקולינריה מציעה סדנת הורים וילדים במהלך חודש יולי שיעביר השף אבנר לסקין עם בתו נועה. עלותה להורה וילד היא 390 שקלים ובמקום לומדים להכין פסטה טרייה עם 3רטבים, תפוחי אדמה אפויים וקינוחים.

בולטהאופ. התערוכה 3 מתחם יריד המזרח, נמל תל אביב. 052-2600555. כשר


קופיבר
בחופש הגדול מוגש תפריט הילדים של הקופי בר בכל צהרי יום. בתפריט ניתן למצוא למשל שניצל עם תפוחי אדמה מטוגנים או פירה; ספגטי בולונז; המבורגר בלחמנייה עם תפוחי אדמה ועוד (49 שקלים לארוחת ילדים כולל שתייה לבחירה וקינוח של גלידת וניל, עוגת שוקולד או תותים בשמנת).

קופי בר. יד חרוצים 13, תל אביב. 03-688-9696. לא כשר


שיין אנד שארפ
במסעדה מוגש תפריט ילדים לצד דף צביעה עם צבעים. בתפריט: שניצלונים וצ'יפס; מיני המבורגר וצ'יפס; פסטה ברוטב עגבניות או שמנת עגבניות ; נאגטס תירס תוצרת בית ועוד. כל ארוחה מוגשת עם ירקות פרוסים, כוס גזוז וכדור גלידה (39 שקלים).

שיין אנד שארפ. יגאל אלון 65, תל אביב. 03-5364755. לא כשר

בייקרס
במהלך החופש הגדול יערכו בבית המאפה סדנאות אפייה להורים וילדים. בסוף הסדנה הילדים יקבלו הביתה את המתוקים אותם הכינו. הסדנאות תתקיימנה ב-27 וב-28 ביולי.

להרשמה: 03-6771770

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קינוח לילדים במודרן/מערכת וואלה!, צילום מסך

ירושלים והדרום

מודרן
המסעדה הירושלמית מציעה ארוחות ילדים במחיר 44 שקלים לאורך כל שעות היום. בתפריט שניצלונים וצ'יפס או אורז; המבורגר מודרן עם צ'יפס ליד ועוד. לצד הארוחה יקבלו הילדים לימונדה וקינוח של גלידת וניל ושוקולד עם מרשמלו.

מודרן. מוזיאון ישראל, רופין 11 ירושלים.02-6480862. כשר


ממילא קפה אנד בראסרי.
ממילא קפה אנד בראסרי במלון ממילא מציע מנות ילדים שונות כמו למשל פיצה מרגריטה (50 שקלים), טוסט גבינה צהובה (40 שקלים), ספגטי ברוטב עגבניות (40 שקלים) ועוד. על כל הזמנה מקבלים הילדים כדור גלידה במתנה.

ממילא קפה אנד בראסרי. שלמה המלך 11, ירושלים. 02-5482244. כשר


רופ טופ
במסעדת רופ טופ מציעים תפריט ילדים ובו מנות ילדים כמו למשל-המבורגר (88 שקלים), שניצל וצ'יפס (45 שקלים), פסטה ברוטב עגבניות ( 45 שקלים) ועוד.

רופ טופ. שלמה המלך 11, ירושלים. 02-548-2230. כשר


אוקטגון
המסעדה מציעה מגוון מנות ילדים ביניהן המבורגר קיד, שניצל קיד, פסטה קיד ברוטב עגבניות או שמנת ועוד. ארוחות הילדים כוללות שתיה וכדור גלידה או קרטיב לקינוח. בנוסף, במהלך הארוחה מקבלים הילדים חוברת צביעה אישית והפעלה.

אוקטגון. נהלל. 04-6415333. כשר


קפה קפה
סניף קפה קפה בקיבוץ יפעת מציע במהלך החופש תפריט ילדים במחיר 35 שקלים לצד שתייה. כאשר כל ילד מקבל גם ערכת משחקים בזמן ההמתנה לאוכל.

קפה קפה. קיבוץ יפעת . 04-6548831. לא כשר

מקס ברנר. דרור כץ,
ספגטי שוקולד במקס ברנר/דרור כץ

רשתות

קפה גרג
רשת בתי הקפה מציעה לילדים תפריט במחיר 29 שקלים (תוספת גלידה במחיר 5 שקלים). בין המנות ארוחת בוקר ובה גבינת שמנת, גבינה צהובה, צנים, נוטלה, חביתה, ירקות טריים, פלחי פירות וכוס שוקו או מיץ; משולשי טוסט עם גבינת עמק, ירקות טריים, גרעיני תירס ופלחי פירות; משולשי פיצה עם ירקות, גרעיני תירס ופלחי פירות ועוד.

לפרטים

BBB
רשת המסעדות מציעה במהלך החופש הגדול סדנאות בישול לילדים שהכנסותיהן יועברו לעמותת חיים. הסדנה תועבר על ידי השפים אבי בראל ואילן פנחס והילדים ילמדו להכין במסגרתה המבורגר וקינוח עוגת שוקולד. הסדנאות יתקיימו בימים ראשון- חמישי וימשכו כשעתיים (עלות הסדנא 49 שקלים).

להרשמה

לגעת באוכל
הרשת תציע סדנאות בישול עולמי לילדים בחודשים יולי ואוגוסט. הסדנאות יתקיימו בראשון לציון ובפתח תקווה במסלולים על פי גילאים. בסדנאות ילמדו מנות ממדינות כמו רוסיה, יפן, איטליה, אסיה, צרפת, הולנד ועוד.

לפרטים והרשמה: 1-700-70-1000


קפה לואיז
הרשת מציעה לילדים תפריט מיוחד ובו פיתה מקמח כוסמין; פסטה פסטו בזיליקום מקמח מלא; פסטה עגבניות מקמח מלא ברוטב עגבניות ופרמזן; חזה עוף צלוי בתוספת פתיתים מקמח מלא עם אפונה ובטטה ועוד. כל מנות הילדים מוגשות בתוספת שתיה לבחירה.

לפרטים


מקס ברנר
בית הקפה מציע מנות ילדים כמו שניצל עם קטשופ מתוך שפריצר, צ'יפס וירקות חתוכים (39 שקלים), ביצה מקושקשת עם לחמניות, שוקולד, גבינה וירקות (36 שקלים), שוקו עם קצף חלב (19 שקלים); פסטה שוקולד עם גלידת וניל, בננות וטופי (34 שקלים) ועוד.

לפרטים


ריבר
הרשת מציעה פעילויות לילדים כמו תחרויות נושאות פרסים, חוברת צביעה וערכות יצירה חדשות, ועוד. בנוסף, משיקים במקום סעודת דרקון לילדים עד גיל 12 ובה שניצל או חזה עוף בתוספת נודלס או אורז (41 שקלים), קוביות סלמון 120 גרם עם אורז מאודה (41 שקלים), ניגירי סלמון גריל (31 שקלים) לצד שתייה קלה ועוד.

לפרטים


אגאדיר
ברשת מציעים מנת בייבי אגאדיר לילדים ובה שלישיית מיני המבורגרים עם תוספות לבחירה (63 שקלים). בנוסף, מוצעים קינוחים לילדים ביניהם ארטיק ילדים ממוס שוקולד לבן ומוס שוקולד חלב מצופה בשוקולד לבן. את ארוחות הילדים מגישים לצד פלייסמנט לצביעה במהלך הארוחה.

לפרטים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully