וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סידס: קונדיטוריה טבעונית חדשה בתל אביב

אחרי בלוגים, מנות במסעדות שונות, תפריטים מיוחדים, ואפילו בית קפה על טהרת הטבעונות, מגיע גם תורה של הקונדיטוריה. תכירו את סידס - בית מאפה שמציע קינוחים מפתים לקהל הטבעוני

סידס טבעוני. ריטה גולדשטיין,
מבחר קינוחים ומאפים טבעוניים/ריטה גולדשטיין

בתוך שלל מאפיות חדשות שנפתחו לאחרונה ברחבי תל אביב, אין כמעט ייצוג לקינוחים ומאפים טבעוניים שיספקו את הסחורה ויתנו מענה לקהל הטבעוני. אחרי שהתבשרנו על פתיחתו של אנסטסיה, בית קפה שכולו על טהרת הטבעונות, השבוע, על מנת למלא את אותו חלל בתחום הקינוחים, נפתחה לפעילות קונדיטוריה ומעדנייה טבעונית חדשה ברחוב המלך ג'ורג' בתל אביב בשם סידס (seeds).

על המקום אחראיים הקונדיטור זיו סנלדר ובת זוגתו נועה. "זיו הוא קונדיטור יותר מעשר שנים והוא תמיד רצה לפתוח קונדיטוריה משלו", מספרת נועה, "לפני שנה וחצי הפכתי לטבעונית והוא בעקבותיי והחיפוש אחרי אוכל טעים גרם לזיו להתנסות ולהכין לי אוכל טבעוני מעולה".

סידס טבעוני. ריטה גולדשטיין,
אופציה טבעונית שכונתית/ריטה גולדשטיין

את אותו אוכל מוכרים כעת השניים בקונדיטוריה- מעדנייה החדשה. "יש כאן מגוון מאפים, ממרחים טבעיים כמו טפנד זיתים, פסטו או מיונז טבעוני, הכול ללא חומרים משמרים או מייצבים; מנות קפואות להכנה בבית כמו רביולי תרד בטטה או שני סוגי המבורגר, מחצילים ומאורז ושעועית אזוקי ועוד", מספרת נועה, "התחום הזה של אוכל טבעוני ובעיקר קונדיטוריה עוד בחיתוליו ואנחנו בעצמנו עוד בהתחלה אז אנחנו רוצים לקלוע לטעם של כמה שיותר אנשים, שיהיו מרוצים ויחזרו שוב ושוב".

אפשרויות נוספות שניתן למצוא בתפריט של סידס: קרואסון שקדים (12 שקלים), כיס תפוחים (13 שקלים), פוקצ'ה דגנים (16 שקלים), ממרח פסטו שקדים (18 שקלים), מיונז טבעוני (8 שקלים), כריך טופו (23 שקלים), עוגיות גרנולה (30 שקלים), עוגת סילאן בחושה (30 שקלים), מאפה פחקוואלינה-בצק עלים ממולא סייטן ותרד (23 שקלים) , בורקס תרד קפוא להכנה ביתית (13 שקלים), קציצות בטעם דגים עם טופו וסייטן להכנה ביתית (32 שקלים) ועוד.

סידס. קינג ג'ורג' 97, תל אביב. 03-540-4006. ראשון- חמישי 7:00-19:00, שישי 8:00-15:30. לא כשר

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
סידס טבעוני. ריטה גולדשטיין,
בורקסים קפואים הביתה או לאכילה במקום/ריטה גולדשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully