וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פותחים שבוע: המסעדות מציעות הנחות בשל המצב

הנחות לתושבי הדרום במסעדות, תפריט חדש במסעדת קלואליס ותפריט בין המצרים במסעדת רג'ינה. איפה שווה לאכול ולשתות בשבוע הקרוב

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מסעדת קורדיליה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הנחה לרגל המצב במסעדת קורדיליה, ת"א

בשל המצב השף ניר צוק פירסם כי בכל יום בו תושמע אזעקה, כל תפריט האוכל בקורדיליה יוגש ב- 50%. כמו כן, חיילים במדים יפונקו בנוסף .

קורדיליה. יפת 30, יפו. 03-5184668 שלוחה 1. לא כשר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אנגוס במסעדת אנדיב/מערכת וואלה!, צילום מסך

הטבה לתושבי הדרום במסעדות של גיא פרץ

השף גיא פרץ בעלי המסעדות אנדיב באשדוד גאספצ'ו באשקלון וקונפי בחיפה מזמין את תושבי הדרום וילדיהם להתארח במסעדות וליהנות מארוחת ילדים על חשבון הבית (בהזמנת ארוחת מבוגר).

גספאצ'ו. רחוב יקותיאל אדם 9 אשקלון. 08-6748886 . קונפי
. יפה נוף 111, חיפה. 04-8350806. אנדיב. הטיילת 21 , אשדוד. 073-2866806

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
דוד ויוסף. דן לב
מהמסעדה לבית- דוד ויוסף/דן לב

משלוחים למרחב המוגן ממסעדת דוד ויוסף, תל אביב

לאור המצב מציעה המסעדה משלוחים למרחב המוגן ב-15 אחוזי הנחה על כל התפריט. ניתן להזמין מנות כמו: שווארמה שוק טלה בפיתה; טונה צרובה מעושנת; קבב דגים מסבחה; ניוקי תפוחי אדמה; בורקס לחי עגל; פופקורן שרימפס; סביצ'ה דג לבן, טרטר טונה ועוד.

דוד ויוסף. מונטיפיורי 21 תל-אביב..03-6040036. לא כשר

קרפצ'יו חציל קלוי רפאלו. מיטל סלומון,
חציל קלוי ברפאלו/מיטל סלומון

הטבה לתושבי הדרום ברפאלו, חיפה

מסעדת רפאלו בחיפה מציעה לתושבי הדרום השוהים באזור קינוח בחינם בהזמנת ארוחה במקום וכן הנחה של 10 אחוז על עלות הארוחה.

רפאלו. פלומן 8, קניון קסטרא, חיפה. 1700-507107. לא כשר

קלואליס קרפצ'יו. בר שריר,
קרפצ'יו בקלואליס/בר שריר

תפריט חדש למסעדת קלואליס, רמת גן

המסעדה מציעה תפריט חדש של השף ויקטור גלוגר ובו מגוון מנות חדשות וכן ארוחה מיוחדת הכוללת ראשונה, עיקרית וקינוח במחיר 205 שקלים עם תפריט שמציע מנות שונות לבחירה. כמו כן מגישים במקום ארוחות עסקיות חדשות בעלות 132 או 152 שקלים (בהתאם לבחירת המנה העיקרית) בימות השבוע.

קלואליס. אבא הילל 16, רמת גן. 03-5759060. לא כשר

טאטי. נמרוד סונדרס
חדש בטאטי/נמרוד סונדרס

תפריט חדש בטאטי, גבעתיים

המסעדה מציעה מנות חדשות כמו למשל סינטה קצוצה עם ויניגרט כמהין, אגוזי לוז וסלרי (54 שקלים); טונה אדומה צרובה בתבלינים (52 שקלים); ברזאולה עם פירות עונה, מוצרלה ועלי רוקט (56 שקלים); קנלוני בשר ראש ומנגולד (52 שקלים); סביצ'ה אינטיאס, סלק ותפוחי עץ ירוקים ( 54שקלים); קרפצ'יו חציל וקלמרי צרוב (52 שקלים) ועוד.

טאטי. דרך השלום 53, גבעתיים. 03-539250. לא כשר

מינה טומיי מרקט. שרית גופן,
מינה טומיי מרקט/שרית גופן

תפריט חדש במינה טומיי מרקט, תל אביב

המסעדה מציעה תפריט חדש ובו מנות כמו צ'אני דאל טופו - תבשיל חומוס ותבלינים, ממרח טופו, לימון הודי כבוש ופאפאדם; צ'יקן מסאלה - טאקו הודי, ארוגלה, בצל סגול, צ'יקן מסאלה, צ'אטני נענע ועגבניות שרי; באנז שרימפס בלחמניות שמרים מאודות עם קימצ'י, צ'ילי קוריאני, משחת שומשום וחסה; סלט שורשים יפני עם דייקון, גזר, צנונית, נבטים, נורי טמפורה, גומה סה, פונזו ווואקמה ועוד.

מינה טומיי מרקט. הארבעה 17, תל אביב. 1-700-504-506. לא כשר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חדש בשרונה- טייסטינג רום/מערכת וואלה!, צילום מסך

בר יין חדש במתחם שרונה, תל אביב

במתחם שרונה נפתח לאחרונה בר וחנות יין חדשה בשם טייסטינג רום. במקום ניתן לטעום ולרכוש מספר רב של יינות לצד תפריט של השפית אביבית פריאל עם מנות כמו מבחר נקניקים ובשרים קרים מבית השרקוטרי דידייה לבקוביץ; ברוסקטת עלי לפת, גבינת המאירי וביצה; ברוסקטת חציל, עגבניות לחות, גבינת עיזים וביצה; ברוסקטת פסטרמה, גאודה, ארטישוק וביצה ועוד.

טייסטינג רום. קפלן 36. 03-5333213. לא כשר

מטבח לילה. בועז לביא,
מנות חדשות במטבח לילה/בועז לביא

תפריט קיץ חדש במטבח לילה, תל אביב

המסעדה מציעה תפריט קיץ ובו מנות כמו פפרדלה מקישוא בלאדי צרוב באלי אוליו (34 שקלים), ויטאלו טומאטו- שייטל וזרעי עגבניות לצד סלט רוקט ופרמזן (44 שקלים), קרפצ'יו דג ים עם צנונית, פלפל חריף ושמן זית (48 שקלים), נתח קצבים לצד סלסה של עגבניות, כוסברה ולימונים כבושים (78 שקלים), טארט משמש ואגוזי לוז עם קרם קרמל, משמש וקרם פרש (39 שקלים).

מטבח לילה. לילנבלום 43, תל אביב. 03-5660481. לא כשר

טאיזו אוכל הודי. תמוז רחמן,
תפריט חדש בטאיזו/תמוז רחמן

תפריט קיץ בטאיזו, תל אביב

השף יובל בן נריה יצר תפריט קיץ חדש ובו מנות כמו טרטר סלמון עם מלפפונים, שאלוטס, יוזו, סויה לבנה ורשאד (58 שקלים), סבידה עם קוקוס טרי, טרגון, צ'ילי ירוק, ליים ומיזונה אדומה (68 שקלים), פרפה שומשום שחור עם קרם בוטנים קלויים, טופי, שזיפים ביין (48 שקלים) ועוד.

טאיזו. מנחם בגין 23, מגדל לווינשטיין, תל אביב. 03-5225005. לא כשר

פורטו. אנטולי מיכאלו,
קיץ בפורטו/אנטולי מיכאלו

מנות קיץ בפורטו, תל אביב

בר היין מציע מגוון יינות קיציים במחירי חנות (בתוספת דמי חליצה של 20 שקלים) ומנות חדשות כמו ביפאנה- לחמנייה מרוחה בשום כתוש ושמן זית עם נתחי בשר צלויים (38 שקלים), גומז דה סה- סלט תפוח אדמה ודג קוד מומלח (47 שקלים), סלט אוקטופוס קר (48 שקלים) ועוד.

Porto. טשרניחובסקי 6, תל אביב. 03-6206610. לא כשר

אל וסינו. תילי שרון,
קיץ באל וסינו/תילי שרון

תפריט קיץ באל וסינו, תל אביב

במקום מציעים תפריט קיץ חדש ובו מנות כמו סלט פפאיה עם עוף מתובל, עגבניות שרי, עשבי תיבול וקשיו קלוי (37 שקלים), קרואסון סלמון בכבישה ביתית, שמנת, אריסה שחורה וביצה מתובלת (47 שקלים), פרגית בגריל פחמים עם רוטב הודי על בסיס חלב קוקוס, שאלוטס, קארי ואורז לבן (69 שקלים) ועוד.

אל וסינו. אבן גבירול 192, תל אביב. 03-5460679. לא כשר

ריבר. נמרוד גנישר,
חדש בריבר/נמרוד גנישר

עסקיות חדשות בריבר, ראשון לציון

הרשת מציעה ארוחות עסקיות במחיר 37 שקלים הכוללות מנה עיקרית ולימונדה או מים מינרליים. בין המנות-סלט אינדונזי עם נתחי חזה עוף צלוי, גזר, נבטים, מלפפון ירוק, עגבניות שרי, עלי נענע וכוסברה בוויניגרט שומשום; קומבינציית 12 יחידות מאקי עם מבחר דגים כמו סלמון, דניס, בס, טונה אדומה; נודלס ירקות; אטריות ביצים מוקפצות עם פטריות שיטאקה, שעועית ירוקה, נבטים וחציל ועוד.

ריבר. סחרוב 26, ראשון לציון. 03-9528844. לא כשר

אלבי. שרית גופן,
צהריים באלבי/שרית גופן

עסקיות חדשות באלבי, יפו

המסעדה מציעה ארוחות צהריים עסקיות במחיר 64 שקלים ובהן מאזט לבחירה (טחינה, לבנה, חציל בטחינה, איקרא או סלט אישי), לצד מנה עיקרית לבחירה מתוך למשל פיצה יוונית עם פטה, שרי, בצל סגול, מוצרלה ופרמזן; אתוס פיפארי - רוקפור, המאירי ופרמזן מגורדות על פלפל קלוי בתחמיץ או גירוס יווני על מצע של פיתה מיוון עם בצל ועגבנייה חרוכים, צזיקי ותוספת אורז, פירה או תפוח אדמה מטוגן.

אלבי. רבי חנינא 2 , עולי ציון 6, יפו. 077-4417072. לא כשר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סלט איטלקי בג'ויה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מנות קיץ ברשת ג'ויה

הרשת מציעה ספיישלי קיץ עם מנות כמו סלט בריאות איטלקי הכולל מבחר ירקות שורש ברוטב איטלקי; קרפצ'יו סלק עם נגיעות גבינת גורגונזולה ; ריזוטו דג מוסר וסלט ארטישוק וסלק ועוד.

לפרטים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עוגת שוקלוד טבעונית בפיס אוף קייק/מערכת וואלה!, צילום מסך

ליין מאפים חדש בפיס אוף קייק, תל אביב

הקונדיטוריה מציעה מגוון חדש של קינוחים כמו עוגת קסטה טבעונית - עוגת שכבות ביסקוויטים עם קרם מוקה, קרם וניל וקרם שוקולד; עוגת בוואריה תפוזים - שכבות של בצק מורטב בסירופ וקרם בטעם תפוז חמצמץ; כדורי שוקולד; עוגת מייפל – עוגת שוקולד, מייפל וחמאת בוטנים; עוגה בחושה פקאן אספרסו ועוד.

לכל הפרטים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מהארוחה ליריד- מיזם ג'אפה/מערכת וואלה!, צילום מסך

יריד יין חדש בג'אפה, יפו

אחת לחודש ביום שבת, ייערך יריד יין על ידי דולב גבעון רוטר. האירוע יתקיים אחר הצהריים וישתתפו בו יקבים כמו אסף, עגור, יפו, אורטל, כנרתי, ארגוב, אליגוטה, מונד, שורק, ארזה, רמאן, קדמא, צפרירים ובזק. המשתתפים יוכלו לטעום את יינות הבוטיק וליהנות ממחירים מיוחדים לרכישתם. עלות ההשתתפות- 80 שקלים. האירוע הראשון יתקיים ב-2 לאוגוסט.

להרשמה ופרטים: 052-3180033, www.casadeljaffa.com

בריבה. שיבולת שחר,
חדש ובריא/שיבולת שחר

תפריט קיץ חדש בבריבה, תל אביב

המסעדה מציעה תפריט קיצי חדש ובו מנות כמו סלט ליקופן; חציל בלאדי בטחינה; פילה בורי; אסקלופ סלמון; פילה לברק; רביולי בטטה; ניוקי תפוחי אדמה ועוד.

בריבה. בית דרך חיים, התערוכה 3, תל אביב יפו, נמל תל אביב. 03-6025026. כשר

דיקסי. עמית צביה,
משפחתי בדיקסי/עמית צביה

ארוחות משפחתיות בדיקסי, ראשון לציון

המסעדה מציעה ארוחות משפחתיות בכל יום רביעי החל מהשעה 17:00 אחה"צ. הדיל כולל ארוחה במחיר 259 שקלים שכוללת 2 מבוגרים וילד או ארוחה במחיר 279 שקלים למשפחה בת 2 מבוגרים ו-2 ילדים. בין המנות המוצעות בדיל- כנפי עוף; קרפצ'יו בקר צרוב עם שמן זית אורגולה ופרמזן; טליטאלה עם שרימפס; ביפבורגר על ביצה עלומה בקן; עוף קייג'ן ועוד.

דיקסי . הכרמל 20, ראשון לציון. 073-7585624. לא כשר

רג'ינה בתחנה.
דגים ברג'ינה

תפריט בין המצרים ברג'ינה, תל אביב

המסעדה מציעה תפריט דגים לתקופת בין המצרים שיוגש עד ה-5 לאוגוסט. בין המנות קציצות דג ים ברוטב עגבניות פיקנטי; סנייה דגים על בסיס טחינה בתנור; חריימה טריפוליטאי פיקנטי; פיש אנד צ'יפס ועוד.

רג'ינה. קאופמן 2, תל אביב. 03-736-7474. כשר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חדש בקפה מנדרין/מערכת וואלה!, צילום מסך

תפריט חדש בקפה מנדרין

הרשת מציעה תפריט חדש לקיץ ובו מנות כמו סינייה הפוכה במחבת עם בשר כבש, סלסת עגבניות וטחינה (39 שקלים), ארוחת בוקר גרוזיני ובה מאפה בסגנון חצ'פורי עם ביצה בקן, אריסה, מטבל אגוזים ופסטו ירוק, (36 שקלים); קיש תרד כוסמין וכרישה (47 שקלים); כריך קבב מפורק, פרנה מרוקאית, בשר כבש מתובל,טחינה, סלסת עגבניות פיקנטית ופטרוזיליה ( 39 שקלים).

לפרטים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ערבים בווארים/מערכת וואלה!, צילום מסך

ערב חמישי בווארי בצ'יקס, תל אביב

במקום ייערכו ערבים בווארים בכל יום חמישי ובהם יוגשו מנות כמו מקסיקן צ'וריסו - נקניקיית בקר בתיבול פלפל צ'יפוטלי מעושן ובצל ירוק; צ'וריסוס - נקניקיית בקר מתובלת בכמון, פלפל שחור וסוגי פפריקה; נקניקיה בדואית - נקניקיית בשר וכבש עם צנוברים, בתיבול בהרט ופטרוזיליה; בראטוורסט - נקניקיית חזיר גרמנית; ברוקלין קנאקר'ס - נקניקיית אמולסיה מבושלת מבשר עגל בסגנון גרמני ועוד. מחיר המנות- 50 שקלים.

צ'יקס. הארבעה 10, תל אביב. 050-5387878. לא כשר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully