וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בזאר: בר טאפאסים חדש לראפרית שורטי

בלב שוק הכרמל בתל אביב נפתח מקום חדש בבעלות הראפרית שורטי. בתפריט - כריכים מסביב לעולם, טאפאס על בסיס חומרי גלם מהשוק והרבה מוזיקה ואלכוהול

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שורטי/מערכת וואלה!, צילום מסך

הראפרית הילה ניסימוב, הידועה בכינויה- שורטי, פתחה בשבוע שעבר בר מסעדה חדש בסמוך לשוק הכרמל בתל אביב. על המטבח במקום, שנקרא בזאר, אמון השף קובי בן לולו (לשעבר מסעדות כמו אדורה והטאפאס בר לילה מוראד) שיגיש במקום תפריט כריכים הכולל 7 כריכים מסביב לעולם וכן מגוון טאפאסים המבוססים על חומרי גלם שנרכשים בשוק הצמוד.

"המקום הוא מטבח רחוב וטאפאס כי אני מנסה להימנע מהתואר הגדול מסעדה וזה לא הכיוון שהלכתי אליו כאן", מסבירה ניסימוב על הבזאר- שמונה 25 מקומות ישיבה בפנים ועוד מקומות ישיבה בחלק החיצוני של המקום, "בזאר זה באמת התואר הכי טוב שיכולתי למצוא למקום כי הוא בלב השוק והוא מאוד מגוון מכל היבט- מוזיקה, אלכוהול ואוכל".

למה בעצם החלטת לפתוח בר מסעדה?
"זה משהו שתמיד היה בי כי קולינריה זה דבר שאני מאוד אוהבת. אני אוכלת במסעדות לפחות 4-5 פעמים בשבוע ואני חיה את זה. ביקרתי ממש בכל העולם וטעמתי את כל סוגי המטבחים".

את ההשפעות לבזאר, מסבירה ניסימוב, היא ספגה מערים כמו ניו יורק וברצלונה. "גדלתי בניו יורק והושפעתי מאוד ממה שקורה שם ומזה שאפשר להגיע למקום שנראה כמו בר שכונתי או טאפאס בר קטן ואינטימי ולקבל שם חוויה שלא היית מצפה. לשם כיוונתי כי בבזאר אתה מגיע למקום בלב השוק שהוא מעוצב אחרת והמוסיקה, הגישה והאוכל בו שונים אז זה ממש מרגיש כמו ברצלונה או ניו יורק ואני רוצה לתת פה חוויה אחרת".

בין המנות שאפשר למצוא בתפריט של בזאר- טאפאס לוקוס על קרם ערמונים ומחית כמהין; סביצ'ה דג ים עם קרם שורשים; מנגו צלוי על פילו עם גבינת עזים; פילה בקר עם קרם חרדל; שרימפס קריסטל בתאנים; מיני המבורגר פורטבלו וכמהין על בריוש ועוד. אלה מוגשים לצד תפריט של 7 כריכים כשלכל כריך מדינה משלו ולחם שהותאם לו במיוחד. כריך מרוקאי, ישראלים, סיני, ווייטנאמי, צרפתי ועוד (מחירי הטאפסים והכריכים נעים סביב 30-40 שקלים למנה). בימי שישי, מתכננת ניסימוב לערוך במקום אירועים בכל פעם בדגש על מדינה אחרת, כמו שישי יווני בו יוגשו עראק וברבוניות מטוגנות, לצד ספיישלים אזוריים נוספים.

ומה עם המוזיקה במקום, תהיה שם נגיעה שלך?
"ברור. המוזיקה זה הבייבי שלי וזה אחד החלקים הכי חשובים פה מבחינתי. יש פה המון דגש על מוסיקת סול, אר אנד בי ואולד סקול ג'אז ובלוז. יצרתי פלייליסטים מכל העולם והרכבתי אותם מדברים שאני אוהבת לשמוע. הכי קל היה לקחת מישהו שיבנה לי פלייליסטים פעם אחת ופשוט לשלם לו אבל זה לא הקטע שלי. אני רציתי לבחור את הכל כאן וזאת גם הסיבה שאני הבעלים היחידה . רציתי להיות אחראית על הכל, מצבע המפיות, דרך הפלייליסטים ועד לצלחות".

בזאר. השומר 2, תל אביב. 077-7551740 . ראשון – שישי 12:00- 00:00. לא כשר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully