וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חייל של שוקולד: צפו בעוגה בגודל טבעי של חייל בריטי

5.11.2014 / 10:16

באירוע צדקה שנערך בבריטניה הוצגה עוגה מרהיבה בגובה של יותר משני מטרים, מעוצבת כחייל עם הבעה קפואה ממשמר המלוכה

ערוץ היוטיוב של Rosie Cake-Diva

חשבנו שכשזה מגיע לעיצוב עוגות, ראינו הכל. אז חשבנו. אירוע צדקה שנערך השבוע בבריטניה אירח, מלבד אושיות מקומיות מכובדות, גם את גאס - חייל ממשמר הגרנדירים. - אותם שומרים שעומדים קפואים בכניסה לארמון המלוכה. על ראשו של גאס כובע שחור וגבוה, מדיו מגוהצים והבעתו קפואה. ההבדל בינו ובין החיילים האחרים הוא שגאס הוא עוגה.

הפסל המופלא, שהתנשא לגובה של יותר משני מטרים, הורכב מ-45 קילוגרמים של עוגת ספוג בטעם וניל ו-14 קילוגרמים של גנאש שוקולד לבן. גאס עוצב על ידי רוז דאמר, מעצבת עוגות שהוסמכה לתפקיד על ידי מגזין "Cake Masters". גאס עמד בין חיילים אחרים במשמר המלכה, וכמעט שלא היה ניתן להבחין בהבדלים.

עוגת שומר במשמר הגרנדירים הבריטי. דיילי מייל, צילום מסך
אחד מהחבר'ה/צילום מסך, דיילי מייל

כותבת המתכונים ומגישה הטלוויזיה מרי ברי ושף הקינוחים פול הוליווד היו הראשונים לטעום מגאס, ולאשר את הגשתו לחיילים הרעבים שחיכו לתורם. מעצבת העוגה היא האישה הראשונה שהוסמכה להטיס מסוק בחיל האוויר הבריטי. היא החלה להשקיע את כל מרצה באפיה, וכיום היא נחשבת לאחת ממעצבות העוגות הפופולאריות ביותר בממלכה.

"אם אנחנו יכולים לעזור לגייס כספים שיתמכו בחיילים ובמשפחותיהם, נשמח לעשות זאת" אמרה דאמר. אם היו לכם ספקות בנוגע לטעם, המפקד ניל סטרצ'מן יבטל אותן "תודה לרוזי על העוגה. כולנו מסכימים פה אחד שהטעם שלה טוב בדיוק כמו המראה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
עוגת שומר במשמר הגרנדירים הבריטי. דיילי מייל, צילום מסך
ולמרבה הפלא, היא אפילו טעימה/צילום מסך, דיילי מייל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully