וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסוד מאחורי הגוף החטוב של השפית: היא לא באמת אוכלת

23.11.2014 / 17:08

האם מנחת ערוץ האוכל האמריקני שומרת על הגזרה החטובה שלה כי היא יורקת את כל מה שהיא אוכלת בתוכנית ומשתמשת בכפילה שתאכל עבורה אוכל שאמור להראות לעוס?

ערוץ היוטיוב food network

השפית ג'יאדה דה לורנטיס פתוחת את תוכניתה בערוץ האוכל בביקיני

השפית ג'יאדה דה לורנטיס, היא בשלנית איטלקייה, כותבת ספרי בישול שהפכו לרבי מכר ומנחת תכנית הבישול "ג'יאדה בבית" בערוץ האוכל האמריקני. היא הפכה לכוכבת גדולה בעולם האוכל בארה"ב, בין היתר בזכות המראה המצודד שלה וגופה הדקיק, אותו היא נוהגת להפגין לראווה בבגד ים בתוכניות שלה. בראיונות שהעניקה בעבר היא סיפרה שהיא מצליחה לשמור על המשקל באמצעות "תזונה נבונה" - היא אוכלת קצת מכל דבר. "אני יודעת שקשה לאנשים להבין איך זה עובד, אבל אני גדלתי במשפחה איטלקית שמעולם לא הגזימה עם אוכל", סיפרה דה לורנטיס ל- health.com, "היינו אוכלים פסטה, בוודאי, אבל לא הרבה. פסטה לא עושה אותך שמן. זו הכמות של הפסטה שעושה אותך שמן".

אבל האם כעת נחשף הסוד שמאחורי גופה הרזה? מקור בהפקת תכנית האוכל בהנחייתה מספר שבין הצילומים היא יורקת את כל מה שהיא טועמת לתוך דלי.

השפית ג'יאדה דה לורנטיס מדגמנת בשבוע האופנה בניו יורק. GettyImages
"היא יורקת את כל האוכל לדלי". ג'יאדה דה לורנטיס/GettyImages

מעריציה מסביב לעולם של השפית התאכזבו לשמוע השבוע שהשפית, ככל הנראה, שיקרה להם. מקור דיווח למגזין PageSix שבזמן צילומי התכנית שלה היא לא נוגעת באוכל. "כשהיא מכינה משקאות ומאכלים שהיא חייבת לאכול, היא עושה הפסקה בצילומים ויורקת את האוכל לדלי. היא לא אוכלת בכלל בזמן הצילומים". לטענתו, ההפקה נאלצה לפעמים להשתמש במחליפה שתקח את הביס במקומה, רק כדי שייראה כאילו היא זו שלועסת את האוכל שבישלה.

סטיבן הובן, סוכנה של דה לורנטיס, מסר בתגובה שהטענות אבסורדיות ושקריות לחלוטין. "היא אוכלת במהלך הצילומים, אבל מאחר שלפעמים מצלמים סצנות מספר פעמים, היא נאלצת לא לבלוע את מה שהיא אוכלת". הובן טען שאם מרשתו תאכל את כל מה שהיא מבשלת, היא תאכל 6 עד 8 ארוחות ביום, וזו כמות לא הגיונית לבן אדם.

אם הטענות יתבררו כנכונות, ג'יאדה דה לורנטיס תאלץ לאכול את מה שבישלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully