וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש על המדף: לאן נעלם הפלאפל בסלטי צבר?

24.12.2014 / 16:53

לאן נעלם הפלאפל בסלטים החדשים של צבר, חטיף אנרגיה שסוף סוף מצליחה לחדש ומה עשה מילוי החלבה לכריות הישנות והטובות? כל מה שחדש על המדף

סלטי צבר בהשראת אוכל רחוב

סלטי רחוב של צבר. אימג'ארט,
איפה הפלאפל? סלטי צבר/אימג'ארט

סלטי צבר והשף אבי לוי משיקים סדרת סלטים בהשראת אוכל רחוב: סביח, פריקסה וחומוס עם כדורי פלאפל.

מחיר מומלץ לצרכן 11.5 שקלים- 13.5 שקלים.

שולפים מזלגות: חומוס עם פלאפל- המרקם מאד גרגירי וסמיך. החומוס חמצמץ, הזכיר לנו את הגרסה של האייטיז מקופסאות השימורים. הפלאפל לא הורגש בטעם ואם לא הכיתוב על האריזה לא בטוח שהיינו מנחשים שיש בפנים פלאפל. סביח - הטעם פשוט מעולה. החצילים טריים ומטוגנים במידה טובה. הביצה מוסיפה טעם עדין והשילוב הכללי מוצלח וטעים (חיסלנו את כל הקופסה). כל המרכיבים הסתנכרנו בצורה מושלמת.

חטיף דגנים בנגיעות מלח אנרג'י

אנרג'י פיצוחים. סטודיו שטראוס,
אנרג'י פיצוחים/סטודיו שטראוס

חטיפי דגנים חדשים המשלבים מליחות עם פולי סויה וגרעיני חמנייה מצופים.

מחיר מומלץ לצרכן: 13 שקלים.

שולפים מזלגות: פולי סויה - טעים, קרנצ'י, כיף שהכל מתפצח בפה.היש לו טעם מעולה שנע בין אדממה לפופקורן, רק שהמלח שצויין על האריזה לא כל כך הורגש. אבל גם בלעדיו, חטיף אנרגיה יוצא דופן וכזה שבאמת מחדש בטעם יוצא דופן ובמרקם, כמעט בלי זכר לטעמים תעשיתיין. עוד נקודה לזכותו היא שהחטיף עבה יותר משאר ה5אופציות על המדף ולכן מתקבלת כמות נדיבה ומשביעה יותר מבד"כ.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

כריות חלבה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כריות בטעם חלבה/מערכת וואלה!, צילום מסך

תלמה משיקה מהדורה מוגבלת של כריות במילוי קרם בטעם חלבה.

מחיר מומלץ לצרכן: אריזה במשקל 750 גרם בטווח מחיר מומלץ לצרכן: 22-25 שקלים.

שולפים מזלגות: אנחנו מכורים כבדים לכריות, אבל פה מדובר בנפילה. החטיף ממולא בקרם בעל טעם לוואי שלא מזכיר חלבה או טחינה (גם על האריזה הודגש "קרם בטעם חלבה" ולא קרם חלבה, מה שכבר מעורר חשד). בסוף נותר טעם לוואי לא נעים בפה ותחושה של יובש שמאפיינת את חטיף הכריות בד"כ אבל לרוב לא מפריעה, ואילו כאן היובש הזה קיצוני יותר ומייבש.

בלסמי הלמנס

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
משרדג את הסלט. הלמנס/מערכת וואלה!, צילום מסך

הלמנ'ס מרחיבים את סדרת רטבי הסלט ומשיק ויניגרט בלסמי מודנה חדש ו-2 רטבים במהדורה מוגבלת: ויניגרט פירות יער וויניגרט הדרים.

מחיר מומלץ לצרכן : 10.5-13 שקלים

שולפים מזלגות: רוטב בלסמי הדרים פשוט מעולה, מוסיף טוויסט לסלט ובהחלט נשתמש בו עוד בעתיד. עושה עבודה נהדרת בתיבול ושדרוג ארוחות צהריים משרדיות. רוטב פירות היער מזכיר ארטיק או גלידה מטרה, ממש לא הנוזל שהיינו רוצים שירים את הסלט שלנו לגבהים חדשים. הצבע שלו אמנם מסקרן אבל הטעם לא.

וופל בננה, כרמית

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
וופל בננה/מערכת וואלה!, צילום מסך

כרמית משיקה סדרת וופלים במילוי קרם בטעמי פירות. בסדרה של וופלני שלושה טעמים: וופלני במילוי קרם בטעם ענבים; וופלני במילוי קרם בטעם בננה; וופלני במילוי קרם בטעם מלון

מחיר מומלץ לצרכן: 7.90 שקלים לאריזת 150 גרם.

שולפים מזלגות: לא ברור מה חשב לעצמו הקופירייטר של כרמית, אבל השם וופליני להוא לא בגדר הבחירה הכי מוצלחת. למרות החשדות המוקדמים שהעלתה האריזה הצבעונית והשם הלא משכנע בפנים חיכתה הפתעה נעימה. וופל דק, אוורירי, שמזכיר טעם של ילדות כמו ארטיק בננות פריך. הבננה לא משתלטת מדי על הטעם, יש איזון טוב בין האפיפית לבין קרם הבננה במידה הנכונה, בקיצור, ככה עושים ג'אנק.

עוגיות לחם יין

מארזי עוגיות לחם יין. דן פרץ,
עוגיות לחם יין/דן פרץ

עוגיות מאפיית לחם יין מגיעות לרשתות השיווק: בין המוצרים שיימכרו עוגיות אלפחורס; עוגיות חמאה; עוגיות גבינה וזיתים; עוגיות אוזני פיל; עוגיות ביסקוטי.

מחיר מומלץ לצרכן: 19.90 שקלים, אלפחורס: 22.90 שקלים.

שולפים מזלגות: סדרה נהדרת. עוגיות מעולות לצד הקפה, ולא רק, מרגישות טריות ועולות בכמה רמות על רוב עוגיות הסופר מרקט הסתמיות. אהבנו במיוחד את עוגיות הביסקוטי ואוזני הפיל שהצטיינו בטריות ובטעם וחיסלנו את האריזה צ'יק צ'אק.

מיקסים שוקולד חלב עם פצפוצי וופל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מיקסים שוקולד/מערכת וואלה!, צילום מסך

חברת כרמית ממתקים משיקה סדרת נשנושי שוקולד חדשה: חטיף שוקולד לבן עם פצפוצי תירס; חטיף שוקולד חלב עם פצפוצי תירס וחתיכות וופל; חטיף שוקולד חלב בטעם שוקו בננה עם פצפוצי תירס.

מחיר מומלץ לצרכן: 5.90 שקלים.

שולפים מזלגות: חטיף שוקולד חלב עם פצפוצי תירס ותחתיות וופל נראה מאוד טראשי אבל בתוך האריזה חיכתה לנו הפתעה נעימה- חטיף ממזרי שמספק את הסחורה מעל ומעבר לציפיות - קריספי, שוקולדי, שמפתיע לטובה בכל ביס ומגיע בגדלים שונים, בדיוק כמו שצריך. הבאסה היחידה היא שהאריזה נורא קטנה, ובסופו של דבר יש בה מעט מאוד מה לנשנש, לא כל שכן לחלוק.

גלידת נסטלה חוברת לחטיפים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גלידה קיט קט/מערכת וואלה!, צילום מסך

גלידות נסטלה שיקו גלידה משפחתית,בתוספת שלושת מותגי השוקולד של נסטלה: קיטקט (KitKat), קראנץ' (Crunch) וסמארטיז (Smarties).

מחיר מומלץ לצרכן: 21.90 - 19.90 שקלים.

שולפים מזלגות: קיט קט- גלידת שוקולד פשוטה. בניגוד למה שמצוייר על האריזה לא היו בה ופלים מצופים שוקולד. זו גלידה בינונית ואין בה שום בשורה. קראנצ' - יש בה צ'אנקים בטעם שוקולד וכדורי נבט חיטה מצופים בשוקולד לבן, חלב ומריר. אז קראנצ' אמנם יש, אבל טעם – אין. הגלידה תפלה, לא מתוקה מספיק ורק הכדורים משפרים קמעה את המרקם. סמארטי'ז - טעם הווניל נמוג במהרה ואין בכוחם של הפצפוצים לשפר את המצב. ביחד נוצרת גלידת וניל דלוחה שנמאסת כבר בביס השלישי. אנחנו נשארים עם החטיפים.

קריספי סטיקס

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קריספי סטיקס/מערכת וואלה!, צילום מסך

זוגלובק משיקה סדרת חטיפים חדשה - קריספי סטיקס בשני טעמים- מקלוני תירס ומקלוני גזר ובטטה בציפוי פירורי לחם.

מחיר מומלץ לצרכן: 20 שקלים ל500 גרם.

שולפים מזלגות: מקלות התירס פריכים אבל יבשים, אין מה להשוות לשניצל תירס הישן והטוב. מקלות הגזר-בטטה, הן ניסיון חביב להכניס מעט בריאות לנגיסים, אבל השילוב אנמי, בעיקר מורגש ציפוי קריספי אבל לא תוכנו. עם מטבל כלשהו יש למקלות הירקות האלה יותר סיכוי, אולי בגלל זה הוסיפו על העטיפה ציור של קטשופ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully