וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסופגניות הכי טובות לשנת 2014

10.12.2014 / 7:58

קטנות, גדולות, נוטפות שמן ושחיתות. גם השנה חטפו חברי וואלה! אוכל צרבת מתמשכת כדי לקבוע מי הפגיז באבקת סוכר ומי פיצה על טעם בעייתי במחירים נמוכים. הסופגניות הכי טובות לשנת 2014

המושלמות: ביסקוטי

סופגניות בביסקוטי. בועז לביא,
סופגניות בביסקוטי/בועז לביא

פטיסרי צרפתי בבני ברק, בבעלות אמיר פורת והקונדיטורית האיטלקייה רוסלה יונה. מייצר מאות סוגים של מוצרים שונים, בהם קישים, פוקצ'ות ועוד.

בקולקציה: סופגניות בהשראת ממתקים וקינוחים קלאסיים (8 שקלים): בננה ספליט- קרם בננה, ציפוי שוקולד בלגי, אגוזי לוז מקורמלים; אגוזי- קרם שוקולד בלגי, ציפוי נוגט אגוזים ואגוזי לוז; ועוד. לצד אלו, יימכרו סופגניות במילויים כמו ריבת חלב; קרם שוקולד לבן ;קרם שוקולד בלגי; ריבת תות (5 שקלים).

ציון: 10

שולפים מזלגות: בצק אוורירי. גודל מעולה ומילוי איכותי ולא שומני ובדיוק במידה הנכונה. הסופגניות מעוצבות, ממש תאווה לעיניים. אגוזי - קרם עשיר, מדהים, קראנצ'י מלא בטעמים אלוהיים. סוכריית טופי - כל ביס ממלא את החיך בטעמים חדשים. העלילה כל הזמן מתפתחת, פשוט נהדר.

ביסקוטי. רחוב הירקון 67 א.ת. בני ברק. 03-5704015/8. כשר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סופגניות בבייקרי/מערכת וואלה!, צילום מסך

המושלמות: בייקרי

מאפיית בייקרי מספקת את העוגות והלחם של המסעדות מקבוצת R2M: קופיבר, בראסרי, דליקטסן, קפה 12 והוטל מונטיפיורי - כולן בתל אביב.

בקולקציה: סופגניית תות, סופגניית קרמל מלוח (6 שקלים לסופגניה).

שולפים מזלגות: קרמל מלוח– סופני. ממכר, מתוק במידה ומשודרג עם נגיעה של וניל אמיתי. הטעם מזכיר סוכריות ורטרס אוריגינל שמזוקק לכדי שלמות. ריבה - סופגניה מעולה, לא שמנונית, הבצק קצת קרנצ'י בפנים. פינוק. רק עודף אבקת הסוכר מעיב על החגיגה.

ציון: 9.5

להשיג ב: יד חרוצים 13, תל אביב. 03-5371041; אבן גבירול 72, תל אביב. 03-6961050. ויצמן 67, כיכר המדינה, תל אביב. דליקטסן, יהודה הלוי 79, תל אביב.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
סופגניית ריבת תות בטאטי. דניאל לילה
סופגניית ריבת תות בטאטי/דניאל לילה

הטובות: טאטי

טאטי בוטיק פקטורי הוא חלק ממתחם טאטי לופט ביהוד המספק לחמים לחנויות רשת טאטי ולמסעדות. במקום מאפים, בריושים, עוגות שמרים, עוגות בחושות, עוגות גבינה, עוגיות, קישים ועוד.

בקולקציה: סופגניה במילוי קונפיטורת תות (5.90 שקלים), במילוי שוקולד; ריבת חלב; פטיסייר וניל ונוטלה; שוקולד אגוזים ועוד (7.2 שקלים)

שולפים מזלגות: סופגניה גדולה מבצק במרקם אוורירי. שוקולד מפוצצת במילוי עשיר שמזכיר קרם נוטלה נהדר עם ממרח וניל. בצק שמנוני כמו שסופגניה צריכה להיות. ריבה - איכותית עם טוויסט מתוחכם. הבצק שמנוני ברמה הנכונה. מוצלח וטעים.

ציון: 9

להשיג ב: דרך השלום 53, גבעתיים; רחוב אברהם גירון 3, אזור התעשייה יהוד. 03-5392500

סופגניות ברולדין. צילום: רונן מנגן,
סופגניות ברולדין/צילום: רונן מנגן

הטובות: רולדין

רשת קונדיטוריות ובתי קפה, הפועלת בכל הארץ החל משנות ה-80. לרשת סניפים בכל רחבי הארץ.

בקולקציה: רד פורסט- סופגניה במילוי גנאש פירות אדומים, ציפוי אמרנה, שוקולד לבן וצייסר קרם חלב; קראנצ'י באנצ'י – סופגנייה במילוי גנאש שוקולד חלב ופנקוטה, ציפוי שוקולד בלגי ובייגלה מקורמל, צ'ייסר שוקולטה ועוד (9 שקלים). כמו כן בקולקציה מבחר סופגניות קלאסיות (6 שקלים).

שולפים מזלגות: ריבה – סופגניה יפה לעין, מילוי גדוש וממכר. הבצק מעולה וקליל והטעם לא מתוק מדי. אוראו - סופגניה טעימה, ציפוי כיפי של פירורי עוגיות וקרם פנטסטי שנותן טוויסט מגניב. חבל שהמילוי לא מאוזן - באחת יותר מדי ובשניה מילוי קמצני וגם הגדלים של הסופגניות לא אחידים.

ציון: 9

להשיג ב: סניפי הרשת

סופגניית בריוש אפויה -ברד סטורי. בן יוסטר,
סופגניית בריוש בברד סטורי/בן יוסטר

הטובות: ברד סטורי

מאפייה, חנות לחם ובית קפה בסגנון ניו יורקי בתל אביב.

בקולקציה: בריוש קלאסי במילוי ריבת תות (5 שקלים), בריוש במילוי ריבת חלב, במילוי שוקולד נוטלה, במילוי קרם פיסטוק ודובדבן אמרנה (8 שקלים).

שולפים מזלגות: בצק הבריוש טעים ונוטף ניחוחות חמאתיים. אם כבר חטאנו - אז עד הסוף. מילוי התות נדיב ומעולה. זו לא ממש סופגניה אלא יותר עוגה או לחמניית חלה ממולאת, ורק באמצעות הקונפיטורה (הנהדרת) נעשה הקישור החלש לחנוכה. קרם פיסטוק טוב בטעמו, אבל לחלק מהטועמים שילובו עם בריוש הפך את המכלול למושחת וכבד מדי.

ציון: 9

להשיג ב: דיזנגוף 88, תל אביב יפו. 03-5283888

סופגניות במאפיית לחמים. דניאל לילה
סופגניות בלחמים/דניאל לילה

הטובות: לחמים

לחמים היא מאפייה, קונדיטוריה ואספרסו בר של הקונדיטור אורי שפט. לרשת, המתמחה באפייה בסגנון צרפתי, יש מספר חנויות ברחבי תל אביב ומאפייה מצליחה מאוד בניו יורק.

בקולקציה: סופגניות (7 שקלים), מארז לביבות (59 שקלים). השנה הקולקציה התמקדה בטעמי ילדות קלאסיים כמו ריבת תות, גנאש שוקולד בלגי, בציפוי סוכריות צבעוניות ועוד.

שולפים מזלגות: הסופגניות נראות נהדר ועושות חשק להתחבר לילד הפנימי. האיזון בין המילוי לבצק מושלם. הריבה מפנקת והשוקולד העשיר הזכיר דונאטס פנומנאליות. רק שהמילוי מוגזם ומלכלך. היות והקולקציה מיועדת בעיקר לילדים, ההורים שבין הטועמים נרתעו מכמויות הכתמים הפוטנציאליות.

ציון: 9.

להשיג ב: לחמים. רחוב החשמונאים 99 ת"א. 03-5618111.שוק האיכרים המקורה, האנגר 12 נמל ת"א.שוק הכרמל, הכרמל 11, ת"א.

מיני דונאטס בפטיט פוד. קרן ביטון כהן,
מיני דונאטס בפטיט פוד/קרן ביטון כהן

המגניבות: פטיט פוד

קייטרינג בוטיק בתפוצה ארצית, המציע מגשי אירוח של פינגר פוד.

בקולקציה: מיני-דונאטס עם קרמים למילוי: קרם וניל, קרם שוקולד וקוקוס, קומפוט פירות יבשים ויין, ריבה ביתית (80 שקלים למארז) כמו כן סופגניה קלאסית במילוי ריבת תות ביתית (5 שקלים), או במילויים כמו קרם וניל בציפוי בשוקולד; קרם עוגת גבינה בציפוי מרנג לימון; ועוד (7 שקלים).

שולפים מזלגות: במבט ראשון מדובר בספינג' או דונאט אבל הטעם מזכיר סופגניה טעימה במיוחד. ממרח השוקולד הוא למעשה סירופ סמיך ומרוכז שמשאיר טעם של עוד. קרם הווניל משובח ולא שומני. הריבות בחבילה היו מוזרות וחבל שלא הייתה נציגות לריבת התות.

ציון: 8.5

להשיג ב: קפה פטיט, רחוב ידידיה פרנקל 70, תל אביב. להזמנות לכל חלקי הארץ: 03-5372202.

סופגניות בנומילי פטיסרי. דניאל שכטר,
סופגניות בנומילי פטיסרי/דניאל שכטר

הכיפיות: נומילי

נומילי פטיסרי נפתחה בסוף 2010 בלב כפר סבא, בבעלות הקונדיטור דן קלי, המתמחה באמנות הפטיסרי הצרפתי. במקום מאפי בוקר מתוקים ומלוחים, קינוחים צרפתיים קלאסיים, עוגות, עוגיות, קישים ועוד.

בקולקציה: סופגניות במילוי קרם קרמל; סופגניות במילוי גנאש שוקולד בלגי עשיר ובציפוי שוקולד; סופגניות במילוי קונפיטורת תות (7 שקלים ליחידה).

שולפים מזלגות: בצק איכותי, אבל לא שמים מספיק מילוי. קצת מבאס שגם אין את החור למעלה. הריבה קצת מוזרה. השוקולד עשיר בקקאו איכותי, שערב לחיכם של אניני הטעם אבל לא דיבר לחובבי סופגניות עממיות

ציון: 8.


להשיג ב: נומילי פטיסרי, סוקולוב 3 פינת ויצמן, כפר-סבא 09-7662616

סופגניות בלחם יין. אנטולי  מיכאלו,
סופגניות בלחם יין/אנטולי מיכאלו

החביבות: לחם יין

לחם יין הוא בית קפה-מסעדה הממוקם בשכונת קרית סביונים שביהוד

בקולקציה: סופגניה עם תות (5 שקלים) ומבחר סופגניות מיוחדות כגון סופגניית לוטוס (8 שקלים).

שולפים מזלגות: לוטוס- הבצק מושלם, שומני במידה הנכונה ויצר קונצנזוס. קרם הלוטוס דומיננטי וכבד והיה שנוי במחלוקת. חלק טענו שהוא סמיך מדי ונדבק לשיניים. אחרים אהבו את הכבדות, אבל כולם התבאסו משכבת הציפוי העבה של אבקת סוכר.

ציון: 8

להשיג ב: לחם יין. דרך החורש 4, קריית סביונים, יהוד. 03-6321793

סופגניה בבראון. שי בן אפרים,
סופגניות/שי בן אפרים

החביבות: בראון ו-buy the way

בראון הוא קפה-ביסטרו תל אביבי המתמחה באפייה. ביי דה וויי היא רשת בתי קפה הפתוחים 24/7 כולל חגים. בנוסף, ניתן לרכוש את המוצרים שמייצרת הקונדיטוריה וביניהם: לחמים, עוגות, עוגיות, מאפים ועוד.

בקולקציה: קונפיטורת תות, קונפיטורת פטל (6.5 שקלים)קרמל מלוח, קרם פטיסייר צרפתי וגנאש שוקולד (7.5 שקלים).

שולפים מזלגות: ריבה מוצלחת, וכמות מילוי נכונה לגודל של הסופגניה אבל הבצק שמן מדי ומרקמו כבד, קמחי ודחוס. שוקולד וניל – לא ברור אם זה פגם בייצור אבל היה חור בתחתית הסופגניה שהמילוי זלג דרכו החוצה. חוץ מזה המילוי טעים.

ציון: 8

להשיג ב: BUY THE WAY. צומת רעננה, על כביש 4,רעננה. 097424600. כפר סבא, צומת רעננה כפר סבא צפון. 097446868 בראון. ניסים אלוני 10 מתחם G, תל אביב. 035444024

סופגניות במובינג בייקרי. מני ליבוביץ,
סופגניות/מני ליבוביץ

החביבות: מובינג בייקרי

בית מאפה בתל אביב, לצד בית קפה בעל שם זהה. במקום שלל מאפים, לחמים, עוגות ועוגיות.

בקולקציה: סופגניות בהרכבה עצמית: קונפיטורה תות קלאסית; גנאש שוקולד חלב; ריבת חלב (5 שקלים), סופגניית פרילי - קרם פטל טחון, אינגלז וניל ושמנת מתוקה; קרם נוגט ושברי שוקולד לבן מקורמל; גרנולה עם קרם יוגורט, שוקולד לבן וציפוי שברי גרנולה ועוד (7שקלים).

שולפים מזלגות: ריבה – בצק אוורירי ולא שמנוני והריבה משובחת. גרנולה - מילוי לא מתוק וקליל, והשילוב עם הגרנולה הרמוני ומצוין, ואפילו מייצר אשליה של בריאות. רק התבאסנו שבסוף נותר בפה טעם של הבצק שיותר דומיננטי מהמילוי.

ציון : 8

מובינג בייקרי. דיזינגוף 308 תל אביב, 5441174- 03

סופגניות אצל מיקי שמו. ישראל אלפסה,
סופגניות אצל מיקי שמו/ישראל אלפסה

החביבות: מיקי שמו

רשת שהוקמה לפני קרוב ל-20 שנה ולה מספר סניפים ברחבי הארץ. ברשת נמכרים מגוון מאפים מתוקים ומלוחים, עוגות, טארטים, קינוחים ועוד, מבית היוצר של השף-קונדיטור מיקי שמו.

בקולקציה: קלאסיות כגון ריבת תות או משמש (5 שקלים), במילוי ריבת חלב; שוקולד רוזמרי (6 שקלים), מרשמלו תות; שוקולד פררו רושה; במילוי קרם וניל בציפוי שוקולד ועוד (7 שקלים), ללא סוכר (6 שקלים) ועוד.

שולפים מזלגות: סופגניות קטנות, בגודל מגניב. יפות כמו תכשיט. בצק טרי, אוורירי ומתקתק. קרם וניל - הקרם מדהים. כמו עוגת קצפת מעולה עם בצק סופגניה. לא שמנוני ונהדר עם ציפוי שוקולד משובח ובגודל מעולה. נוגט- מילוי נדיב וכיפי. הציפוי מוגזם, עם יותר מדי תוספות ופנפונים שהופכים אותה למתוקה מדי.

ציון: 8

להשיג ב: סניפי הרשת

סופגניות במתוקה. בני גם זו לטובה,
סופגניות במתוקה/בני גם זו לטובה

החביבות: מתוקה

רשת בתי קפה, קייטרינג וחנויות קונדיטוריה, המתמחה בתחום החלבי ופועלת באזור המרכז. במקום מכינים מאפים מתוקים ומלוחים, עוגות בחושות וטארטים.

בקולקציה: במילוי נוגט ואגוזי לוז ומוס שוקולד; במילוי בישקוטי טבול בקפה עם קרם מסקרפונה; (8.5 שקלים), תות (5.5 שקלים), חלבה (5.5 שקלים), במילוי ובציפוי שוקולד השחר ועדשים (8.5 שקלים), טבעונית במילוי ריבה (7 שקלים) ועוד.

שולפים מזלגות: סופגניות יפהפיות. חלבה - בצק יבש, כבד ומפוצץ שמן. המילוי טעים אבל במחיר של מכת שמן רצינית. שוקולד- מזכיר שוקולד של פעם טעם נוסטלגי. מילוי השוקולד נדיב ואדיר לחובבי הז'אנר המושחת, אם כי יש יותר מדי ציפוי. החיסרון: מלכלכת ושמנונית.

ציון:8

להשיג ב: סניפי הרשת ובמתוקה רומסרוויס

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ארקפה

רשת בתי קפה וקונדיטוריה בכל הארץ, הפועלת מעל 15 שנה.

בקולקציה: מאפה בריוש במילוי ריבת תות (6 שקלים), בריוש במילוי קרם פיסטוק, ציפוי גנאש שוקולד לבן ופיסטוק מעוטר בשברי פיסטוק (7 שקלים), במילוי קרם פטיסייר, ציפוי גנאש שוקולד (7 שקלים) במילוי ריבת חלב, ציפוי קרמל (7 שקלים).

שולפים מזלגות: סופגניה רגילה: גודל אידיאלי, טעם בנאלי – הכי קלאסי, המילוי מוגזם ומלכלך. ריבת חלב: טעים, מזכיר יותר לחמנית בריוש מסופגניה, קטנה וחמודה אך מלכלכת.

ציון: 7.5

להשיג ב: סניפי הרשת

סופגניות ברשת ביגה. אסף לוי,
סופגניות בביגה/אסף לוי

ביגה

רשת חדשה שמשלבת בין שני העולמות: בולונז'רי צרפתי ואוריינטציה בריאותית. במקום מגוון מוצרי קונדיטוריה, לחמים ועוד כמו גם תפריט בית קפה.

בקולקציה: סופגניות במילוי ריבה (5 שקלים) וריבת חלב (6 שקלים) ועוד.

שולפים מזלגות: ריבת חלב – יש הרבה מילוי, לא מתוקה, חביבה אבל חסרת טעם. בצק לא רע. לא שמנוני, אבל דחוס מדי. שילוב הבצק עם המילוי כבד ולא שווה את הקלוריות. ריבה –לא מאוד אוורירי, הבצק יבש אבל טעים. מילוי בשפע. מוצלח עבור מי שאוהב סופגניות של פעם.

ציון: 7

ביגה. חורב 12 חיפה, קרית טבעון, גרנד קניון חיפה, קרית חיים, מתחם שרונה תל אביב.

סופגניה בדלאל. ירון ברנר,
סופגניה בדלאל/ירון ברנר

דלאל

קונדיטוריית דלאל, הצמודה למסעדת דלאל בנווה צדק בתל אביב, מציעה מבחר מאפים, עוגות ועוגיות, מעשה ידיו של הקונדיטור ענר צלאל

בקולקציה: סופגנייה ללא מילוי (5 שקלים), במילוי ריבת תות (7שקלים), במילוי ריבת חלב/שוקולד/וניל/פיסטוק (8 שקלים).

שולפים מזלגות: ריבה - בצק טעים ומתוק אבל שמנוני. לא רך מספיק, מרגיש שעמד קצת במקרר. הרגיש כמו סופגניה מאתמול. המילוי מאכזב, מוזר וקצת חסר טעם. הריבה סתמית.

ציון: 6.5

דלאל הקונדיטוריה. כל ישראל חברים 7, נווה צדק, ת"א. 03-5109292

סופגניה אצל אורן בקר. דורון א.ד, מערכת וואלה! NEWS
סופגניה אצל אורן בקר/מערכת וואלה! NEWS, דורון א.ד

אורן בקר

סופגניות של השף קונדיטור אורן בקר מהקונדיטוריה הירושלמית בשוק מחנה יהודה.

בקולקציה: סופגניות בהשראת הטעמים של שוק מחנה יהודה . קרם שוקולד לבן וקינמון בקישוט מרנג וקינמון; קרם חלבה עם פירות יבשים ואגוזי לוז; קרם שוקולד מריר עם עארק, בציפוי גנאש שוקולד וסמבוקה ועוד (4 שקלים).

שולפים מזלגות: סופגנייה דחוסה, מתוקה ותעשייתית. המילוי בבכל הסופגניות היה נדיב, יחס טוב בין בצק למילוי. טעמנו את השוקולד שהיה לא רע והתות - סתמי ובנאלי. יאמר לזכותום שהמחיר הנמוך אטרקטיבי ביחס לסופגניות גורמה מושקעות.

ציון: 6.5

ניתן להשיג ב: אורן בקר- קונדיטוריה ישראלית. עץ החיים 73, מחנה יהודה, ירושלים. 02-6253515

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מאפיית הצבי

מאפייה משפחתית שהתחילה בבני ברק וכיום יש לה מספר סניפים. ברשת נאפים מגוון עוגיות, מאפים ובורקסים, ביניהם עוגות שמרים, טורטים, לחמים וכו'.

בקולקציה: סופגניית ריבה (3.5 שקלים, 15 שקלים ל-5 יחידות), ריבת חלב (5 שקלים).

שולפים מזלגות: סופגנייה מכולת של פעם, מאוד גדולות אם כי הגודל דלהן לא אחיד. המילוי קמצני, הריבה סטנדרטית וכמו בילדות מפוצצות באבקת סוכר. סופגניה נוסטלגית ששומרת גם על רמת מחירים של פעם.

ציון: 6.5.

להשיג ב: מאפיית הצבי. השומר 72, בני ברק. 03-6740674

סופגניות ממבו. אגמדיה,
סופגניות ממבו/אגמדיה

ממבו

קונדיטוריה ומסעדה חלבית, המתמחה בלחם טרי על בסיס מחמצת טבעית, לצד המנות המוגשות במסעדה כמו פיצות, לזניות, פסטות וסלטים.

בקולקציה: עוואמה - סופגניות לבנוניות בסירופ סוכר (20 שקלים לקופסה של 200 גרם), במילוי ריבת תות (5 שקלים), פררו רושה במילוי גנאש שוקולד ובציפוי שוקולד מריר ואגוזים (8 שקלים), ביאנקו - במילוי קרם וניל ובציפוי שוקולד לבן (8 שקלים) ועוד.

שולפים מזלגות: ביאנקו - הבצק שמנוני בטירוף ורטוב ממי סוכר. הזיגוג התקשה ומבריק מדי. המראה לא מזמין. המילוי תעשייתי והשוקולד הלבן מתוק להחריד. ריבת תות כמו שגדלנו עליה, מילוי נדיב, בצק אוורירי טעים ומתוק. חבל שהסוכר בציפוי התגבש למין גבישים לא אסתטיים.


ציון: 6.5

ממבו. מתחם BIG יקנעם. 04-9938008

סופגניות בטיב טעם. מוטי ריס,
סופגניה בטיב טעם/מוטי ריס

טיב טעם

רשת הסופרמרקטים טיב טעם מציעה לקראת החגים עוגות דבש

בקולקציה: טיב טעם מציעה בסניפיה לקראת חג החנוכה, סופגניות ריבה מבית המאפה "שמרים" (4.50 ליחידה).

שולפים מזלגות: ריבה - הרושם הראשוני גרוע. הסופגניה לא אסתטית, גדולה מדי והשמן עיוות לה את הצורה. אחרי שטועמים היא דווקא חביבה עם בצק טוב.

ציון: 6.5

להשיג ב: סניפי הרשת

סופגניות הלחם מקסים. תום ברטוב,
הלחם מקסים/תום ברטוב

הלחם מקסים

מאפיית הלחם מקסים נפתחה לאחרונה ברחוב דיזינגוף בתל אביב. זהו הסניף השני למאפייה המשפחתית הפועלת מזה כמה שנים בזיכרון יעקב. במקום מגוון לחמים, מאפים ועוגות.

בקולקציה: סופגניות קלאסיות עם ריבת תות תוצרת בית (6 שקלים), סופגניות עם ריבת חלב וסופגניות עם קרם פטסייר (7 שקלים).

שולפים מזלגות: סופגניות מכולת, לחובבי הז'אנר. יותר קטנות מהגודל הקלאסי, מלכלכות בשמן. הספגנו אותן היטב לפני שהתחלנו לאכול. ריבת חלב: מראה לא מושך, מפוצצת שמן עם כתמי השמן הענקיים במארז. המילוי בינוני. ריבת תות– לוקח זמן עד שמגיעים למילוי, הוא לא נדיב במיוחד, מתרכז בעיקר באמצע. המילוי סביר.

ציון: 5

מרכז מסחרי השמורה, זכרון יעקב. רחוב דיזנגוף 154. תל אביב. 03-6528873

סופגניות בקפה גרג. אסף לוי,
צילום: אסף לוי)/אסף לוי

קפה גרג

רשת קפה גרג חולשת על עשרות סניפים בכל רחבי הארץ, ומתמחה בקפה, סלטים, סנדוויצ'ים ומוצרי מאפה.

בקולקציה: סופגניות במילוי שוקולד, ריבה, ריבת חלב, לוטוס ועוד עם ארומה משכרת של הדרים (5 שקלים לסופגניה רגילה, 6 שקלים לשאר המילויים).

שולפים מזלגות: ריבה לא טעימה ותעשייתית. הסופגניה נורא שומנית ומותירה צרבת. לשמן יש ריח עז כמו שמן של פלאפל וטעם לוואי . קרם פטיסייר – המרקם קמחי מדי ומחניק. המילוי לימוני מאד, כמו דני עם הרבה לימון, ויש מעט מדי ממנו

ציון: 4.

להשיג ב: סניפי הרשת

  • עוד באותו נושא:
  • סופגניות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully