וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקינוח - כריות נוי לסלון

8.1.2015 / 10:58

חנות רהיטים וכלי בית, מסעדה, בית קפה ואולם אירועים - הכל מרוכז במקום אחד. לכם רק נשאר לבחור מה לקחת קודם: הפוך גדול או שידת עץ פינתית

כיופים - ???שף תאכל?. ShutterStock
לא רק המבורגר, אבל גם/ShutterStock

מסעדת "כיופים" הממוקמת בפתח תקווה, היא מסעדה בסגנון כפרי עם תפריט אוריינטלי. יש בה חצר אירוח עם עצים, ציפורים והרבה טבע. גם "כיופים" פותחת את שעריה במסגרת פסטיבל "שף תאכל" ה?19, המתקיים מ?11 ועד 20 בינואר, ומציעה ללקוחותיה ארוחת שלוש מנות במחיר 89 שקלים.

"השתתפנו בפסטיבל גם ב?2010 וגם ב?2011. שמענו תגובות של אנשים שהגיעו למקום בעקבות הפסטיבל והחלטנו לקחת חלק גם השנה " מספר אפי אדיב, מנהל המסעדה.

התפריט של "כיופים" חובק עולם: אפשר למצוא שם מנות צרפתיות, כמו מרק בצל מוקרם בגבינת פרמז'ן המוגש עם קרוטונים. מבחר הפסטות בתפריט, כמו "רביולי כיופים" (רביולי ממולאים בבטטה), וגם גבינה וחציל המוגשים ברוטב שמנת עם נגיעה של עגבניות מיובשות, יעשו לכם חשק לקפוץ לארץ המגף. גם נציגות אמריקאית תמצאו בתפריט: המבורגר 250 גרם של בשר בקר איכותי שנטחן במקום מוגש בלחמניה עם תוספת לבחירה. מבין כל המנות, אם תשאלו את אדיב, הוא ממליץ לכם על סטייק האנטרקוט - נתח של 300 גרם בשר המגיע לצד שעועית ירוקה או אורז מתובל.

כיופים - ???שף תאכל?. ShutterStock
חתונה בחסות פינוקים/ShutterStock

הפוך וכיסא בבקשה

בין ביס לביס, אם תבחינו באיזה רהיט מרשים שתרצו לקחת הביתה, תוכלו לקנות אותו בחנות הרהיטים שנמצאת בכניסה למקום. בחנות, שהקומה עוד לפני המסעדה, תוכלו למצוא שלל כלי בית, רהיטים, מוצרי ספא ומתנות מקוריות. כמעט כל מה שיש במתחם "כיופים" (פרט למלצרים כמובן) עומד למכירה. גם פנסתר הכנף מהמאה ה?19, שממוקם בחלל המסעדה ומנעים לעתים את זמנם של האורחים, יכול להיות שלכם תמורת 120,000 שקלים בלבד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

הדייט הראשון

חוץ מקפה טוב, ארוחות בוקר, רהיטים למכירה והרבה טבע במרחק של 20 דקות מתל אביב, גם רומנטיקה תמצאו ב"כיופים": לפני כשבוע הגיע זוג, רגע לפני שעמדו מתחת לחופה, לצלם את בוק החתונה שלו בחצר המסעדה. לא הלוק הכפרי של המסעדה הוא זה שהביא את הזוג הטרי להצטלם במקום, אלא הסמליות של המקום: הדייט הראשון שלהם התקיים במסעדה. ואם חשבתם שהם מקבלים במקום ארוחות חינם לכל החיים, אפי מרגיע את ההתלהבות: "אולי כשנהיה בגודל של אלעל ארשה את זה לעצמי".

עוד מסעדות שמשתתפות בפסטיבל "שף תאכל" חורף 2015 ניתן למצוא באתר ובטלפון 5600978?077 (09:00?17:00)

  • עוד באותו נושא:
  • שף תאכל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully