וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: כך תכינו שוט בכוס ממרשמלו

15.1.2015 / 9:20

באופן מפתיע קיימות דרכים שונות ומשונות להוריד שוטים של אלכוהול - שלא מכוסות זכוכית. הפעם תלמדו איך לעשות שוטים ממרשמלו - וכן, זה לגמרי אפשרי

עמוד היוטיוב The Watering Mouth

השילוב המוזר (והמושלם) הבא הצליח להפתיע גם אותנו: ערוץ היוטיוב הפופולארי The Watering Mouth, בו תמצאו מגוון סרטוני הדרכה לכל מיני דברים שאפשר לעשות עם אוכל, מציע בסרטון הדרכה חדש להפוך מרשמלו מתוק, רך ותמים לכוס שוט של משקאות אלכוהולים חריפים. כבר אמרנו שילוב משונה?

אם אתם חושבים שמדובר במשימה מאתגרת שלא שווה את המאמץ - אז אתם טועים. תהליך ההכנה של השוט לא צפוי לקחת לכם יותר מכמה שניות. כל שעליכם לעשות הוא לשרוף צד אחד של המרשמלו ולהניח אותו על צלחת. כשהמרשמלו קלוי בצורה מושלמת מצידו האחד - הוא יקרוס לתוך עצמו בצידו השני וכך יווצר כיס קטן בראשו למילוי כל משקה אלכוהולי שתבחרו. דרך אגב, אם אתם לא בקטע של אלכוהול - גם שוקו קר הולך.

כך תכינו שוט של מרשמלו בכוס.
מרשמלו משכר

כוסות המרשמלו זוכות לעיצוב מרהיב וייחודי בגלל אפקט הקלייה, הן מגניבות בטירוף והכי חשוב - אחרי כל משקה אלכוהולי מר תוכלו לאכול גם את הכוס וליהנות ממרשמלו מתקתק ספוג באלכוהול - חווית טעמים שאתם פשוט חייבים לנסות.

אממה, גם בכל הטוב הזה יש חיסרון: מטבעו המרשמלו סופג נוזלים במהירות - כך שאם אתם מתכוונים לשתות ממנו - כדאי שתעשו את זה מהר לפני שכל השתייה תיספג לכם במרשמלו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

עוד בנושא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully