וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פותחים שולחן: ערב פסח במסעדות ובתי מלון

22.3.2015 / 12:58

במקום לחץ, בלאגן וערימות של כלים בכיור, המסעדות ובתי המלון יארחו אתכם לארוחת ליל סדר מתוקתקת. רק אל תשכחו להזמין מראש

מלון דן פנורמה חיפה
במלון דן פנורמה יקבלו את ליל הסדר עם מנות ראשונות לבחירה כמו גפילטע פיש בנוסח ביתי וחזרת; נתח דג סלמון וירקות ברוטב מנגו וקוקוס; פטה כבד עוף בנוסח כפרי
צ'טני עגבניות שרי ועוד. מנות ביניים כמו מרק עוף צח עם כופתאות מצה או מרק קרם ארטישוק ירושלמי עם ערמונים, עיקריות לבחירה כמו כתף עגל צלויה; גליל פרגית במילוי פטריות פורטובלו; רוטב מרלו, תוספות וקינוח מוס פטל ווניל ברוטב פירות יער לצד קפה ויינות ( 780 שקלים למבוגר, 585 שקלים לילד).

דן פנורמה. שד' הנשיא 107, חיפה. 04-8352222. כשר


מלון דן קיסריה
בדן קיסריה יציעו פנכת סדר מסורתית; למנה ראשונה פילה דניס בעשבי תיבול על מצע רטטוי צלוי או קרפ במלית ירקות בציפוי אגוזי מלך על רוטב פרובנסיאל; מנת ביניים של מרק עוף צח עם כופתאות מצה; עיקרית של צלע עגל חלב צלוי על מצע פירה בטטה וכתרי אספרגוס ברוטב פטריות פורטבלו
או דואט חזה מולרד ופרגית באסכלה ברוטב יין אדום וערמונים, סלט וקינוחים לצד קפה (1060 ש"ח למבוגר, 795 שקלים לילד).

מלון דן, קיסריה 30600. 04-6269111


מלון דן כרמל
במלון דן כרמל בצפון יגישו ארוחה הכוללת פנכת סדר מסורתית, מנה ראשונה לבחירה כגון גפילטע פיש ביתי עם חזרת, פטה כבד עוף כפרי מוגש עם צ'אטני , או
פילה לברק בנוסח מזרחי; למנת ביניים יוגש מרק צח עם כופתאות מצה "קנידלך" או מרק דלעת עם ג'ינג'ר וקוקוס/למנה עיקרית תוגש לבחירה כתף עגל או סטייק פרגית צרוב בגריל לצד תפודים וזר ירקות הגינה ולקינוח מעדן פטל וקפה. הארוחה תלווה ביין (1060 ש"ח למבוגר, 795 שקלים לילד).

מלון דן כרמל. שד' הנשיא 85-87, חיפה.


מלון רימונים גלי כנרת
במלון מתקיים ליל סדר מרכזי בו תוגש ארוחה חגיגית מסורתית שתכלול: גפילטע פיש עם קרם חזרת, טונה צרובה עם פרחי סלמון מעושן ולימונים כבושים, פטה כבד עם צ'טני אגוזים, קרפצ'יו פילה בקר עם נגיעות שמן זית ובזיליקום, מרק צח עם קניידלך או מרק פטריות,פילה דג בורי ברוטב פיקנטי על אנטיפסטי, כתף עגל חלב בליווי שקדי עגל ברוטב מרלו, טלה בניחוח רוזמרין, מרקיז טראפלס שוקולד ומרנג אגוזים בשילוב טארט לימון וקוקוס ועוד מנות (הארוחה כלולה במחיר לאורחי המלון, 450 שקלים לאורחים מבחוץ).

רימונים. רחוב אליעזר קפלן 1, טבריה. 04-6728888


מלון רות רימונים צפת
במלון תתקיים ארוחה חגיגית שתכלול: בר סלטים עם ירקות להרכבה עצמית, בר ירקות אנטיפסטי, פינה מזרחית, חמוצי הבית, מבחר מנות ראשונות אישיות, כבד קצוץ וגפילטע פיש מסורתי, מרק פטריות ומרק עוף עם קניידלך, דג ים ברוטב מזרחי, פילה סלמון בקארי ירוק, עופיונים בתנור בזיגוג יין לבן ודבש, שוקי עוף ברוטב ברביקיו, ארטישוק ממולא ברוטב לימון, צוואר כבש ברוטב בצל, תפוחי אדמה צלויים בעשבי תיבול ועוד. לקינוח יוגשו מבחר קינוחים מעוצבים ובר פירות עשיר וכן עמדת שתייה חמה עם עוגיות הבית (300 שקלים למבוגר ו-200 שקלים לילד).

רות רימונים. מושבת האמנים, צפת. 04-694666

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מסעדת באבה יאגה/מערכת וואלה!, צילום מסך

תל אביב

באבה יאגה
במסעדת באבה יאגה מציינים את החג בארוחה הכוללת מנות ראשונות כמו: פטה צרפתי עשוי מכבדי ברווז, פיסטוק ויין מרסלה; רוסטביף צלוי ברוזמרין בליווי שום בדבש, חרדל; גלילת פילה עוף עם פירות מיובשים; גפילטע פיש בליווי חזרת ביתית ועוד. מנות ביניים: מרק עוף עם קניידלך; כבדי עוף מטוגנים עם בצל, עיקריות למרכז השולחן כמו קדרת בקר
עם פטריות ותפוחי אדמה; פילה סלמון על האש עם רוטב מייפל שום וירקות רטטוי; קבב ישראלי קלאסי עם נתחי תפוח אדמה, עיקריות נוספות וקינוחים. הארוחה מוגשת לצד משקאות קלים, ויינות ללא הגבלה (320 שקלים לסועד).

באבה יאגה. תל אביב. רחוב הירקון 12, תל אביב יפו. 03-517-5179. לא כשר


דן פנורמה תל אביב
ארוחת החג במסעדת מלון דן פנורמה תכלול גפילטע פיש עם סלמון כבוש וחזרת; טרין כבד עופיון, סלט ברווז וג'ינג'ר
תמרים ואגוזים; פילה דג דניס צלוי, סלט תפוחי אדמה וכרישה; מרק צח עם כופתאות מצה; מדליון כתף בקר, פרגית במילוי ערמונים ומחית בטטה, כרוב אדום וצימוקים; סלט עלעלים ירוקים, תחמיץ הדרים ודבש וקינוח פרפה שוקולד ושברי קרוקנט ברוטב פטל (830 שקלים למבוגר, 625 שקלים לילד).

מלון דן פנורמה תל אביב. צ'ארלס קלור, תל אביב.03-5190190. כשר


מלון דן תל אביב
בארוחת ליל הסדר תוגש פנכת חג מסורתית, צלחת ברכות;
קציצות גפילטע פיש וחזרת אדומה; כבד עוף מסורתי; סלמון במלח ים ורוטב טרטר; בראזולה עגל בתבלינים ירוקים; מרק עוף, כופתאות ועירית; מוסר ים חריימה סטייל; פילה בקר צלוי ברוטב כבד אווז ומרמלדה עם גראטן תפוח אדמה וירקות מזוגגים; קסטה שוקולד נוגט וברס שקדים ועוד (1180 שקלים למבוגר, 885 שקליים לילד).

מלון דן תל-אביב. רח' הירקון 99, תל-אביב. 03-5202525. כשר


בית קורדיליה
תפריט ערב פסח בבית קורדיליה שבנה השף ניר צוק יכלול 11 מנות מוגשות למרכז השולחן, בראשונות: סלסלת מצות בליווי חמאה ומטבל עלי גפן; כבד קצוץ ביד; גפילטע פיש בליווי חזרת ועוד, מנות עיקריות כמו פילה מוסר ים בסלט אספרגוס; רולדת עוף (ללא אנטיביוטיקה) וירקות שורש; קדירת עגל ביין אדום בורגונדי ועוד, וקינוח גורמנדיז אישי (350 שקלים לסועד).

בית קורדיליה. רחוב הצורפים 14, יפו. 03-5184668 .


התרנגול הכחול
מסעדת התרנגול הכחול בניצוחו של השף שאול בן אדרת
תקיים ארוחת ערב פסח חגיגית. בתפריט צלחת ברכות ומצות לכל השולחן, שלל מנות ראשונות למרכז השולחן, ומבחר מנות שף מחומרי גלם איכותיים ומיוחדים כגון:קוויאר שחור ופטריות כמהין, סלמון גרבלקס, פטה כבד עוף ועלי מנגולד ממולאים,
תוספות, קינוחים ויינות ללא הגבלה, כמו גם שתיה קלה ושתיה חמה. כמו כן יוגש תפריט מיוחד לצמחונים (375 שקלים לאדם, 280 שקלים לילד).

התרנגול הכחול. קניון ג'י צמרות, רחוב נסים אלוני 10, תל אביב. 03-5443349


חיים נלו-גריל האוס
במסעדה הרומנית תוגש ארוחה שתלווה בשתייה קלה ויין במזיגה חופשית. התפריט כולל ראשונה לבחירה כגון סלט חציל רומני קלוי( טבעי) עם עגבנייה ובצל קצוץ; איקרה עם בצל קצוץ וזיתים שחורים; פילה מטיאס במרינדה וזיתים שחורים;
גפילטע פיש עם חזרת ועוד; מנת ביניים לבחירה כגון מרק עוף צח עם קניידלך; מרק עוף צח עם אטריות; מרק עוף צח עם קרעפלך בשר, עיקרית לבחירה: כרוב ממולא (סרמלה) בסגנון רומני מוגש עם ממליגה(פולנטה); סטייק פרגית; המבורגר בלחמנייה עם ירקות וצ'יפס; סטייק צלע לבן; דג דניס , תוספות וקינוח. לסיום תוג שתייה חמה (ילדים בגילאי 4-10 140 שקלים, 235 שקלים לסועד).

חיים נלו. רחוב אילת 11 , תל אביב יפו. 03-5101919

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שיפודי פרגית במסעדת סוהו/מערכת וואלה!, צילום מסך

מרכז

סוהו
על כל שולחן במסעדו יוצבו הגדות מיוחדות וצלחת פסח מסורתית עם כל סימני החג. בראשונות: פטה כבד עוף ברוטב קרמל בלסמי, רימונים ויין, סביצ'ה טונה במרינדת פפאיה, סלט שורשים ויאטנמי ועוד לצד מבחר מנות סושי. בעיקריות: שיפוד נתח קצבים; ג'מבו שיפוד פילה בקר במרינדת חרדל, דבש, שום, שמן זית וקארי; בומביי נודלקארי- איטריות אורז מוקפצות עם שלל ירקות, חלב קוקוס, בשר קצוץ, צנוברים בזיליקום וכוסברה, ועוד מנות בשריות, אשר יוגשו לצד שלל תוספות. לקינוח: פבלובה בניחוח משכר, על בסיס מרנג עם גלידת וניל או סורבה ופירות יער. סורבה, ופאדג' שוקולד חם עם גלידת וניל. כמו כן יוענקו לכל סועד שתייה קלה חופשית, בירות, יין ושתייה חמה (365 שקלים לאדם, ילד עד גיל 10 125 שקלים, ילדים עד גיל 3- חינם).

סוהו. משה בקר 15 אזור התעשייה הישן ראשון לציון.
03-9658395. לא כשר



דן אכדיה הרצליה
שף המלון אריאל פורת יצר ארוחה הכוללת פנכת סדר מסורתית; מבחר טעימות השף; בר ים; קרם עגבניות ופירות אביב ;מרק בקר צלול; כופתאות מצה; פילה בקר וצלעות טלה ;
בצל ממולא בזיגוג ציר בקר ודבש תמרים; תותים שקדים ושוקולד מריר ומנות נוספות. הארוחה תלווה במבחר יינות (1290 למבוגר, 970 לילד).

מלון דן אכדיה. חוף הרצליה, רמות ים 122. 09-9597070 . כשר


בלאקסטון ביסטרו
בליל הסדר תערוך מסעדת בלאקסטון סדר חגיגי. החל מהשעה 19:00, יוגש סידור ברכות, וכן יוצב מזנון עם מנות ראשונות. בהמשך יוגשו מנות ביניים, מנה עיקרית, מנה אחרונה ויינות. בין המנות: אנטיפסטי ירקות שורש; טרטר פילה בקר, בצלצלי שאלוט ורוטב בלסמי מצומצם; פילה מוסר על טרטר עגבניות צלויות, זיתי טאסוס וקונפי שום, קדירת עגל על פירה כמהין; אוסובוקו טלה ביין ושזיפים על אורז בסמטי ואפונת שלג; אסקלופ עוף אורגני, ירקות מדורה ואורז בר וקינוחים כמו פאדג' שוקולד בלגי; קראמבל תפוחים ופקאן ומרק פירות. במהלך הארוחה תוגש גם שתייה קלה, שתיה חמה וכוס יין לכל סועד (550 שקלים לסועד, 450 שקלים לילד בגילאי 5-10, ו-390 שקלים עבור ילד בגילאי 2-5).

בלאקסטון. רחוב אהליאב 5, מתחם הבורסה, רמת גן. 03-9300033. כשר

מלון המלך דוד, ירושלים. צילום: יורם אשהיים,
מלון המלך דוד/צילום: יורם אשהיים

ירושלים

מלון המלך דוד
השף דוד ביטון יצר ארוחת חג המורכבת מפנכת סדר מסורתית; ראשונות לבחירה כגון לשון טלה בנוסח שוקרוט;
טרין כבד אווז, מרמלדת תפוחים", מנות ביניים כמו מרק צח זנב שור עם קניידלעך וירקות מאודים או מרק ערמונים עם פטריות פורצ'יני, עיקריות כמו צלעות טלה ברוטב יין אדום; אנטרקוט בקר צלוי על עצם ברוטב בורדולייז; חזה עופיון במילוי שקדי עגל ועגבניות צלויות בציר בקר וזעפרן ועוד לצד תוספות. לקינוח יוגשו עוגת שוקולד מרציפן, קראנץ' אגוזי לוז, שוקולד נוגט או מדלן פיסטוק ולימון. הארוחה תלווה בשתייה חמה ויינות (1495 שקלים למבוגר, 1120 שקלים לילד).

מלון המלך דוד ירושלים. רח' המלך דוד 23, ירושלים. 02-6208888. כשר


מלון דן ירושלים
במלון דן יחגגו את ליל הסדר עם ראשונות לבחירה כמו דג ממולא בנוסח מסורתי, סשימי סלמון, קראנץ שקדים, קרם גזר;
נתח דג ים עם פלפלים ועגבניות פיקנטיים; פטה כבדים, ריבת דלעת וצ'ילי עם קרוסטיני. בהמשך תוגש מנת מרק עוף צח עם כופתאות עוף וערמונים ועיקרית לבחירה כגון בקר עם פטריות יער, בצלי שאלוט, ציר יין אדום; צלי כבש עם עשבי תיבול, עופיון במילוי פיסטוק ותוספות כמו פירה ירקות שורש; ירקות קלויים, ולסיום קינוחים. את הארוחה ילוו יינות (780 שקלים למבוגר, 585 לילד).

מלון דן ירושלים. רח' לח"י 32, ירושלים. 02-5331234. כשר


דן פנורמה ירושלים
הארוחה בן פנורמה תכלול פנכת סדר מסורתית; פטה כבד עוף
מוגש עם בצל שאלוט ביין אדום וריבת פירות יער או גפילטע פיש ביתי מוגש על קרפצ'יו סלק בליווי חזרת אדומה ועוד לראשונות. בהמשך תוגש מנת ביניים של מרק עוף צח עם כופתאות מצה או מרק קרם ברוקולי. למנה עיקרית צלע עגל ברוטב יין או פרגית במילוי דוקסל פטריות סלט וקינוחים לצד קפה ויין (830 שקלים למבוגר, 625 שקלים לילד).

מלון דן פנורמה ירושלים – כתובת: רח' קרן היסוד 39, ירושלים. 02-5695695


דן בוטיק ירושלים
ארוחת החג במלון תכלול פנכת סדר מסורתית; ראשונה לבחירה כמו געפילטע פיש מוגש עם חזרת אדומה או
פילה דג דניס ברוטב שום, מנת ביניים של מרק עוף צח עם כופתאות מצה ועיקרית לבחירה: סטייק אנטריקוט וירך עוף ממולא בפטריות פורטבלו ברוטב יין אדום עם קרוקט תפודים, זר ירקות וסלט עלים ירוקים. לקינוח יוגש מרנג שקדים, קרם נוגט, גנאש שוקולד, שבבי אגוזים וקפה. הארוחה תלווה ביין (400 שקלים למבוגר, 300 שקלים לילד).

מלון דן בוטיק ירושלים. דרך חברון 31, ירושלים. 02-5689999

גפילטע פיש. נמרוד סונדרס
גפילטע פיש/נמרוד סונדרס

דרום

מלון רויאל רימונים ים המלח
ארוחת ליל הסדר המרכזי תוגש במזנונים הכוללים צלחת הסדר המסורתית, מגוון סלטים, גפילטע פיש עם סלמון כבוש או פילה דניס אוריינטלי או פטה כבד עוף עם אגס מבושל ביין, מרק צח עם קניידלך או מרק ירקות כתומים, מבחר תבשילים כתבשיל כבש עם ארטישוק ירושלמי, שוק אווז ברוטב תאנים, תבשיל זיתים, תבשיל דלעת עם שזיפים ועוד, לקינוח יוגשו מבחר עוגות ופירות העונה (250 שקלים למבוגר ו-150 שקלים לילד).


עין בוקק, ים המלח. 08-6688555


אירוס המדבר
בית המלון הראשון בתולדות ירוחם מקיים בפעם הראשונה את ארוחת ליל הסדר באווירה חגיגית. ארוחת החג תחל בשעה 19:00 ותכלול צלחת סימני חג, משקאות קלים ויינות בהגשה (320 שקלים למבוגר ו-200 שקלים לילדים בגילאי 3-12). בין המנות: שוק אווז ברוטב הדרים, נסיכת הנילוס ברוטב ירוחם, פרגית במילוי פירות יבשים, כתף כבש ברוטב פלפלת, גפילטע פיש, מרק דלעת מוקרם, כבד קצוץ ועוד.

מלון אירוס המדבר, צבי בורנשטיין 903 , ירוחם. 08-630-0900. כשר


מלון דן אילת
הארוחה בדן אילת תכלול פנכת סדר מסורתית, מבחר מתאבנים אביבי; קציצות גפילטע פיש וחזרת; כבד קצוץ, מרקחת אננס ופסיפלורה; פטה כבד אווז, כבד אווז צלוי
בליווי אגס ביין ברוטב תפוחי עץ ומרמלדת גזר וכוסברה; פילה סלמון ברוטב עגבניות פיקנטי; מרק צח עם כדורי מצה, מדליוני עגל חלב בליווי לביבה רוסית, פטריות פורטובלו ברוטב קברנה סוביניון; צלעות טלה עם אורז אוזבקי, ברוטב חרדל וסילאן ומנות רבות (למבוגר: 900 שקלים, לילד: 675 שקלים).

מלון דן אילת. החוף הצפוני, אילת.08-6362222



מלון דן פנורמה אילת
במלון יגישו צלחת פסח מסורתית, מבחר סלטים, ראשונות כמו כבד עוף ביתי בעיטור בצל מטוגן קריספי בניחוח סילאן; קרפצ'יו סינטה בתחמיץ שמן זית, מיץ לימון ופלפל שחור גרוס ועוד, מרקים, אסדו עגל ברוטב ברביקיו, חזה אווז - צלוי בניחוח דבש וצ'ילי מלווה ברוטב שזיפים, מדליוני פילה בקר צרובים בגריל ברוטב קברנה ופטריות פורצ'יני, סטייק פרגית צרובה בגריל על מצע ירקות מוקפצים, אורז לבן עם צימוקים ושקדים קלויים ועוד שלל מנות. כמו כן יהיה מזנון ילדים שיגיש שניצל מטוגן, קלחי תירס, נקניקיות ופירה תפו"א ומזנון קינוחים (330 שקלים למבוגר, 165 שקלים לילד).

מלון דן פנורמה אילת – כתובת: החוף הצפוני, אילת. 08-6338034


מלון רימונים אילת
תפריט ליל הסדר במלון כולל: מרק קונסומה בתוספת קניידלך מסורתיים, מרק חרירה, סשימי סלמון, חציל מטוגן, סלק אפוי, בצל ולוף מטוגנים, סלסה של עגבניות, קונפי שום, פטה כבד עוף שומן אווז וריבת בצל, פלטות של סלמון כבוש, גפילטע פיש וחזרת. לעיקריות: כתר צלעות עגל חלב, צוואר כבש ברוטב ירקות שורש, מוח בקר ברוטב פלפלים פיקנטי, פרגיות צרובות בתוספת תפוחי אדמה, בצל ירוק וזיתי טאסוס מגולענים,שוק ברווז קונפי ברוטב פירות יבשים ועוד, ושלל תוספות וקינוחים (300 שקלים למבוגר ו-180 שקלים לילד).

החוף הצפוני, אילת. 08-6369369

רשת קראון פלאזה

רשת מלונות קראון פלזה מציגה את תפריטי ליל סדר לחג פסח 2015 בבתי המלון. התפריט כולל מבחר מנות קרות, פלטת סדר מסורתית, מזנון סלטים, פלטות של כבד קצוץ, גפילטעפיש מסורתי בשילוב חזרת ביתית, סלמון ודגים מעושנים, ועוד. כמו כן תהיה עמדת מרקים עם מרק קניידלך מסורתי ועוד מבחר מרקים מיוחדים ומזנון אוכל חם הכולל: פילה דג סלמון על מצע ירקות, פילה דג בורי בסגנון פיקנטי, מוסר ים בנוסח אוריינטלי ועוד לצד שלל תוספות. עוד תוקם פינת ילדים שתציע שניצלונים, נקניקיות וצ'יפס ומזנון קינוחים. קראון פלזה ת"א: מבוגר 680 שקלים/ ילד- 480 שקלים, קראון פלזה סיטי סנטר ת"א: מבוגר- 480 שקלים/ילד- 240 שקלים, קראון פלזה חיפה: מבוגר- 550 שקלים/לד-450 שקלים, קראון פלזה ירושלים: מבוגר- 550 שקלים/ילד- 350 שקלים.

לפרטים והזמנות: באתר או בטלפון 3993*

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully