וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מטעמים מסביב לעולם: תפריט הקיץ החדש של קפה גרג

17.4.2015 / 1:36

רשת "קפה גרג" יוצאת במיתוג חדש ובתפריט אקלקטי המשלב מטבחים שונים מרחבי העולם

מתחשק לכם לטעום ארוחת בוקר סקנדיבית, רול אומלט ספרדי, בורקס מהבלקן בשילוב סלט אנטיפסטה איטלקי, בייגל קפריסאי או המבורגר אמריקאי המוגש עם סלט דרוזי? אתם מוזמנים לעשות טיול מטעמים מסביב לעולם מבלי לעלות על המטוס, ופשוט להגיע לאחד מסניפי "קפה גרג" ברחבי הארץ. במסיבת עיתונאים חגיגית, השיקה הרשת תפריט קיץ חדש ואקלקטי, המשלב ארוחות מכל העולם וממטבחים מגוונים בינהם מטבח איטלקי, אסייתי, אמריקאי, בלקני, שוויצרי, מקסיקני, ספרדי וכמובן ישראלי.

קפה גרג. דרור עינב
מטבחים מכל העולם. צילום: דרור עינב/דרור עינב

הרשת שהוקמה בשנת 1994 כאספרסו בר מקומי בחיפה על ידי בחור אמריקאי בשם גרג, מודעת היטב לתחרות שבין רשתות הקפה בישראל. במטרה לבדל את עצמה, החליטה "קפה גרג" הנמצאת בבעלות אנשי העסקים יאיר מלכה, גלעד אלמוג וניר אדרי, למתג את עצמה מחדש. "עשינו מחקר מול הלקוחות שלנו והגענו למסקנה שיש לבצע כמה שינויים ועדכונים, הן בתפריט והן בנראות של הסניפים". אומרת סמנכ"ל שיווק "קפה גרג", מילי דרור. "כל בית קפה בארץ מפחד לגמור כמו רשתות הקפה "אפרופו" או "קפולסקי", ולכן חשוב לנו כל הזמן להתחדש ולא לקפוא על השמרים".

קפה גרג. דרור עינב
חשוב כל הזמן להתחדש. צילום: דרור עינב/דרור עינב

ו"קפה גרג" אכן התחדשה. עם שינויים של 40 אחוזים בתפריט הנוכחי, הרשת מציעה מנות חדשות כמו סלט אנטיפסטה- אנטיפסטי טרי עם פסטה מחיטה מלאה וגבינת פטה, קנלוני במילוי משתנה, טורטליני פטריות, סלט דרוזי המונח על לאפה ושיפוד בו נעוצים שבעה פנקייקים קטנטנים. ארוחות הבוקר מהוות את עיקר ההכנסה של הרשת, וגם כאן ניתן למצוא תוספות לתפריט- בוקר ספרדי, הכולל רול אומלט ספרדי עשוי מחביתה פיקנטית עם תפוח אדמה, בצל ירוק, פטרוזיליה ופלפל במעטפת טורטייה פריכה, ממולא באבוקדו ופטה, ומוגש בתוספת סלסלה, סלט אישי וקפה, ובוקר סקנדינבי – בורקס גבינה, סלמון מעושן, גבינת שמנת, עגבנייה וביצת עין, מוגש בתוספת סלט אישי וקפה.

גם הטבעונים שביננו לא ישארו מקופחים. "קפה גרג", שכבר לפני שנתיים קלטה את הפוטנציאל של טרנד הטבעונות והשיקה תפריט טבעוני הכולל 22 מנות, החליטה להכניס את המנות הטבעוניות לתוך התפריט הכללי. לעומת זאת, הקינוחים קיבלו תפריט משלהם, במטרה לאפשר ללקוח לתת את מלוא תשומת הלב למנות החדשות, כמו הטריקולד, פנקוטה ומוס חלבה.

קפה גרג. דרור עינב
שיפוד פנקייק. צילום: דרור עינב/דרור עינב

השינויים ברשת לא באים לידי ביטוי רק בתפריט. במסגרת המיתוג החדש, יוחלף הלוגו לצבעי שחור לבן, תחת השם-greg cafe ו-103 סניפי הרשת הפזורים ברחבי הארץ יקבלו חזות שונה- תמונות של ציפורים אקזוטיות, טפטים, ושילוט ססגוני יעטרו את בתי הקפה, לצד ריהוט צבעוני וכלי הגשה מעץ. גם התפריט מנסה לספק חוויה אחרת, בינלאומית. הוא עוצב כעיתון יומי, המשלב מפת אטלס ותמונות של פירות וירקות אמיתיים. לצד התפריט המודפס, הרשת משיקה תפריט דיגיטלי שיוצג באייפד ויאפשר לסועדים לשנות את שפת התפריט, לקטלג את המנות לפי טעמים והעדפות, וכן לקבל הסבר דרך מילון מונחים לגבי כל מנה ומנה, כך שכל סועד ידע מהי באסטה (כריך בשילוב כדורי פלאפל תמרים וחלפיניו) וצ'או מיין (מנה חריפה של אטריות אורז, בצל, פטריות, שעועית ירוקה, כרוב, גזר, אפונה וחצילים ברוטב תאילנדי).

קפה גרג. דרור עינב
עיצוב חדש לתפריט. צילום: דרור עינב/דרור עינב
קפה גרג. דרור עינב
נגיעות קטנות שעושות את ההבדל. שף הרשת נדב מרום. צילום: דרור עינב/דרור עינב
מאיה בניטה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully