וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוגות הגבינה הכי טובות לשנת 2015

4.5.2015 / 13:52

עגולות, מרובעות, אפויות, עם פירורים או ג'לי. עשרות עוגות גבינה לשבועות מרחבי הארץ נדגמו על ידי חברי המערכת, ומתוכן נבחרו המנצחות הגדולות שיככבו על שולחן החג

הבלתי נשכחות: קונידטוריה שמו

עוגת גבינה שמרים. צילום: דניאל לילה,
עוגת גבינה שמרים/צילום: דניאל לילה

דבר המפרסם: הרשת, בניצוחו של השף-קונדיטור מיקי שמו, מציעה קולקציית קינוחים ומאפים, בהם: עוגות גבינה אפויות (49 שקלים), עוגות שמרים עגולות – במילוי ריקוטה וצימוקים לבנים (45 שקלים), עוגות גבינה (49 שקלים), טורטים אפויים, עוגות קרות, בלינצ'ס, כיסונים, לחמים, מאפים מלוחים, קישים ועוד.

הטעימה המנצחת: עוגת שמרים אוורירית, מושחתת, שהייתה לקונצנזוס בקרב חובבי ושונאי הגבינה. הריקוטה עדינה מאד, ללא עודפי מתיקות, מתאימה כמו כפפה ליד עם כוס תה נענע. המרקם רטוב וגדוש צימוקים, אם כי טיפה כבד.

לא הכל צחור: העוגה נראית כמו גבינית ענקית ולכן לא אסתטית מספיק לטעמינו.

להשיג ב: סניפי הרשת

הבלתי נשכחות: לחמים

טרייפל אביב של לחמים. דניאל לילה,
טרייפל אביב של לחמים/דניאל לילה

דבר המפרסם: בקולקציה עוגת עוגת גבינה קלאסית בציפוי שוקולד בלגי (125 שקלים), טרייפל אביבי - בצק ברטון עם קרם פרש ווניל ופירות אביב טריים (140 שקלים), עוגת גבינה קלאסית עם וניל וגרדת לימון (110 שקלים), טארט גבינה שמנת חמוצה בקישוט פירות (59 שקלים), טארט גבינה ושוקולד (45 שקלים), מבחר עוגות, לחמים, מאפים מלוחים ועוד.

הטעימה המנצחת: טרייפל אביבי- עוגה מגרה, מרשימה ומפתה שכמעט שברה חברת מערכת טבעונית. עושה חשק לצלול לתוכה. שינוי כיוון מבורך וקליל לעוגות הגבינה הכבדות. הביסקוויט שמפציע מדי פעם מוסיף עניין בביס, והשילוב של הקצפת הקלילה והפירות החמצמצים מתחבר בול.

לא הכל צחור: עוגה בלתי אפשרית לחיתוך. טאץ' אחד של סכין מחריב את הלוק המושלם וגורם לה להראות כמו מנה שילדים הכינו.

להשיג ב: לחמים. רחוב החשמונאים 99 ת"א , טל' 03-5618111. שוק האיכרים המקורה, האנגר 12 נמל ת"א. שוק הכרמל, הכרמל 11 ת"א

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

הבלתי נשכחות: בוטיק סנטרל

עוגת גבינה בבוטיק סנטרל. צילום: הדס ניצן,
עוגת גבינה בבוטיק סנטרל/צילום: הדס ניצן

דבר המפרסם: רשת בוטיק סנטרל מציעה עוגת גבינה אפויה קלאסית, ללא קמח; עוגת גבינה ופירורים, ללא קמח; עוגת גבינה אפויה עם אגסים ביין לבן; עוגת טריו פירות אדומים ועוד (עוגות אישיות – 16-24 שקלים, עוגת פס – 55 שקלים, עוגה עגולה בקוטר 16 – 108 שקלים, עוגה עגולה בקוטר 21 –148 שקלים, עוגה מרובעת – 108 שקלים). עוד במאפייה
מאפים מתוקים ומלוחים, קישים ועוגיות מלוחות.

הטעימה המנצחת: עוגת גבינה אפויה קלאסית– הגבינה איכותית ועשירה. המרקם קליל, אוורירי ולא דחוס. לא משאירה את היובש החונק הזה בפה אחרי הביס. מדי פעם נתקלים בצ'אנק סוכר מלבב.

לא הכל צחור: לא כל כך אטרקטיבית ממבט ראשון.

להשיג ב: סניפי הרשת

הבלתי נשכחות: בייקרי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
טארט פטיסייר גבינה ופירות קיץ/מערכת וואלה!, צילום מסך

דבר המפרסם: במאפיית הבייקרי מציעים לשבועות עוגת ריז'יק - עוגת שכבות בצק פריך ודבש, שמנת חמוצה וקצפת וניל (72 שקלים), טארט פטיסייר פריך עם שמנת חמוצה, קרם פטיסייר ופרי קיץ אפוי מזוגג (89 שקלים) עוגת גבינה "קופי בר", טארט מסקרפונה לימון, טרייפל מסקרפונה ופירות טריים, עוגת סנט אונורה ועוד.

הטעימה המנצחת: טארט פטיסייר גבינה ופרי קיץ- עוגה מקורית ועדינה, מאוזנת בטעמים של חמיצות הפירות ומתיקות הגבינה. גם מי שסולד מגבינה התחבר למילוי במרקם נהדר ולתחתית הפריכה.

לא הכל צחור: דווקא הבייקרי, שדואגים לחדש כל שנה, איזבו השנה כשהוציאו לקט לחג של שידורים חוזרים לכל הבסט סלרס שלהם ולא מנסים להבריק בלהיט חדש.

להשיג ב: סניפי הרשת

הבלתי נשכחות: ביסקוטי

עוגת גבינה קינמון בביסקוטי. בועז לביא,
עוגת קינמון בביסקוטי/בועז לביא

דבר המפרסם: קונדיטוריית ביסקוטי משיקה קולקצייה ובה עוגות גבינה כמו טורטה ריקוטה נוצ'ולה- בסיס של עוגיות חמאה, שכבת נוצ'ולה ואגוזי לוז, קרם גבינת ריקוטה וציפוי שטרוייזל; קינמון צ'יזקייק- בסיס חמאתי של פירורי ביסקוויט, שכבת אגוזים גרוסים וקינמון, גבינת שמנת ניו-יורקית וציפוי קרם שנטיל עם תערובת ברס וקינמון (58 שקלים לפס, 158שקלים לעוגה בקוטר 26 ס"מ), עוגת גבינה אפויה בציפוי מנגו טרי ועוד (58 שקלים לפס, 158 שקלים לעוגה בקוטר 26 ס"מ) בנוסף בקולקציה עוגות גבינה קרות, קישים ולזניות.

הטעימה המנצחת: נוצ'לה: בסיס אגוזי מושלם עם ממרח עדין. לא מכבידה מדי אם מנשנשים קצת, כיפית, לא מתוקה מדי, תחתית מושלמת. קונצנזוס בקרב חובבי ושונאי הגבינה.

לא הכל צחור: אחרי יותר משני ביסים המתיקות פתאום משתלטת.

להשיג ב: ביסקוטי. הירקון 67 א.ת. בני ברק; העצמאות 104 נווה עוז, פתח-תקווה. 03-5704015/8

הטובות: נולה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

דבר המפרסם: ניו ירוק צ'יז קייק עם גבינת שמנת אמריקאית בציפוי שמנת חמוצה אפויה (30 שקלים), עוגת הגבינה האמריקאית הקלאסית במילוי מרמלדה של דובדבני אמרונה גם בעוגה עצמה וגם בציפוי, בתוכה חצאי דובדבנים (36 שקלים), עוגת גבינה קרמל ושברי עוגת בראוני (32 שקלים), ריבועי גבינה עם דובדבנים חמוצים- בצק פריך, עוגת גבינה עם דובדבנים חמוצים (118 שקלים).

הטעימה המנצחת: עוגת גבינה ופטל – שילוב נהדר של פטל מתוק וחמוץ עם תחתית רטובה בטעם לוטוס. המיקס עם הפטל מזכיר מעט מעדן בטעם פטל שהטועמים מאוד אהבו.

לא הכל צחור: לטוב ולרע העוגה היא בגודל אישי, וקצת מבאס שאין עוד גדלים.

להשיג ב: נולה אמריקן בייקרי. רחוב דיזנגוף 197, תל אביב. 03-5230527

הטובות: דלאל הקונדיטוריה

עוגת גבינה בקונדיטוריית דלאל.
עוגת גבינה בקונדיטוריית דלאל

דבר המפרסם: קונדיטוריית דלאל מציעה שלל מאפים מלוחים, קישים, לחמים ועוגות, בהן מאפה בצק עלים עם גבינה ופירות יער (110 שקלים), עוגת גבינה אפויה עגולה (145 שקלים), ניו-יורק צ'יזקייק (95 שקלים), עוגת בראוניז גבינה (42 שקלים), עוגת שמרים ריקוטה וחמוציות (42 שקלים) ועוד.

הטעימה המנצחת: עוגת גבינה אפויה קלאסית- מרקם עדין, טעימה מאוד, התחתית מוצלחת ועשויה אגוזים טחונים, מספקת הנאה בלי תחושת כבדות.

לא הכל צחור: קשה לקחת יותר מכמה ביסים.

דלאל - הקונדיטוריה. כל ישראל חברים 7, נווה צדק, ת"א. 03-5109292 .

הטובות: ג'ייקובס

שבועות במאפיית ג'ייקובס. אסף אמברם,
שבועות במאפיית ג'ייקובס/אסף אמברם

דבר המפרסם: מאפיות הבוטיק ג'ייקובס קולקציה הכוללת טארט קדאיף חמאתי ומילוי גבינת שמנת אפויה בציפוי קונפיטורת פטל ביתית (69 שקלים), מסקרפונה הפתעות מעוטרת בקרם פיסטוק, קרם פטיסייר, קצפת וניל ודובדבני אמרנה (110 שקלים), עוגת גבינה אפויה (99 שקלים לעוגה אפויה, 44 שקלים לפס) ושלל עוגות נוספות ומאפים מלוחים.

הטעימה המנצחת: עוגת גבינה אפויה - עוגה קלאסית אפויה מושלמת, טעימה מאד, שילוב טעמים מדויק עם שמנת חמוצה מעולה. הכל בול במידה, המרקם דחוס, רק התחתית טיפה שרופה.

לא הכל צחור: מייצרת רושם ראשוני מעט מצ'וקמק של עוגה שהכינו בבית.

ג'ייקובס. איתן 1 (מתחם הקאנטרי החדש), קריית אונו 03-5511333 .החרושת 19, רמת השרון 03-5491000

הטובות: פיס אוף קייק

עוגת גבינה פיס אוף קייק. רותם ברק,
עוגת גבינה פיס אוף קייק/רותם ברק

דבר המפרסם: השנה משיקה הקונדיטוריה עוגת גבינת שמנת ונוטלה (89 שקלים); עוגות גבינה ללא תוספת סוכר; עוגת גבינה פירורים או אוכמניות טבעונית, מאפי קרואסון וגבינה מלוחה ועוד.

הטעימה המנצחת: עוגת גבינה שמנת ונוטלה - שילוב מוצלח של כמה שכבות שמייצרות שלם הגדול מסך חלקיו. המרקם עדין, לא מרגישים גבינה או בטעמו של ממרח הנוטלה, אלא מרקם של מוס וטעם של שוקולד. התחתית עם העוגיות כיפית, העוגה נחתכת טוב, לא מתפוררת ונוחה להחזקה גם ביד. למרות מרכיביה עתירי הסוכר לא מתוקה מדי.

לא הכל צחור: בסוף נותר בפה טעם לוואי חלבי לא נעים.

להשיג ב: פיס אוף קייק. חנות המפעל - יהודה הימית 17 יפו. סניף תל אביב – קינג ג'ורג' 46 תל אביב

הטובות: טאטי לחם

עוגת גבינה טאטי. נמרוד סונדרס
עוגותג בינה בטאטי/נמרוד סונדרס

דבר המפרסם: לקראת שבועות משיקים בטאטי לחם, קולקציה של לחמים, עוגות ועוגיות על טהרת הגבינות והפירות כמו עוגת גלידה אוראו (145 שקלים), גבינה פירורים קלאסית 20 (110 שקלים), פבלובה במילוי קרם מסקרפונה ושוקולד לבן (68 שקלים), שטרודל גבינה ודובדבנים (68 שקלים), עוגת גבינה אפויה קרם וניל ואוכמניות (155 שקלים), טארט לימון מסקרפונה ואננס (96 שקלים) ועוד.

הטעימה המנצחת: טארט לימון מסקרפונה ואננס - קונצנזוס. כולם אהבו אותה. חמצמצות מעולה, בצק מושלם, מרעננת, עוגת קיץ קלאסית, שילוב מעולה בין השכבות. יחס מעולה בין המרקמים ובין החמוץ למתוק.

לא הכל צחור: התחתית קשה מאוד מה שלא מאפשר לחתוך אותה כמו שצריך ולקחת ביס שלם שכולל את כל השכבות.

להשיג ב:קפה וביסטרו Tatti גבעתיים: דרך השלום 53, גבעתיים.Tatti Loft יהוד: רחוב אברהם גירון 3, אזור התעשייה יהוד.

החמודות: מובינג קפה

עוגת שמרים ריקוטה של המובינג בייקרי. אנטולי מיכאלו,
עוגת שמרים ריקוטה במובינג קפה/אנטולי מיכאלו

דבר המפרסם: בבית המאפה של המובינג קפה יצרו קולקציית עוגות הכוללת עוגת גבינת "מוזלי" עם טופינג של פטיסייר יוגורט ופירות במעטפת בצק פירורים וחמאה (85 שקלים), עוגת שמרים וריקוטה זוגית מלאה בגבינה ותערובת דובדבני אמרנה (42 שקלים), בנוסף יוצעו מאפים מלוחים, קינוחי גבינה אישיים ועוד.

הטעימה המנצחת: עגת שמרים - עוגה כיפית, הדובדבנים מפתיעים, לא מתוקה, הדובדבן מוסיף לחות מבורכת. הגודל שלה מושלם, ומאפשר לחלוק עם 2-3 חברים, ככה שבאירוח שבועות אינטימי לא נתקעים עם טון עוגה שמתייבשת ומאבדת את חינה ונזרקת לפח.

לא הכל צחור: השכבה החיצונית של הבצק מעט יבשה.

מובינג בייקרי. דיזנגוף 308 תל אביב. 5441174- 03

החמודות: יאמי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עוגה מקסיקנית/מערכת וואלה!, צילום מסך

הבשלנים והקונדיטורים של יאמי מציעים עוגות לחג. הבשלנית מישל פליישר מציעה עוגת גבינה מקסיקנית- בציפוי ריבת חלב, מעוטרת פקאנים ותחתית בניחוח קוקוס (קוטר 15 ס"מ- 65 שקלים, קוטר 20 ס"מ- 94 שקלים, קוטר 26 ס"מ- 124 שקלים), יעל וליאת אופות אגדות (קונדיטוריות) מציעות טארט קוקוס במילוי קרם מסקרפונה לימוני בתוספת פירות, ללא גלוטן; טארט מבצק שקדים במילוי קרם גבינה ואגסים צלויים (קוטר 16 ס"מ- 80 שקלים, קוטר 26 ס"מ- 130 שקלים, 20 מיני טארטים- 145 שקלים).

הטעימה המנצחת: עוגה מקסיקנית - עוגה מרגשת עם טעם דומיננטי של אלפחורס, כל שכבה מצוינת בנפרד וגם השילוב ביחד עובד. לא מתוק מדי, אהבנו שחמצמץ ומשתלב טוב עם הפקאנים והטעמים קרמליים ומפנקים בדיוק במידה.

לא הכל צחור: במראה היא מזכירה עוגות קצפת קפולסקי סטייל מהאייטיז וגם השם, עוגה מקסיקנית, קצת תמוה, וגורם לאדם מן השורה לאסוציאציות על טורטיות וגוואקמולי יותר מאשר על עוגת ריבת חלב.

להשיג ב: אתר יאמי

החמודות: פטיט פוד

עוגת גבינה בפטיט פוד. צילום: שרית גופן,
עוגה בפטיט פוד/צילום: שרית גופן

דבר המפרסם: קולקציית העוגות של "פטיט פוד" כוללת מיני עוגת קרפ ומרמלדה, ריקוטה ושברי פקאן – 16 יח' במגש (154 שקלים), מיני עוגת גבינת עיזים עם קרמל לוז ורוטב תפוז, דבש וקינמון (154 שקלים ל-16 יחידות), טרייפל מוס שוקולד, קצפת וגבינה לבנה, זביונה קפה (7.5 שקלים ליחידה), עוגת גבינה משפחתית עם קצפת וגרידת תפוז (158 שקלים לקוטר 26) ועוד.

הטעימה המנצחת: עוגת גבינה משפחתית - שכבת הקצפת מיותרת אבל ברגע שקילפנו אותה גילינו עוגה ביתית, אפויה וטובה.

לא הכל צחור: גרידת התפוז מוגזמת ומופרזת הן מבחינת הטעם והן כאלמנט עיצובי.

להשיג ב: מייל או בטלפון:03-5372202

מתוקה

עוגות בקונדיטוריית מתוקה. צילום: בני גמזו לטובה,
עוגות בקונדיטוריית מתוקה/צילום: בני גמזו לטובה

דבר המפרסם: לקראת חג שבועות, קונדיטוריית 'מתוקה' וקייטרינג מגשי האירוח 'מתוקה רומסרוויס' יצרו תפריט שכולל בלינצ'ס מלוחים ומתוקים, קישים, מאפים ושלל עוגותכמו סטריפ גבינה עם פירות יער וקראמבל (42שקלים), בחושה גבינה טירמיסו עם בישקוטי טבולים בליקר קפה (42 שקלים), סטריפ גבינה לימון (65 שקלים), טירמיסו (65 שקלים), בבקה בריוש גבינה דובדבנים (25 שקלים) ועוד.

שולפים מזלגות: סטריפ גבינה לימון- עוגה שמצליחה להימנע מהקלישאות של עוגות הג'לי המיושנות ולספק חמיצות מאוזנת ומרעננת, למרות שהג'לטין שמרתיע ברושם הראשוני היא הפתיעה לטובה.

לא הכל צחור: עוגה קשה לחיתוך.

להשיג ב: בסניפי הרשת או דרך מתוקה רום סרוויס

עוגה שגברים אוהבים: רולדין

עוגת גבינה צ'אנקי צ'יז של רולדין. צילום: רונן מנגן,
עוגת צ'אנקי צ'יז/צילום: רונן מנגן

דבר המפרסם: רולדין מגישה עוגת Black cookie cheese- גבינה אפויה קרמית, שוקולד לבן ועוגיות oreo על תחתית בראוניז שוקולד (59.90 שקלים), עוגת צ'אנקי צ'יז- גבינה אפויה על בסיס שוקולד לבן, תחתית שברי עוגיות שוקוצ'יפס, נוצ'ולה ושוקולד חלב (59.90 שקלים), עוגת ונילה cream cheese – גבינה אפויה על תחתית סבלה שקדים, קרם ברולה וניל בקישוט מקרונס פטל ודובדבני אמרנה (59.90 שקלים), ועוד מבחר קישים, מאפים ולחמים.

הטעימה המנצחת:Black cookie cheese - קונצנזוס מיגדרי - הבנים קבעו פה אחד שמדובר בעוגה מעולה, שהגבינה והבראוניז לא מתנגשים אחד בשני אלא עובדים טוב ביחד. יש לה טעם צ'יפי, לא מתוחכם, ומרקמים מפתיעים בכל שכבה.

לא הכל צחור: העוגה לא הצליחה לכבוש את הטועמות שייצגו את המין הנשי.

בסניפי הרשת

להפסקת תה: לחם יין

עוגת גבינה מסקרפונה של לחם יין. דני מילר,
עוגת מסקרפונה של לחם יין/דני מילר

דבר המפרסם: קולקציית המאפים של לחם יין כוללת טארט מסקרפונה ואפרסקים (88 שקלים), עוגת גבינה אפויה קלאסית (79 שקלים), עוגת גבינה אפויה בציפוי שוקולד מריר (89 שקלים), עוגת גבינה פירורים (84 שקלים), עוגת גבינה אפויה בציפוי פירות טריים (94 שקלים).

הטעימה המנצחת: טארט מסקרפונה - שילוב טעמים חביב, הבצק טעים ופריך, ומושלם להפסקת תה. המילוי לא רע.

לא הכל צחור: יש בעוגה פירות יבשים שלא הסתדרו עם השאר.

ביסטרו לחם יין. רח' דרך החורש 4 יהוד

BROWN וBUY THE WAY

עוגת גבינה שוקולד ואגוזים של בראון. אפיק גבאי,
עוגת גבינה שוקולד ואגוזים של בראון/אפיק גבאי

דבר המפרסם: עוגת גבינה משכבות של קרפים דקיקים עם צימוקים או שוקולד (90 שקלים), עוגת גבינה קלאסית ושוקולד לבן (140 שקלים); לחם קממבר (26 שקלים); בריוש ריקוטה ודובדבני אמרנה (28 שקלים) ועוד.

הטעימה המנצחת: עוגת פנקייקס - עוגה מקורית ומפתה, אבל כשטועמים מתגלה בעיקר שכבות חביבה עם מילוי פשוט של קרם שוקולד. קצת חונק, לא מספיק אוורירי אבל אין ספק שילדים יאהבו מאד.

לא הכל צחור: לא מספיק מתוק ומאוד בצקי. נראה יותר מגרה מכפי שזה באמת.

להשיג ב: BUY THE WAY. צומת רעננה, על כביש 4,רעננה. כפר סבא, שדרות מנחם בגין. 052-3392552 . BROWN. ניסים אלוני 10 מתחם G, תל אביב. 052-5013998

עוד עוגות: ארקפה

עוגת גבינה ופירורים בארקפה. אנטול מיכאלו,  סטודיו ROOF – ארט,
עוגת גבינה ופירורים בארקפה/אנטול מיכאלו, סטודיו ROOF – ארט

דבר המפרסם: רשת ארקפה,מציעה עוגת גבינה פירורים (משפחתי/אישי) בגרסה רגילה ובגרסה ללא סוכר; עוגת גבינה לימון; בוראסון - מאפה מלוח חדש המשלב בצק קרואסון ומראה של בורקס; קרואסון ריקוטה (129 שקלים לעוגה, 24 שקלים לפרוסה, קרואסון ריקוטה – 15 שקלים).

לסניפי הרשת

עוד עוגות: נומילי

עוגת גבינה של נומילי פטיסרי. דניאל שכטר,
עוגת גבינה של נומילי פטיסרי/דניאל שכטר

דבר המפרסם: הפטיסרי נומילי, מציע מבחר עוגות גבינה אפויות וקרות, קישים, טארטים ובריושים מלוחים ומתוקים. בין המוצרים עוגת שנהב- גבינת שמנת אפויה עם שוקולד לבן, (קוטר 20- 120 שקלים/ פס-60 שקלים), גבינה אפויה קלאסית (קוטר 20סמ- 90 שקלים/ פס- 45 שקלים),
טארט עגבניות שרי וגבינת סנט מור ועוד.

להשיג ב: נומילי פטיסרי, סוקולוב 3 פינת ויצמן, כפר-סבא 09-766261. הבנים 14, הוד-השרון 09-7441920

עוד עוגות: לנדוור

עוגת גבינה ופירורים בקפה לנדוור. אנטולי מיכאלו,
עוגת גבינה פירורים בקפה לנדוור/אנטולי מיכאלו

דבר המפרסם: רשת בתי הקפה מציעה מבחר עוגות גבינה לרגל חג השבועות: עוגת גבינה פירורים; עוגת גבינה ללא סוכר; עוגת גבינה אפויה (34-39 שקלים למנת קינוח בבית הקפה).

להשיג ב: סניפי הרשת

עוד עוגות: ממבו

עוגת גבינה של קונדיטוריית ממבו. אגמדיה,
עוגת גבינה של קונדיטוריית ממבו/אגמדיה

דבר המפרסם: קונדיטוריה ממבו משיקה עוגת גבינה אפויה בציפוי קרם פטיסייר וקרם דה קסיס (55 שקלים), טארט ריקוטה ונקטרינות (55 שקלים), בלינצ'ס ממולא בגבינות וניל, אגוזים וצימוקים (5 שקלים ליחידה), פרופיטרולים במילוי קרם גבינה ( שקלים ליחידה) ועוד.

להשיג ב: ממבו. קונדיטוריה ומסעדה חלבית כשרה - צומת יקנעם. ממבו קונדיטוריה, חנות – מתחם BIG יקנעם. 04-9938008

עוד עוגות: ברמן

עוגת גבינה שוויצרית של ברמן לשבועות. אסף אמברם,
עוגת גבינה שוויצרית של ברמן לשבועות/אסף אמברם

דבר המפרסם: בקונדיטוריה של ברמן מציעים מבחר עוגות גבינה במחירים הוגנים, כמו עוגת גבינה מעודנת- עוגת גבינה על בסיס בצק פריך, במילוי גבינה מצופה בבצק שמרים; עוגת גבינה על בסיס בצק פריך, במילוי גבינה ואוכמניות ובציפוי בצק שמרים ועוד (26.90 שקלים) או עוגות מיוחדות כמו פס גבינה שוויצרית פירורים; רולדת גבינה על בסיס טורט וניל במילוי גבינה ואוכמניות בציפוי שוקולד לבן ועוד (39.90 שקלים). ועוד.

להשיג ב: חנויות ברמן

עוד עוגות: קפה גרג

עוגת גבינה של קפה גרג. אסף לוי,
עוגת גבינה של קפה גרג/אסף לוי

דבר המפרסם: רשת גרג קפה משיקה:עוגת גבינה קרה בטעם לוטוס (38 שקלים למנת הקינוח בבית הקפה).

להשיג ב: סניפי הרשת

עוד עוגות: ביגה

עוגת גבינה פירורים של רשת ביגה. צילום: דן לב,
עוגת גבינה פירורים של רשת ביגה/צילום: דן לב

דבר המפרסם: רשת בתי הקפה הצפונית ביגה קפה תציע עוגת גבינה פירורים (31 שקלים במשקל כ- 200 גרם).

להשיג ב: סניפי הרשת

עוד עוגות: קונדיטוריה שני

עוגת גבינה בקונדיטוריה שני. צילום: אנטולי מיכאלו,
עוגת גבינה בקונדיטוריה שני/צילום: אנטולי מיכאלו

דבר המפרסם: רשת קונדיטוריה שני תציע עוגת גבינה עם קראמבל הדרים ומנטה (104 שקלים), עוגת גבינה שכבות עם קראמבל שקדים וקפה; עוגת גבינה עם קראמבל פסיפלורה; עוגת גבינה בראוניז; עוגת גבינה אוכמניות; בלינצ'ס צימוקים ועוד (עוגות פס מלבנית קרה 54-59 שקלים, עוגה עגולה בינונית – 104 שקלים, עוגה עגולה גדולה – 158 שקלים, מאפים במשקל – 64 שקלים לקילו).

להשיג ב: בסניפי הרשת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully