וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: האם ניתן להחזיר בננה רקובה לחיים בעזרת מייבש שיער?

21.6.2015 / 13:30

סרטון ויראלי שעלה על שיטה מפתיעה להחזיר בננה רקובה לחיים מעורר ויכוח נרחב ברשת בדבר אמינותו - ועכשיו יש מי שמצא הסבר הגיוני יותר למה שנראה בסרטון. אז האם זה אפשרי?

Brandon Queen

סרטון הדגמה שפירסם ברנדון קווין בעמוד היוטיוב שלו לפני כשנה - בו הוא מראה איך ניתן להחזיר בננה רקובה לחיים בטכניקה קלה לשימוש - הצליח לצבור יותר מ-4 מליון צפיות וגרם לפריצת ויכוח אינסופי בדבר אמינות הסרטון. בקטע המדובר נראה ברנדון מכניס אורז ובננה רקובה לשקית אטומה וכעבור שעה שולף את הבננה מהשקית ובעזרת מייבש שיער מצליח להחזיר לבננה הרקובה את טריותה והופך אותה לאכילה שוב.

סרטון ההדגמה המפתיע גרם לרבים לנסות את השיטה בעצמם ולהתאכזב כשהבננה שלהם נותרה רקובה גם אחרי שעות של המתנה וייבוש בפן. אז איך בעצם הצליח ברנדון להחזיר את הבננה לחיים? האפשרות הראשונה היא שהבחור המפוקפק פשוט ערך את הסרטון במחשב שלו ויצר אשלייה של פרי רקוב. האפשרות השנייה והריאלית יותר קשורה לקירור הפרי במקרר - ומיד ההסבר.

האם אפשר לטפל בבננה בשלה מדי בעזרת מייבש שיער?.
האם ניתן להחזיר בננה רקובה לחיים בעזרת מייבש שיער?

הבננות הן פירות שממשיכות להבשיל אחרי הקטיף שלהן. כשמאחסנים את הבננה במקרר - קצב הבשלות שלה מאט, אך במקביל משתחרר אנזים שגורם לשכבה החיצונית של הבננה להשחים - כך שהקליפה אולי נראית רקובה אך הפרי בתוכה עדיין טעים ובשל לאכילה. מה שככל הנראה עשה ברנדון הוא לקרר את הבננה לפני השימוש, כך שהחלק החיצוני שלה נראה רקוב אך בתוכה היא עדיין טרייה ואז בעזרת האורז הוא הסיר את הלחות מהקליפה ובעזרת החימום העדין החזיר אותה לטמפרטורת החדר והעניק לה שוב את צבעה המקורי. ברנדון אולי הצליח לעבוד על מליוני גולשים ברשת - אבל עלינו אין לו סיכוי.

עוד באותו נושא

צפו: רגע, אז ככה חותכים בננה בתוך הקליפה?

לכתבה המלאה

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully