וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהפיכת ההמבורגרים הביזאריים כובשת את העולם

22.6.2015 / 18:58

מקדונלדס, ברגר קינג ועוד רשתות מזון מהיר כאילו לא שמעו על מהפיכת השומן טראנס, ומפיצים ברחבי העולם המבורגרים מושחתים וביזאריים, שהם אימת הקרדיולוגים

צלמים זמניים מורשים

משחק אסוציאציות קצר היה מקשר את המילה "המבורגר" אוטומטית עם קציצה בין שתי לחמניות עגולות. אבל, האסוציאציה הזאת עומדת להשתנות כי ענקיות המזון המהיר בעולם עושות הכל כדי לערער על הדימוי הזה. בברגר קינג יפן לדוגמה צבעו את הלחמניות באדום, אבקת עגבניות אם תהיתם איך, הקציצה צופתה ברוטב מיסו ועליה פרוסת גבינה. שוב באדום. ואם תזמינו את הדאבל דאון ברגר בסניף הקוריאני של KFC תקבלו קציצת בקר, עליה רצועות בייקון ובמקום הלחמנייה, פרוסות של עוף מטוגן.

גם בסניפי מקדונל'ס ביפן מנסים לקלוע לחיך המקומי עם לחמניות מצופות בקטשופ בטעם דג ובפנים קרוקטים מטוגנים של סרטנים ופטריות.

המבורגר אדום של בורגר קינג. splash
המבורגר אדום של בורגר קינג/splash
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המבורגר שחור/מערכת וואלה!, צילום מסך

במקדונלד'ס סין, טייוואן והונג קונג מוכרים המבורגר שחור עם קציצה, בצל ורוטב פלפל שחור.

מופעי האימה לא מתמקד רק באסיה. בארצות הברות ברשת הברים- מסעדות Hungry Horse's מגישים לדוגמה המבורגר ובו שתי קציצות בשר עבות, גבינה מותכת, 4 פיסות בייקון עבות, ורוטב ברביקיו, דחוסים בין שתי לחמניות דונאט.

בקיצור שומן טראנס אולי אאוט, אבל הסתיידות עורקים חזרה לאופנה.

הגרסה הקוריאנית של KFC: בשר בין שתי "לחמניות" עוף מטוגן

מהו סיפור בדקה?

יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, אפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה!NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה!NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully