וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המומלצים: המקומות שאהבנו החודש

29.6.2015 / 15:33

מסעדה חדשה ולוהטת על חוף הים, משלוח מוצלח שנותן פייט לג'ירף, מסעדה רוסית נסתרת, קטיף דובדבנים משפחתי וקייטרינג יצירתי - כל המקומות שעשו לנו את זה החודש

צילום: עידו שחם| עריכה: מאיה בן ניסן| בימוי: גיא גורן

מתוך הכתבה על קטיף הדובדבנים במשק אברהם

המרענן הרשמי: קטיף דובדבנים, משק אברהם

מבין הפעילויות הכיפיות שאפשר לעשות בפורמט משפחתי, שמור מקום של כבוד לקטיף הדובדבנים הקייצי. בכל גיל, האפשרות לדחוף אינסוף דובדבנים טריים מתוך העץ ישר לחלל הפה, נשמעת מבטיחה ומזמינה ללקטים הפנימיים שלנו. אז תעזבו את הכל, תארזו את המשפחה ותסעו לקטיף, מהר לפני שיגמר. מבין כל האופציות, אנחנו ממליצים על משק אברהם, שאמנם נמצא בקצה הצפוני של המדינה בנווה אטי"ב, אבל מציע בנוסף לדובדבנים מבחר מרשים של פירות יער ותותי עץ, ו-100 אחוז אווירת חו"ל כפרית.

משק אברהם. נווה אטי"ב. שישי 8:00-15:00, שבת 9:00-17:00 (להגעה בימות השבוע יש לתאם מראש בטלפון). 054-8040254 , 054-8040220.

הקייטרינג: אגריפס

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הקינוחים של קייטרינג אגריפס/מערכת וואלה!, צילום מסך

קבוצת מחנה יהודה הכריזה לא מזמן ברעש וצלצולים על כניסתה לתחום האירועים והשיקה קייטרינג חדש שנקרא אגריפס. הדגש בקייטרינג הוא על הרוח הירושלמית שמאפיינת את כל מוסדות המסעדה, עם גרסאות מגניבות לפלאפל, דגים נאים תהיו בטוחים שגם הקבב המסורתי יעבור כאן מתיחת פנים, והגשה מרשימה של קינוחים מטריפים. עוד יתרון שמצאנו בקייטרינג היצירתי הזה, הוא שהוא הופך כמה מהמנות האיקוניות של מסעדת מחנה יהודה לכשרות.

קייטרינג אגריפס. 054-6060402. כשר

המשלוחים: גו נודלס

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מנה בגו נודלס המחודשת/מערכת וואלה!, צילום מסך

השיפוץ ובניית התפריט החדש בהחלט היטיבו עם רשת גו נודלס, שעד לאחרונה לא התבלטה במיוחד בין הרשתות האסיאתיות המהירות. כעת היא חזרה עם מנות מגניבות, בטעמים אקזוטיים כמו בייג'ין בולונז או צ'יקן קשיו, שמחת חיים ותפריט שמצליח לתת פייט למתחרות רציניות כמו ג'ירף או זוזוברה הן בטעמים והן בגודל המשלוח. אמנם מאז חידשה הרשת את עצמה היא עדיין לא מחדשת את המשלוחים, אבל בינתיים אפשר להתנחם בטייק אוויי.

גו נודלס. אבן גבירול 54. 072-3360365. לא כשר

התגלית: מסעדת ויקינג

צ'יבורקי במסעדת ויקינג. גרדה גלזר
צ'יבורקי במסעדת ויקינג/גרדה גלזר

מסעדות רוסיות חוטאות פעמים רבות בלוק מרתיע של אולם אירועים, ואווירה שמראש הופכת את המקום לטאבו בעבור דוברי העברית. בר- מסעדה ויקינג בבעלותם של ויקי זיקוב וניקולאי ירמולין מצליח לדלג מעל המחסומים הללו בקלילות, עם בר קטן ואינטימי וחלל נוסף, קטן וידידותי, מעוטר בבובות ויקינגים. המסעדה שמתחבאת בדרום רחוב בן יהודה כנראה עוברת מתחת לרדאר שלכם, אבל אם תכנסו פנימה תגלו מעדנים מופלאים מהמטבח הרוסי כמו בלינצ'ס במילוי בשר עדין, כיסוני צ'יבורקי מטוגנים במילוי בשר עסיסי, בלי זכר לשמן, שניצל בשר לבן עשוי כהלכה ובגודל נדיב ועוד מטעמים שיתקנו כל דימוי שלילי שדבק במטבחי אשכנז.

ויקינג. רחוב בן יהודה 6, תל אביב. 03-6206502. לא כשר

הפופ אפ: אספרנטו

מסעדת אספרנטו. בנצי ארבל, מערכת וואלה! NEWS
פיש אנד צ'יפס/מערכת וואלה! NEWS, בנצי ארבל

אולי זה כי אין לנו הרבה פופ אפים או כי נדיר למצוא מסעדה באוויר הפתוח שכל כך קרובה לים ולא נמצאת במתחם כלשהו, אבל מסעדת אספרנטו של חבורת סורה מארה מצליחה להביא לכאן משהו חדש ושונה. מסעדה כשרה חלבית מגניבה, עם קוקטיילים מפנקים ומנות קלילות, שמצליחה לתפוס את המהות (המיוזעת) של הקיץ הישראלי.

אספרנטו. אלעזר פרי 10, למרגלות מלון קרלטון על קו החוף. כשר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully