וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטוב משני העולמות: סושי קאפקייקס

23.8.2015 / 10:30

ביפן חוגג טרנד הסושי - קאפקייקס, שחוסך מהבשלנים את הפעולה המפחידה ביותר בהכנת הסושי - לגלגל. עד שהוא יגיע לארץ, אפשר לשטוף את העיניים

צילום מסך

בארץ, טרנד הסושי מיצה את עצמו מזמן. עבור היפנים, זו ממש לא תופעה חולפת אלא חלק בלתי נפרד מהמטבח המקומי. יחד עם זאת, בארץ השמש העולה, שבה המצאת דברים חדשים היא הלחם והמים (או האצות והאורז במקרה שלהם), לא נחים על זרי הדפנה ומחפשים חידושים בסושי שלהם. אז קבלו את הבשורה היפנית הבאה שמשלבת בין שני הדברים שאנחנו הכי אוהבים: הסושי קאפקייק.

מדובר בכדורי סושי קטנים בתוך מה שנראה כמו מנז'טים אכילים ובונוס משמעותי – לא צריך לגלגל!

קאפקייק סושי. צילום מסך
קאפקייק סושי/צילום מסך

סושי שמוגש בקאפקייקס נקרא סושי תמרי (צורתו מזכירה כדורי אורז יפניים מסורתיים שנקראים תמרי) והוא תמיד ירוב מכדור אורז שנמצא מתחת לנתח הדג , או כל טופינג אחר שבוחרים. כל רעיון הקאפקייקס מתאפשר הודות להמצאה היפנית המשמעותית באמת: מנז'טים מאצות נורי, שמגיעים בשלל גדלים וצורות.

אז איך מכינים?
אחרי שהכנתם מראש את האורז לסושי מניחים חתיכה מהדג /תוספת על ניילון נצמד. מוסיפים וואסאבי וכפית אורז ועוטפים כדי לייצר כדור. לאחר מכן פותחים את העטיפה ומניחים בתוך המנז'ט. את המנז'טים אפשר לרכוש בינתיים רק בחנויות המתמחות ביפן וברשת האינטרנט היפנית. בחנויות האונליין הבינלאומיות באנגלית, עדיין לא הצלחנו לאתר אותם. בינתיים אפשר לבחור בתחתיות קאפקייס רגילות, אבל אז תאבדו את טעמי האצה.

בהמשך הווידיאו מכינים גם קצף סויה, שמסתבר שגם הוא טרנד חדש ביפן, אבל אנחנו עצרנו בשלב הזה והסתפקנו בסויה רגילה ובצל ירוק. סושי קאפקייקס הצליח להרשים אותנו די והותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully