וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: כך תקררו את המשקה שלכם בתוך שניות

7.9.2015 / 10:07

ימי החום הבלתי נסבלים האלה עוברים טוב יותר עם משקה צונן ביד - אבל מה עושים כששוכחים לשים במקרר והבירה חמה? קבלו שיטה לצנן לעצמכם כל משקה שתבחרו ב-20 שניות בלבד

סרטון חובבים שהועלה לרשת

נראה שימי השרב הקשים לא ממהרים לחלוף ואנחנו כבר מרוסקים מזה. מכירים את זה שאתם חוזרים הביתה מזיעים ועייפים וכל מה שאתם רוצים זה להפעיל ת'מזגן וליהנות ממשקה קר וצונן - ואז נזכרים ששכחתם לשים את הבקבוקים במקרר ושכל מה שיש לכם בהישג יד היא בירה חמה, יין או מים מהברז? אסון. טריק חדש מציע פתרון לבעיה המתסכלת הזאת - וזה הרבה יותר פשוט ממה שאתם חושבים.

אז ברור שאתם יכולים להכניס בקבוק למקפיא ולהמתין 20 דקות עד שהוא ייקפא - אבל אנחנו רוצים לקצר לכם גם את זמן ההמתנה המייגע הזה ולהציע לכם פתרון אחר: מה דעתכם לקצר את 20 דקות ההמתנה ל-20 שניות בלבד? הו! עכשיו בטח סיקרנו אתכם.

כך תקררו את הבירה שלכם בשניות. ספק 500
נו? תנסו את זה בבית?/ספק 500

קבלו טריק ערמומי אבל מוצלח במיוחד שיהפוך כל משקה חם לקר וצונן. מוכנים? כל מה שאתם צריכים בשביל זה הוא מיכל של אוויר דחוס, כזה שקונים בחנות של ציוד משרדי. הסוד הוא להחזיק את המיכל הפוך בזמן שאתם מרססים את האוויר שבו על הבקבוק הפושר, מה שגורם לאוויר שיוצא להפוך לקר כקרח. תוכלו גם לשים את הבקבוקים במיכל פלסטיק גדול, לאטום אותו עם נייר דבק, לעשות בו חור קטן ולרסס דרכו את האוויר הדחוס כך שימלא את פנים המיכל.

חשוב לזכור ללבוש כפפות בזמן הריסוס כדי להימנע מכוויות קור. אנחנו ממליצים להצטייד בפחיות אוויר דחוס בהקדם האפשרי ובכל צרה פשוט להפוך ולרסס. נזדרוביה!

  • עוד באותו נושא:
  • טריקים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully