וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי הזיז את הגבינה שלי?

1.10.2015 / 13:00

באחת מהפריצות הקשות שספג אי פעם עולם הגבינות, גנבה כנופיית שודדים גבינת פרמזן מצפון איטליה ששוויה מוערך בקרוב ל-900 אלף דולר

ShutterStock

איטליה עמדה השבוע בפני משבר לא צפוי, בניחוח עז של גבינת פרמזן איכותית. משטרת איטליה עצרה 11 בני אדם המואשמים בגניבה של אלפי יחידות מהגבינה האיקונית. השווי המוערך של הסחורה שנעלמה הוא מעל ל- $878,000 כשגלגל פרמזן אחד עולה לא פחות מ- 430 דולר.

חברי הכנופייה תקפו בו זמנית מספר מחסנים ובתי חרושת במחוזות אמיליה רומאנה ומודנה, האיזור היחידי בעולם שמורשה לייצר גבינת פרמזן מקורית. כמו בכל סיפור פשע, הצטיידו הפורצים במכשירים אלקטרוניים מתוחכמים וכלי נשק.

פרמג'אנו רג'אנו. ShutterStock
גלגלי גבינת פרמזן/ShutterStock

גלגלי הפרמזן הענקיים מיוצרים באיזור באופן מסורתי כבר מעל ל-900 שנה ותהליך ההכנה המייגע אורך בין 18-30 חודשים. ואם התרגשתם המאקט הנועז, תרגיעו. מחקר שבוצע בבריטניה בנושא, חשף שגבינה היא המזון הכי שכיח לגניבות, כש-4 אחוז מהגבינה המיוצרת נגנב מדי שנה. ואנחנו תוהים - מה מכל זה נותר לעכברים?

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

מה זה סיפור בדקה?

יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, אפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה!NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה!NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully