וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם הפרויקטים של מיכל אנסקי בסכנת סגירה?

26.10.2015 / 11:50

קבוצת רוביקון וקרן קלע, אשר בין השקעותיהן אפשר למנות את מסעדת אחד העם 1 ושוק הצפון של מיכל אנסקי וכן את רשת בתי הקפה אתנחתא, קיבלה צו פירוק. מה יעלה בגורל העסקים?

צילום: עידו שחם, עריכה: רן צימט

וידיאו: מיכל אנסקי בפתיחת אחד העם אחד

קבוצת רוביקון וקרן קלע, אשר בין השקעותיהן אפשר למנות את מסעדת אחד העם 1 ושוק הצפון של מיכל אנסקי וכן את רשת בתי הקפה אתנחתא, קיבלה אתמול צו פירוק זמני.

מיכל אנסקי. אבי ולדמן, אביב חופי, אלירן אביטל
אנסקי: בינתיים המסעדה פועלת כרגיל/אלירן אביטל, אבי ולדמן, אביב חופי

כבר בספטמבר השנה עלו פרסומים בנוגע לחקירה פלילית של הרשות לניירות ערך המתקיימת כנגד קרן קלע וקבוצת רוביקון, שתיהן בשליטתו של אמיר ברלי, בעוון ביצוע עבירות מרמה, הפרת אמונים וגיוס הון ללא תשקיף.

אחת ההשקעות הבולטות של הקרן היא מי שהפכה כבר למותג בקולינריה המקומית – מיכל אנסקי, עם פרויקטים כמו המסעדה אחד העם 1 בנווה צדק ושוק הצפון (שוק קולינרי) שעתיד להיפתח ברמת החייל, בשותפות עם בעלה לשעבר, רועי חמד. קבוצת רוביקון שותפה עם אנסקי גם בהקמת השוק הכשר במנהטן שתוכנן להפתח עד סוף 2015 בהשקעה של 7 מיליון דולר. כל אלה עומדים כעת בסימן שאלה, שכן על פי הפרסום בגלובס הוצא צו פירוק לקרן קלע ולקבוצת רוביקון, באישור בית המשפט, מאחר ודוח שיצא לאחרונה מבהיר כי לקרן אין אפשרות לעמוד בחובותיה למשקיעים ולנושים.

תגובתה של מיכל אנסקי: "קבוצת רוביקון כבר אינה חלק מיזמות שוק צפון ברמת החייל וכך הוחלט לפני תקופת מה וללא כל קשר להליך הפירוק הזמני של רוביקון, שעליו הוחלט רק אתמול. אני קוראת מה שכתוב בעיתונים ומקווה שדברים יתבהרו בקרוב.. בינתיים המסעדה פועלת כרגיל".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בסכנת סגירה? אחד העם אחד/מערכת וואלה!, צילום מסך
שוק צפון. הדמיות: סטודיו נילון, עיבוד תמונה
שוק הצפון/עיבוד תמונה, הדמיות: סטודיו נילון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully