וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש על המדף: השטוחים הפכו לטעימים אפילו יותר

2.11.2015 / 11:35

החורף הגיע למדפים: התוספת שהופכת את השטוחים האהובים לאפילו טעימים עוד יותר, הענבים המיוחדים של העונה והפיצה המשפחתית החדשה ועמוסת הגבינות של פיצה האט

שטוחים בציפוי שוקולד מריר, אסם

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שילוב של ישן וחדש. סדרת המוצרים החדשה של אסם/מערכת וואלה!, צילום מסך

אסם יוצאת בסדרת מוצרים חדשה-ישנה: בייגלה שטוחים ופתי בר בציפוי שוקולד. השטוחים מגיעים בשני ציפויים שונים: שוקולד מריר ושוקולד חלב, ומהדורת הפתי בר כוללת ציפוי שוקולד חלב וכן ציפוי שוקולד לבן.

מחיר: המוצרים בסדרה נעים בין 5 ל-6 שקלים, על פי אתר mysupermarket.

שולפים מזלגות: בעוד הפתי-בר המצופים והשטוחים בציפוי שוקולד חלב גררו תגובות פושרות, השטוחים בציפוי שוקולד מריר שילהבו את האווירה. שילוב של מתוק ומלוח הוא מהאהובים עלינו באופן כללי, וכשמוסיפים לו את המרירות של השוקולד – התוצאה מצוינת. אף חיך לא נשאר אדיש אליו במשרד. רק בכיאת - מה כואב לכם להוסיף עוד כמה שטחחים לאריזה, שמגיעה חצי ריקה מלכתחילה?

קרימי בייטס, פיצה האט

קרימי בייטס של פיצה האט. צילום: פיצה האט,
תוספת שמצדיקה את עצמה? המשפחתית החדשה של פיצה האט/צילום: פיצה האט

תחת השם קרימי בייטס, פיצה האט משיקה פיצה משפחתית חדשה אשר במקום השוליים הקלאסיים, שיש שיגידו שהם החלק הטעים בפיצה, ישנם 28 נגיסי בצק במילוי גבינת שמנת. על פי תיאור החברה, הצורה הייחודית מתאימה לארוחת חברים בסגנון SHARING.

מחיר: מבצע השקה - פיצת קרימי בייטס + 2 תוספות ב- 75 שקלים. תקף ברכישה באתר ההזמנות של פיצה האט בלבד. בתוקף עד 1.12.15

שולפים מזלגות: הפער בין התמונה לבין הפיצה בפועל מאכזב למדי, אבל ניגש לתכל'ס – נגיסי גבינת השמנת לא מהווים תוספת שמצדיקה את עצמה. היא לא תורמת לחווית האכילה או לטעם, ואפילו מדגישה את הביזאר ומקשה על אכילת משולשי הפיצה בצורה המסורתית. כל הנסיינים הסכימו פה אחד שמדובר בגימיק סתמי (שבעבר כבר נוסה עם פיצת הצ'יזי בייטס ורק שינה אדרת- גבינת שמנת במקום מוצרלה) שלא מתאים לפיצה ומזכיר פרוסת לחם עם גבינת שמנת. האמא המשרדית דווקא היתה חיובית יותר וטענה כי כי הפיצה הזאת יכולה מאוד להתאים כאשר יש ילדים מסביב לשולחן שיכולים לתלוש את הנגיסים ולבלוס בקלות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

חורף בכף היד: חליטת קינמון וליקוריץ, ויסוצקי

חליטת קינמון ויסוצקי. צילום: טופ טאצ,
חורפי ובייתי, למרות שלא מרגישים את הליקוריץ. חליטת קינמון וליקוריץ/צילום: טופ טאצ

חברת ויסוצקי מוסיפה טעם חדש: קינמון וליקוריץ.

מחיר מומלץ על פי הקמעונאי: 17.99 שקלים לאריזה של 20 תיונים.

שולפים מזלגות: בקרב כל נסייני המערכת נרשמה התלהבות גדולה, גם בקרב אלו שאינם חובבים את הטעם האניסי של הליקוריץ. הסיבה לכך היא שהליקוריץ לא מורגש, ועולה התייה - מדוע הוא נכנס פנימה? בכל אופן, מדובר בחליטה מוצלחת, טעימה, חורפית, כייפית וביתית.

תפוצ'יפס בטעם הרטבים של בורגראנץ', עלית-שטראוס

תפוציפס בטעם בורגראנץ. צילום: שטראוס,
מושחת וטעים כמו המקור. התפוצ'יפס החדש/צילום: שטראוס

גם עלית-שטראוס מצטרפת לטרנד ההכלאות, ומוסיפה לסדרת תפוצ'יפס שני טעמים חדשים בשיתוף הרטבים של רשת בורגראנץ: קטשופ וברביקיו. החטיף הוא בצורת "סטיקס", כלומר מקלות קטנים.

מחיר: 3.80 שקלים לאריזת 65 גרם ברשת שופרסל ישיר.

שולפים מזלגות: עם פתיחת האריזה, עולה ניחוח עז ונאמן למקור שזורק ישר את בלוטות הטעם לסניף הקרוב של אותה רשת המבורגרים מהירים. מבין שני הטעמים, הקטשופ הוא המומלץ יותר שכן טעמו הרבה יותר מודגש. טעם הברביקיו עדין ולא נוכח מספיק. בשורה התחתונה, מדובר בחטיף טעים שמרגיש גם מאוד מושחת, ולכן גם מתאים לחורף. לא התחברנו לצורה של הסטיקס - לא נוח לאכילה ומרגיש כאילו אוכלים פירורי תפוצ'יפס.

ענבי סקרלוטה, ענבי טלי

ענבי חורף של ענבי טלי. ניצן אשוח,
אוקסימורון: ענבים חורפיים/ניצן אשוח

המותג ענבי טלי משיק בציר חדש של ענבי חורף, הסקרלוטה. מדובר בענבים אדומים-כהים, גדולים וללא חרצנים. במקור, זן ענבים זה הוא בקליפורניה, ענבי טלי הצליחו לייבא ולגדל אותו בארץ, וזוהי השנה הראשונה בה הוא משווק בארץ בכמות מסחרית.

מחיר: החל מ-15 שקלים לקילוגרם.

שולפים מזלגות: מושלם. הענבים הגדולים מתוקים, אך ממש לא מדי. המרקם שלהם פריך ונגיס והצבע שלהם משגע. כל הנסיינים דיווחו על הנאה גדולה, וכל מילה נוספת מיותרת.

וופלטן דארק, לימן-שלייסל (בלזן)

וופלטן דארק. צילום: אפרת אשל,
חצי חצי. וופל גרמני טבול בשוקולד מריר/צילום: אפרת אשל

היבואנית ליימן שליסל מוסיפה מוצר חדש לסדרת "בלזן" הגרמנית: וופלטן דארק. מדובר בוופל מגולגל קטן אשר קצהו טבול בשוקולד מריר (28% קקאו).

מחיר מומלץ על פי היבואן: 15 שקלים לאריזת 100 גרם.

שולפים מזלגות: סך הכל ממתק טעים, אם כי לא מאוד נוח לאכילה. הוא מאוד פריך, דבר טוב כשלעצמו, אך גם גורם לכך שהוופל מתפרק ומתפורר בידיים לאחר הביס הראשון. כמו כן, מכיוון שרק צד אחד שלו טבול בשוקולד, הצד השני קצת מיותם ומשעמם (עם זאת, מדובר בוופל יחסית קטן שניתן גם לאכול אותו בביס, אבל בצורה כזאת אפשר פחות להתענג עליו לאורך כמה ביסים).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully